Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 14 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waarschijnlijk DTS Neo 6.1 net zoiets als Prologic voor Dolby is als ik me niet vergis.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dolby PrologicII en DTS Neo6 decoderen een 2 kanaals Dolby Surround signaal en reproduceren vijf en zes kanalen met het volle frequentiebereik.

Bij PrologicII en Neo6 komt er een stereo geluid uit de achterste surround speaker en bij het eenvoudige prologic is dit Mono.

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Loewe heb ik al iets van 3 jaar. Dus zo nieuw is hij niet. Met de DVD speler had ik wat problemen met ondertiteling bij de LOTR films. Wilde effe zeker weten of het probleem bij de DVD speler zit of in de DVD. Ze hebben niets kunnen vinden. Dus echt stuk was was hij niet.

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    3 jaar is echt niet oud voor een tv. Het is eerder prut als een tv na 3 jaar er al mee kapt.

5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker niet lang. Maar ik had er gelukkig extra garantie bij gekocht.

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ojeeee

wat hoor ik nu......weer een loewe die stuk gaat????
    ik hoop niet quack dat deze tv ook maar in de buurt van een media markt gekocht is:mad: .
    anyway....ik hoop dattie snel weer de oude is.
    iig voor mijn effe geen loewe meer.....effe nooit meer......nou ja mischien over een jaartje of 30 als ik gepensioneerd ben en veel extra tijd over heb om bij de service balie van de media markt rond te hangen........jezus wat een bedrijf|:- .

ik heb weining te melden.....niets gekocht op wat dvd's na.
    ben me de kolere aan het sparen voor me opvoerset en race uitlaten op me motor voor dit voorjaar.....whaha...beuk gaat racen op assen namelijk8).

ok peeps....de neuk van ome beuk:+

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: ojeeee

Tja... :'-(

Dat hoop ik ook. Ik heb 'm bij Expert gekocht. Gelukkig met extra garantie, dus morgen maar eens bij die gasten langs. Hopelijk kan dat snel gefixed worden, want Quackie kan zo natuurlijk niet xboxen en ik heb ook nog een stapel DVD's besteld, die ik nu niet eens kan bekijken :mad:

Ik heb het ook effe gehad met die zooi. :mad:

8. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik al een aantal jaren deze miniset en heb nog nooit wat gedaan met die 3 kleine speakertjes (niet dat ik verwacht dat er zo'n boeiend geluid uitkomt, maar toch :p )
    Nu is mijn vraag wat ik dus moet hebben om "surround?" geluid te krijgen? Ik ben echt een n00b met electronische apparatuur, vandaar mijn vraag :D
    (een advanced scart kabel ofzo :confused: )
    b.v.d. :)

Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  9. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er via de JVC versterker geen digitaal geluid uit krijgen wat je wel zou kunnen doen als je deze speakers wilt gebruiken is een losse digitale surroundversterker kopen, je speakers daarop aansluiten en vervolgens het geheel afmaken met een actieve subwoofer, om zo overigens digitaal geluid via je xbox te genereren heb je wel een Adv. Scart nodig en een optische kabel.

10. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag gaat gelukkig mijn TVtje gerepareerd worden. Ik was echter zo stom geweest er geen extra garantie bij te kopen. Was er bijna zeker van dat ik dat wel gedaan had. Bah... :mad:

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Effe nieuw fotootje gemaakt van mijn speakertjes... was toch mijn kamer aan het verbouwen, en ze stonden daar zo leuk :p

De boel ziet er nu zo uit:

Zou dus helemaal leuk zijn als mijn tv het ook nog deed. Maar dat gaat morgen hopelijk gefixed worden.

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Nu nog een bank die er beter uitziet Quack. Dat kan niet zo :{ . Wel 1000den euro's aan apparatuur maar... :p

13. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er erg goed uit Quack!

*jaloersheid!

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit prima, dus waarom zou ik een andere nemen? ;)

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa! Quackie kan weer tv kijken 8)

De hoogspanningstransformator was naar de eeuwige jachtvelden. Dit was de boosdoener:

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

whahahaha...die was bij allebij de loewe's die ik had ook naar de godverdomme gegaan.

de laatste loewe had bovendien een:kapotte beeldbuis,voeding,scartprinten,ecm board(weet nog steeds niet wat het is lol).......maar werkte wel.
    op zich een wonder van techniek dus:confused:
    ik zal ook nog eens aan paar piccies schieten van de huidige situatie...mischien wel leuk.

ik ga het nu effe doen....pics volgen later vandaag:+ .

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hatseee mayonaise........compleet layout verneukend maar wel op tijd....wat nieuwe pics van het hok hier.

sorry voor de 56kber's:+

Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  18. gerjan

gerjan Guest

Leuke design spullen(keuken lamp/wand kast) ;) zeker door je vrouw uitgezocht ofnie:p

die apparatuur ziet er ook leuk uit:p Horen zou me nog leuker leuken, plaatjes zeggen me niet zoveel(afgezien van dat je tv er aardig mooi uitziet, kwa beeldbuis)

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lolol

das knap dat je dat ziet.........maaruuuhhhh...de tv staat uit gerjan:p .

20. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Oompje beuk kan er vast genoeg dB uitpompen om jou in je eigen woonplaats ook te laten genieten van zn geluid hoor_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina