1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 14 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb op me kamer toch gewoon een logitech z 680 en een phillips 100 hertz breedbeeld. ben namelijk pas 15. en met die r6 bedoel ik rainbowsix snappie
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    wat boeit ut dat je "pas 15" bent dan..
     
  3. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ik dan niet op een motor kan rijden.
     
  4. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry jongens ik hoor net dat de fotos pas laat zaterag avond kunnen komen. weten julie trouwens hoe ik ze er op moet zetten. moet ik ze dan ergens uploaden op een server ofzo.
     
  5. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff aan me vader gevraagd wat het allemaal is. het is 7.1, onkyo versterker en dvd speler, sony beamer, het zijn phonar boxen. ik weet niet of dit goed spul is maar ik denk het wel gezien het geld wat er in gestoken word.
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    @Marijn: Er bestaat een edit knopje :p

    Leuke spul allemaal. Ik maak misschien ook is een fotootje van mijn home surround gedoe apparatuur :9
     
  7. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat dat bestond, bedankt
     
  8. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Damn..ben jij verwend ofzo? Dat je gewoon een logitech z 680 en een phillips 100 hertz breedbeeld op je kamer heb staan :eek: Ik moet er echt niet om vragen bij me ouders..ze lachen me vierkant uit!
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    *offtopic*
    Wat moet je met 3 Gamecubes??? :+
    Voor mij is 1 al genoeg :D
    *offtopic*


    @Oom beuk: Ik heb momenteel een Sony Subwoofer. Stel ik wil over half jaar een andere subwoofer... kan ik zelf kiezen wat ik wil of ben ik dan verbonden aan paar soorten?
    Ik heb daarnaast ook een Sony versterker met tig aansluitingen waarop Subwoofer is aangesloten en die zit weer met een stekkertje aan de stroom verbonden omdat ie flink wat stroom vreet :p .

    Welk subwoofer merk adviseer je me? Het mag HEEL flink dreunen :9
     
  10. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    he Q-dancer ik ben echt iet zo verwent hoor ik heb het gewoon betaald met me eigen zuur verdiende centen, kranten lopen :eek:
     
  11. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Dan is het goed knul ;) Haha
     
  12. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Kben wel heel benieuwd naar die foto's van Marijn... Als het de setjes van beuk en quack als een schel transistor radiootje doet klinken.. dan heb je idd een bank verdrietig gemaakt wbahahha..

    *wacht in spanning af :)
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    hier is ome beuk:+ .........de leeftijd heb ik er wel bijna voor lol.
    eeeeeehhhhh wat voor apperatuur heb je precies ouwe reus.
    het gaat mij er meer om of dat je nu ook al een aktieve subwoofer heb staan.
    is dat wel het geval dan is de keuze enorm.
    word de subwoofer aangestuurd door de receiver/home cinema set zelf(passief) dan is de keuze een stuk kleiner.
    wat dan wel kan is zelf een subwoofer maken met behulp van een dikke auto subspeaker...let wel op de weerstand van de set en de boxen....deze moet gelijk zijn!!!

    dan het volgende......wat wil je besteden?
    een goede versterkte sub is niet echt goedkoop maar hoeft niet perse meteen vreselijk duur te worden.
    jbl en yamaha hebben hele leuke instap modellen die aanzienlijk beter klinken dan de standaard home cinema subs.
    laat eerst eens wat meer weten dan kan ik wat gaan uitpluizen voor je.
    succes:)
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    heel mooi ding en uitstekende kwaliteit...zelfs vergelijkbaar met denon:+ .
    http://www.onkyo.net/uk/cms/products/home/av_rec/TXDS989upg2/

    dit moet hem dan wezen......dit is immers het topmodel van onkyo
    7,1 en thx ultra2 gecertificeerd.
    het vermogen valt mij alleen ietwat tegen(no offence)met een krappe 130 watts bij 8 ohm.
    ook de vermelde 230 watts bij 4 ohm zijn dynamische vermogens wat inhoud dat hij dit een honderste van een seconde vast kan houden.
    bij de zwakste rotel die ik hier heb staan is dit vermogen bij 4 ohm ruim 330 watts...continue8) dus altijd aanwezig.
    dynamisch zal dit dan een watt of 500 zijn.....en das dan de zwakste.

    de onkyo tx-ds989 draait al 4 jaar mee en is meedere malen geupdate om mee te blijven draaien...het is immers hun vlaggeschip.
    prijs van deze hele mooie receiver ligt rond de 3000 euro.....en daar heb je 1 van mijn rotel eindversterkers voor....(no offence :+ )

    dit mailtje is niet lullig bedoeld marrijn,ik snap dat je heel enhousiast bent en het zal vast geweldig gaan klinken allemaal.
    de onkyo is een geweldige receiver uit een heel goed nest.
    laat je vader in godsnaam een goede subwoofer kopen die het totaal plaatje mooi kan afmaken en de planken de vloer uitbeukt.
    succes ermee...greets beuk:)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  15. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, misschien hoort dit niet in dit forum thuis maar het gaat niet alleen om de audio(bij ons dan) we hebben ook een beetje geprobeerd het bioscoop gevoel te creeren door een goede beamer te kopen en echte bioscoop stoelen. maar ik laat de pictures wel zien. we hebben gewoon tegen een of andere goede HT boer gezegd van maak er wat moois van en dus ook hebben we geinvesteerd in een goeie beeldkwaliteit. ik hoop dat julie het mooi vinden. ;) de fotos komen pas zaterdag avond omdat het nu nog niet klaar is en ik mijn cam niet bij de hand heb.
     
  16. Jabbah

    Jabbah Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje voordat ik allerlei kabels ga kopen om m'n xbox op m'n receiver aan te sluiten. In de screenshot van de xbox FAQ staat dat je Dolby Digital en DTS kan enablen. Deze schermen krijg ik niet. Ik kan alleen surround kiezen.

    Zijn de dolby digital en DTS opties alleen zichtbaar als je de xbox mbv de advanced scart cable en de optische kabel hebt aangesloten, of doe ik iets fout?
     
  17. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    de dolby digital en DTS opties zijn alleen zichtbaar als je de xbox mbv de advanced scart cable en de optische kabel hebt aangesloten
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    juist wel joh.
    alles over dolby digital plaats je maar lekker hier.
    al zal er weinig tot wellicht niet gegamed worden in die ruimte vind ik en nog veel meer anderen het altijd leuk als er mensen zijn die gewoon lekker met al deze rommel bezig zijn.
    man het is toch te gek als je er een speciale ruimte voor heb.
    ik ben reuze benieuwd naar jullie foto's.


    ps.....was het deze receiver die ik gepost had by the way??
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  19. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan blijf ik wel mee doen met deze thread. de receiver is de 900E. ik weet niet of dit een goede is. wil je ook even naar de boxen kijken of deze goed zijn. het zijn Phonars. http://www.phonar.de/alpha2e/index.htm dit is de site waar dat op staat maar ik heb er geen verstand van. de sub is Phonar AS1000, 2 in de front P40 IIs,2 van deze in het midde Bipol1000,
    2 van deze zij Compact 2, de centre is geloof ik de Centric IIs. DVD speler is de SP800 van Onkyo ,satelliet speler van Echostat OVR-5000 en de beamer is de Sony VPL VW12HT. ik hoop dat je nu wat meer weet.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol genoeg.......ik zal eens kijken wat voor lekkers er allemaal bij jullie voorgeschoteld wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina