Zoveel ruimte heb ik nu ook weer niet, dus de woonkamer zal dus maar opgeoffert moeten worden als bioscoop. Huis is verder zo goed als af. Zijn nog wat kleine dingen die ik wel wil doen, maar geen megagrote verbouwingen.
Vandaag even met de hypotheek adviseur om de tafel gezeten. Viel allemaal reuze mee. Dacht eerst nog dat ik zelf nog wat vermogen in zou moeten zetten, maar uiteindelijk blijkt dat ik zelfs nog wat extra kan lenen.. kan dus nu 700 eurootjes extra bij geleend worden voor <kuch>verbouwing</kuch>. Dus dan begint het HT bloed ineens weer te borrelen...
Dus back on topic...
Gezien deze kleine financiele meevaller, zit ik er aan te denken toch mijn trouwe Loewe te vervangen door een pittig nieuw modelletje. Uiteraard iets leuks met progressive scan en andere moderne toeters en bellen. Ga dus binnenkort maar eens een middagje RAFen om te kijken wat het aanbod is.
De Loewe gaat dan fijn naar de slaapkamer. Ik heb nog steeds mijn oude Pioneer versterker, dus de slaapkamer wordt zaal 2 van Quacké's Megabioscoop. Dan koop ik daar nog eens een leuk setje KEFjes bij, voor weinig
Maar mischien wordt het wel helemaal geen nieuwe TV, maar een grachtig mooie G5...
Wat een luxeprobleem
Laatst bewerkt: 2 jun 2004