1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of je dat plastic stukje van de scartaansluiting weg kan halen en hoe want mij lukt het niet. Dan bedoel ik het stukje aan het eind waar de drie draadjes voor audio L audio R en video te voorschijn komen.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    kan je hem er niet gewoon af knippen en de draad strippen?
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    zit verdomde goed vast, dan maar met wat grover geschut, :)
     
  4. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt de normale scart? In dat geval:

    [​IMG]

    Jij hebt daar zo'n SCART blokje op zitten, als je die tulpjes eraf trekt heb je je doel bereikt. Ik denk alleen niet dat je vraag zo simpel is. Zoek anders zelf ff een plaatje van je probleem.
     
  5. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil graag een soundsystem kopen, en ik heb een leuke gezien, maar ver onder de 120 euro. Toch ziet het er zeer goed uit. Heeft iemand ervaringen met het volgende setje? Please tell me.

    Maak uw pc- en videogames, films en muziek nog boeiender met meeslepende 5.1 surround sound. De Z-640 van Logitech® is in het trotse bezit van een gepatenteerde subwoofer met twee kamers die luider speelt en lager gaat voor ongelooflijke basweergave. De satellietluidsprekers die aan de wand bevestigd kunnen worden, bieden zijdezachte hoge en middenfrequenties. En u kunt de Z-640 gemakkelijk op uw videogameconsole aansluiten met ons meegeleverde adaptersnoer... geen externe versterker of ontvanger nodig!

    Gepatenteerd subwooferontwerp levert tweemaal de basenergie van conventionele ontwerpen
    Innovatief satellietontwerp met roterende voetstukken voor wandmontage of plaatsing op een bureau
    Interne stroomtoevoer elimineert onhandige muuradapters
    Meegeleverd adaptersnoer voor videogameconsoles
    Logitech® Z-640

    5.1-configuratie • 71.2 Watt
    Prijs: €79,99 (+ €15,- verzendkosten geloof ik)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  6. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Errrr... vraag 1 in de faq... |:- :mad:
     
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    *huilt mee :mad: :'-( :'-(

    De faq link staat in mn sig en bovenaan in Hardware/Accessoires

    edit: Quack.. had je mn PM gekregen?? Ik heb iig nooit iets terug ontvangen...? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelezen, en aangepast in draft 2.0 versie van de FAQ.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit stukje wil ik weg:
    [​IMG]
    Is dit gewoon mogelijk om eraf te halen, het is trouwens niet dezelfde scart als op de foto, ik heb gewoon de standaard aansluiting die ik erbij kreeg.
    Ik heb geen zin om iets te slopen waarna ik tot de ontdekking kom dat ik een nieuwe moet kopen.
     
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    OK:) Toppie. :)
     
  11. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja aan die faq heb ik echt wat: er staat als antwoord op vraag 1 alleen neeeeeeeee!!!! Daar vroeg ik toch niet om. leg het maar es uit, en als het dan nog zo erg is gaan we pas huilen :{
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hij heeft geen optische ingang ... dus kan je er geen dolby digital mee weergeven
     
  13. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, dank je Fardo :)
    Dat is dan best wel stom, waarom zetten ze het dan op die site dat het wel kan?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze "boodsen" 5.1 geluid na ... maar word dus over alle box'en verspreid ... terwijl met dolby digital (optisch) dus ... alle box'en afzonderlijk aangestuurd kunnen worden ... dan heb je dus echt digital sound
     
  15. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens even snel een vraagje, ik heb de creative 5500 en heb er heel veel plezier van.
    Maar sinds vandaag toen m'n nieuwe (gerepareerde) xbox binnenkwam had ik opeens geen dolby digital meer, normaal leeste de decoder het automatisch en nu moet ik gewoon stereo of dolby pro logic kiezen maarja digital is natuurlijk het mooist. En het ligt niet aan de kabel want die werkte wel in m'n dvd speler en daar kreeg ik gewoon dolby digital. En de games waarmee ik speel zijn allemaal DD.
    Weten jullie raad vertel het mij.
    Ohja en ik gebruik die advance scart en die werkt gewoon prima.
     
  16. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je ziet bij de sound instellingen van je Xbox dashboard dus niet de optie voor dolby digital? Die optie kan je alleen kiezen als hij de kabel goed detecteert. Als je die optie niet hebt, moet er iets met de kabel of de aansluiting zijn.

    Ik denk eigenlijk dat je bedoelt dat je versterker geen Dolby Digital meer weergeeft. Dan moet je dus bovengenoemde instelling wijzigen.
     
  17. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Owwwww dat zal het zijn, want hij was volledig leeggemaakt m'n xbox dus dat zal ik wel opnieuw moeten instellen hehe.
    Danku :D .
     
  18. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag blij zijn als het wel JOUW xbox is die je hebt teruggekregen, want volgens mij maakt MS alle repair xboxen die daar komen leeg, als ze dan gaan repareren, krijgt degene die als eerste aan de beurt is gewoon een willekeurige, weer werkende Xbox opgestuurd. Dus de kans bestaat dat je nu met een Xbox van een ander zit. Ik weet niet of je je oude Ser.Nr. ergens hebt opgeschreven van tevoren anders zou je het kunnen vergelijken. Het is sowieso al raar dat ze die Xboxen in zo'n korte tijd kunnen repareren.
     
  19. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga voor mijn nieuwe huisje waarschijnlijk toch ook maar een nieuwe TV kopen... de Loewe gaat dan naar de slaapkamer. De Panasonic TX-32PD30 ziet er wel knapjes uit.. en de luitjes van What HiFi? zijn er ook best positief over...

    [​IMG]

    Dus binnenkort maar eens gaan kijken bij de RAF :)
     
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. dat zegt toch genoeg.. als je de rest van de faq leest en de specs van het setje weet je waarom dat is.

    Daar staat toch geen chinees...
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina