1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volg het zo af en toe nog wel hier maar meestal te druk om wat te posten maar zo af en toe moet je eens een uitzondering maken heh :) Was benieuwd naar die tv van je want ik ben zelf helemaal into hdtv sinds een paar maandjes. Er is nu eindelijk een goeie nieuwsgroup waar films gepost worden in dat formaat. Als je dat gezien hebt wil je echt geen dvd meer zien dat is dan bijna lelijk gewoon. Resolutie van meeste beeldmateriaal is 1920 x 1080, das niet slecht :) Tis dan wel iets langer downloaden maar dan heb je ook wat, lord of the rings ben je zo 22 gig aan het downloaden voor 1 deel :)

Specifiek voor dit spul ook een nieuwe projector aangeschaft, kun je op me site wel wat plaatjes van vinden, moet alleen nog even me verhuizing afwachten tot ik ervan kan genieten :mad:

Wat plaatjes van jou nieuwe stekkie zou ook wel weer leuk zijn om te zien dus kom maar op met die pics :)

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... Quack heeft eindelijk internet in zijn nieuwe hut. Dit weekend ga ik mijn laatste spulletjes verhuizen en dan kan het hele audio en video circus weer in elkaar gezet en afgestemd worden. Zal dan nog wel wat foto's maken van de setup. Momenteel ziet het er zo uit:

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    netjes hoor quackie.......lol tis wel een verschilletje met het oude huissie :)
    vloertje ook zelf gelegd of lag ie er al in?

4. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Vloertje lag er al.. heb alleen wat geschildert en voor de rest was het allemaal al zo'n beetje af. Je moet maar eens langs komen als alles geinstalleerd is :)

Ik wil binnenkort nog wel een nieuwe TV kopen.. de Loewe is nu toch wel een beetje te klein geworden ;)

5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    mooi huisje, alleen een btje kaal nog, maar daar komt binnekort wel vernadering in denk ik

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister gekeken, maar kon nergens een optical in of optical out vinden.

Ik vind alleen de volgende ingangen op de receiver:

> PHONO IN
    > CD IN
    > TAPE/MD REC & IN
    > TV/LD VIDEO IN
    > VIDEO OUT & IN
    > MONITOR OUT
    > AUDIO IN (2x) & OUT
    > AC OUTLET

Verder nog voor de surround boxen. De receiver is (nog) niet van mij, maar van mijn vader. Hij wil een nieuwe kopen en ik wil zijn oude set wel overkopen. Het heeft voor mij echter geen zin als het niet werkt.

Dus nu mijn vraag: moet ik zelf een nieuwe receiver kopen, of is het toch mogelijk met de receiver van mijn vader?

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de audio in voor ingang? een rode en een witte tulip stekker? of een optische, of een coax?

8. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Een rode en witte tulip stekker.

9. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan het niet, dus moet je een receiver met optische ingang kopen

10. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik al bang voor. Kost klauwen vol met geld zo'n nieuwe receiver. :{ Dan misschien toch maar geen dolby... :'-(

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

11. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en zijn verschillende merken optische kabels en ze hebben allemaal een eigen prijskaartje. zit er nog verschil in of is de kwaliteit bij alle optische kabels het zelfde? als er verschil in zit, wat raden jullie me dan aan?
    ik heb nu zo'n uber goedkoop ding wat volgens mij nog geen euro waard is.

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    DAt kan volgens mij niet, de goedkoopste die ik in een winkel kon vinden was 15 euro,
    Maar er zit wel wat kwaliteits verschil in, maar dat is geloof ik niet zo heel erg groot, anders moet je het ff aan ome beuk vragen!

@glixmaster
    ER zijn goede receivers te koop voor 200 euro(bij de raf in de opruiming nu bv), maar ik weet niet of je dat er voor over hebt/kan betalen

13. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ the: hij zat in een setje samen met een andere kabel die splitst in een scart kabel en 2 losse audio en 1 losse vhs kabels. dat setje koste ook maar 20 euro.

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dan zal het wel niet zoveel voorstellen, lijkt me sterk dat een kabel 75% van de prijs uitmaakt!

15. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak je niet druk om je optische kabel, hij doet het vast prima. ik denk dat het licht er op dezelfde manier doorgaat als door een dure kabel.

16. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel veel geld... maar als ik dan echt een goede heb. Ik moet dan nog speakers kopen ook en die kosten ook aardig wat geld. Geld is verder niet echt een probleem, maar het het moet wel reƫel blijven. RAF zegt me niks, waar staat dat voor?

17. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee waar RAF voor staat, kijk ff op www.raf.nl voor meer info,
    Hij zit in de volgende plaatsen: A'dam, Hilversum, emmeloord, Lelystad, kampen, Utrecht, nieuwegein, amesfoort

18. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo ik heb hier dus een vraag he:
    Ik heb een trust 5.1 setje hij kostte maar 60 euro dus het zal geen master ding zijn alleen nou vroeg ik mij af hoe ik hem moet aansluiten.
    Je kan het ding op www.dixons.nl vinden.
    Op de achterkant kan ik hem via 3 input stekkertjes verbinden:
    Stereo Front L/R
    Rear L/R
    Sub/Cent

Info van de site:

4500 Watt (PMPO) vermogen (5x3W eb 1x15W RMS)
    Afzomderlijke bedieningseenheid met 5.1 surround versterker
    Regelingen voor voor/achter/centrum/sub en volume
    Houten subwoofer met Bass Reflex-ontwerp
    Stroomschakelaar met LED-indicatie
    Geschikt voor Dolby digitale decoders
    Inclusief kabels
    4 Satellieten
    1 Centrum luidspreker
    1 Subwoofer

Trust 4500P 5.1 Home Theatre System

Eigenschappen

Krachtige 4500 Watt 5.1 surround sound luidsprekerset om uw eigen DVD-thuisbioscoop te maken met uw PC of Hifi-installatie.

Afzonderlijke bedieningseenheid die op elke gewenste plaats kan worden neergezet
    Afzonderlijke houten subwoofer voor uitstekende lage tonen
    Regelingen voor vermogen, voor, achter, centrum, subwoofer en hoofdvolume
    Perfect voor realistisch surround-geluid voor spelletjes en muziekweergave van hoge kwaliteit.

Aantrekkelijk ontwerp in zwart en metaal.

Alleen hoe kan ik ooit zorgen dat ik die draadjes vanaf mijn xbox kan krijgen om daarin te doen? Moet ik daarvoor een Geavanceerde Scart kabel halen? Staat me vaag iets van bij.

Alvast Bedankt

Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  19. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen dolby digital uit dat ding toveren, tenzij je als een dd decoder/reciever heb. Wat je wel kan doen is een verloopstekkertje kopen en dolby prologic eruit halen, kijk anders fftjes in FAQ over aansluitingen.

20. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er dus wel nog wat uittoveren? Ik heb er een heleboel stekkertjes bij gehad maar wat moet ik dan kopen om input te krijgen vanaf me xbox want die scart draadjes kan ik er niet in stoppen....en jij heb het over een verloopstekkertje ik zou die wel kunnen kopen maar waar waar zou ik die dan moeten verbinden met de xbox ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina