1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kben nu ook voor een nieuwe tv aant sparen. Aan de hand van wat mooie home theatres wil ik er ook 1 maken. Maar het geld voor een projector heb ik niet dus dan maar een breedbeeldje. Kwil er ongeveer 450 euri aan uitgeven. En dan na die tv ga ik een reciever kopen en apparte boxen of een kant en klare home cinema set.

De TV moet inelkgeval iets van 70 cm zijn en 100 hz hebben :)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Let wel op dat je niks dubbel gaat kopen. Als je nu een mooie home cinema set koopt en vervolgens over een jaar losse componenten plus boxen heb je dubbel spul wat toch zonde is als je er hard voor moet sparen. TV's zijn best leuke modellen in te vinden. Zelf mocht ik maar een 55cm op mn kamer, anders had ik meteen een 82cm genoemen.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik apparte boxen enzo zou gaan kopen verkoop ik die home cinema set natuurlijk mocht ik die hebben. Maar het hangt er een beetje af van de kwaliteit en qua geld en formaat. Maar ik ga dat nog uitzoeken als ik de tv heb. Zijn er trouwens ook 80 cm tv's met 100 hz te vinden voor ronde 450?

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zijn er denk makkelijk te vinden. Mn broer heeft of een 82 of een 71cm voor rond die prijs. Toen ik mn tv kocht (paar jaar geleden), kon je voor 300 al een redelijke 71cm kopen, dus moet vast een goede te vinden zijn in diverse electronica winkels.

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Erg mooie berichten over die tv man! Ziet er erg goed uit, was zowieso al fan van thomson, maken erg leuke toys :) Eerst maar eens verhuizen en kijken of er wat geld over blijft en dan wellicht een mooi plekje in de slaapkamer zoeken :)

7. Ik wil mijn PC aansluiten op mijn Dolby Digital set. Ik hoef er niet persé digitaal geluid uit krijgen. Surround is voldoende. Ik heb al wat geprobeert met tulpstekkers (rood en wit) maar lukt niet... Ik wil muziek dat op mijn PC staat afspelen maar dan met mijn Digital set. PC = aux in...

Hoe moet dit?

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2004
  8. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een kabel kopen de er zo uitziet----> een stereo mini-jack kop aan 1 kant en die loopt naar een witte en rode male tulp stekker. De mini-jack kant in de pc douwen(meestal groene ingang anders fftjes kijken waar audio-out sta, en de tullip stekkers in aux-in of cd of md in je reciever.

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ok bedankt, kga wel als ik het bedrag heb is rond kijken bij media markt of correct ofzo.

10. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ahm...

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Dit setje wordt zelfs in de FAQ aangeraden. Ikzelf ga waarschijnlijk zijn opvolger -de gd 580- kopen. die ondersteunt ook Digital, leuk voor later. ?Ik ga hem bij OBCS kopen. Denk ik.
    EDIT aangeschaft a 161 euro's, of morgen of over anderhalve week binnen, net hoe het zit met hun voorraad....

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het zit bij mij ook erg te jeuken om deze te gaan bestellen.
    Op dit moment 16 in voorraad.

Ben heel erg benieuwd naar jouw bevindingen met deze set.

Uiteraard zit ik ook nog met de Logitech Z-680 in m'n hoofd.
    Maar die is dan ook dik 2 keer zo duur, en al dat overkill vermogen benut ik toch niet op m'n slaapkamertje van 2.5 bij 3.

13. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

vermogen kan je nooit genoeg hebben grave 8)

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dat bedacht ik me ook net.
    En ik zat even een review over die Z-680 te lezen, die me eigenlijk wel overtiugd heeft.
    Dan maar iets langer werken. ;)

15. gerjan

gerjan Guest

je gebruikt een ingang als uitgang?

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb hem via PDIF (of zoiets verbonden). Coaxiale kabel tussen pc en 5.1 set. Krijg prima surround als ik een film afdraai op de pc (en op tv vertoon), maar dat is ook het enigste wanneer ik 5.1 geluid krijg. Iets anders dan dvd levert 2.1 of 2.0 geluid (zelfs instellingsprogramma met speakers testen herkend dan alleen 2 front speakers). Maaar goed, gebruik het verder ook niet dan films.
    En sam, je zal waarschijnlijk een uitgang en ingang op je pc hebben voor geluid (op uitgang aansluiten dus), en op setje kan je met tulpstekkers verbinden en hem vervolgens op aux zetten.

17. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: maakt het een groot verschil uit wat voor geluidskabels je gebruikt voor de speakers. Ik las ergens dat mensen commentaar hadden op dunne kabels die ze kregen bij hun speakers. Maar wat ik bij natuurkunde heb geleerd is dat dikte juist invloed heeft op weerstand, dus hoe dikker je kabel hoe meer weerstand, tegen elektrische signalen dus dan worden je signalen toch zwakker. Dus dunnere kabels zijn eigenlijk toch beter, hoewel ik wel begrijp dat je bijvoorbeeld bij 500 watt speakerss wel dikke kabels nodig heb, maar bij computerset speakers is dat juist een nadeel of heb ik dat fout?

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gaat ook om wat voor kabels (koper/goud kabels, goedkope/dure kabels, aansluitingen). Je merkt met een gewoon setje geen verschil. Is alleen aantrekkelijk om extra goede kabels te kopen wanneer je bezit over een duur setje (en dan zit je snel boven 1000 euro). Dan ga je ook letten op lengte van kabels en dergelijke (zijn ze even lang enzo).

19. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gewoon over koperen, van die standaard geluidskabels zo'n rode/zwarte kleur. daarvan heb je verschillende diktes.

20. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je mooi zuilen krijgen of bestellen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina