1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ah geweldig! Hartstikke bedankt.

2. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Joepie! Ik heb de kv >29< cl 11 in t krantje van electroworld gespot... (de 29 is n auwelijks anders dan de 28 )

alleen tijdens de olympische spelen 449 euro.!

Olympische spelen.. wanneer beginnen die ookalweer officieel? 11 aug??

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    leuk buitenkansje iversonfan88....laat maar weten als je hem gaat kopen of als je hem heb staan.
    't is wel een hele nette prijs idd......zit het meubel erbij of moet je dit los kopen..vraag hier wel naar!!!.

4. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Kga nog even bij me pappie slijmen ^-^..

Ik zal idd vragen of dat meubel erbij zit. Ik denk het haast niet. Ik denk ook niet dat ik het dan zou kopen.. Ik heb nu al een provisorisch meubeltje.. En ik weer zeker dat die in me kamer past, die tv zal er vastwel oppassen:)

Thnx voor de reactie,

HEBBE HEBBE HEBBE

P.S. De actie is alleen geldig tijdens de spelen.. Die beginnen toch officieel op 13 augustus?

Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  5. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, daar ga ik eens naar kijken. Dat is op zich wel een goede optie. Ik kon er alleen niets over vinden op de kruidvat-site, maar ik zal eens een paar kruidvats (-vatten?) langsgaan. Z-680 ziet er ook goed uit, alleen volgens mij geen tuner en dat vind ik toch wel essentieel.
    Bedankt allen, ik post nog wel een plaatje als ik mijn zuurverdiende stagevergoeding er doorheen heb gejast :p !
    _0/

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

de boxen van kruidvat geven geen xbox 5.1 weer ... dus je hebt er niet echt veel aan

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Het was geen speakersetje wat ik bedoelde, maar twee zuilspeakers.

8. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een 5.1 setje voot mn xbox zodat ik geluid langs verschillende kanten hoor. Heb beneden nog een dvd speler nodig dus een home cinema set mag wil er echter niet veel aan uitgeven enkele tips?

9. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen

ik heb een Logitech Z-640 en heb een niewe dvd speler met ingeboude AC3 en DTS decorder.nou is mijn vraag of ik mijn Z-640 aan kan sluiten op mij dvd speler zodat ik Dolby Digital geluid krijg want ik weet niet precies hoe ik het moet aansluiten.
    hier is een site met meer info over mijn dvd-speler

10. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Dat KAN lekker niet:9... Lees de Quack-FAQ -> http://archief.xboxworld.nl/forum/announcement.php?f=2, je bent al de zoveelste die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en voor een appel en een ei een 'bioscoop' in huis denkt te halen. Les 1 in audio:
    Goedkoop is duurkoop!

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  11. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    shit |:-

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil graag een Super Audio speler kopen. Nu heb ik al een aantal aparte spelers gezien, maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk componenten hebben staan in m'n meubel:cool:. Dus heb ik een tweetal DVD/SACD-spelers gevonden:

- Marantz DV-6400 S
    - Sony DVP-NS 955 S

Ze kosten beiden €399,-, dus dat maakt het kiezen al een stuk gemakkelijker ;). Het gaat mij vooral om de betere kwaliteit aangezien ik hem eigenlijk voor SACD aan wil schaffen. Ook hoor ik van verschillende mensen dat Marantz vaak 'muziekaler' klinkt? Ik ga ze waarschijnlijk a.s. zaterdag proberen te bekijken/beluisteren bij Correct. Kunnen jullie mij misschien een beetje helpen als objectieve mensen i.p.v het gekleurde advies v.d. verkoper :D?

Alvast bedankt voor de moeite _0/

13. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Check ook de Pioneer DV-565A. Doet zowel SACD als DVD-A. Heeft alleen geen PAL progressive scan. En dan heb je ook nog de Denon DVD-1400 doet ook SACD en DVD-A, en als je nog effe door wil sparen de Denon DVD-2200, wat echt een fantastische speler is.

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Okee bedankt, DVD-A is opzich ook best interessant :9. Deze twee ga ik ook even beluisteren dan!. De Denon DVD-2200 is dúúr :eek:, maar wel erg mooi zo te zien. Progressive scan heb ik opzich niet echt nodig, ik heb er de t.v./beamer ook niet voor helaas! Maar wel handig als het er op zit, je weet maar nooit :cool:.

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    puur naar kwaliteit van het geluid kijkend is dvd-a superieur maar qua aanbod (muziek) heeft sacd ongeveer 2x zoveel titels als dvd-a

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

het kan wel......jawel mensen het kan echt.

in jouw geval heeft deze dvd speler een analoge 5,1 uigang die je met 6 tulpstekkers aan kan sluiten op je logitech set(naar ik meen dat de logitech set ook 6 van die ingangen heeft uiteraard).
    ik heb de review gelezen van je speler en die heeft idd hele leuke opties erop zitten voor een speler van 99 euro.....super zelfs.
    de dvd speler fungeert in deze tevens als surround decoder zodat hij het signaal kant en klaar analoog doorpompt naar de logitech set via de 6 kabels.

je kan er alleen niks mee met de xbox want je dvd speler heeft niet de mogelijkheid om digitale signalen te verweken als bv een "ingaand" signaal.
    films kijken daarintegen gaat dus prima.

17. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ maar moet ik nieuwe tulpstekkers ofzo kopen want ik kan de subwoofer en de center spieker niet inde achter kant van dvd speler niet in doen de andere wel of doe ik iets verkeerd

18. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Dat was mij inmiddels ook opgevallen, des te meer een goed keuze om voor een speler te gaan die beiden formaten ondersteund. Toch straks maar even gaan beluisteren, ik neem maar m'n eigen materiaal mee.

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hoeveel en wat voor aansluitingen zitten er achter op die logitech???
    als iemand een plaatje heeft kan ik daar nog veel meer mee.
    volgens mij heeft die logitech ook gewoon allemaal losse analoge ingangen......ik kan ernaast zitten maar laat eerst eens wat meer weten.

20. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    hier zijn paar plaats te zien klik
    hier via google

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina