Je moet de volgende keuze maken.
Optie 1 Nu een mooie grote TV. Hooguit 100hz en redelijke opties.
Optie 2ver twee jaar een Tv met meer opties.
Geloof me kies voor optie 1. Je kan later als je werk hebt nog wel een superdeluxe TV kopen. Ik heb zeven jaar geleden een breedbeeld gekocht van 50 centimeter, en dat was toen het alleberste qua kwaliteit en dat koste me aardig was. Nu heb je gelijkwaardige TV's voor de helft van de prijs van toen en dan zijn ze groter.
Koop gewoon een redelijke TV en staar je niet blind op al die mogelijkheden. Filters en dergelijke zijn schitterend maar alleen betaalbaar als je werk hebt. Om je eigen spullen te meten als de apparatuur van bijvoorbeeld beuker werkt op je veertiende niet echt opbeurend en het is nutteloos.
Toen ik vijftien was,was ik dolgelukkig met mijn Sony Setje met alles erop. Nu heb ik ene onkyo versterker en losse Engelse MS speakers. Stukken beter. Maar nog steeds zijn er betere versterkers en speakers. Het meer is nooit vol.
Ik wil best een nieuwe TV, maar spaar tot ik op mezelf ga wonen, en hopelijk zijn LCD schermen dan verder ontwikkeld. Tot die tijd ben ik tevreden met een minder luxe TV (ik heb ook gene werk, studeer en heb een bijbaantje waarme eik amper iets verdien).
Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2004