1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er liever niet aan, wat het allemaal gekost heeft. Krijg ik hoofdpijn van.. en bij Beuk vergeleken heb ik nog een bescheiden setje... hehe :)

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb net weer wat gekloot met me digicam en van de beneden verdieping een filmpje gemaakt..erm....de kwaliteit is die van een digitale camera dus verwacht geen dvd scherpte lol................en 'tis ook geen dolby digital hahaha.
    tis toch 23 mb groot dus geef het ff de tijd om te laden.........kijkze.

http://www.beuker.speedxs.nl/106_0653.AVI

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nice, ziet er goed uit

btw het is helemaal geen slechte kwaliteit hoor

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor ik daar de nieuwe CD van de Prodigy? _O_

Blijf het een waanzinnig mooie opstelling vinden die je daar hebt staan Beuk. P.S. Ook de complimenten voor de keuken en die lampjes boven de eettafel!

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    't is gewoon een probeerseltje....weer eens wat anders dan een fotootje he :)
    als jij straks ook je eigen hokkie ergens heb(geld voor een ieder die hier ook nog thuis woont)dan kan je echt lekker aan de slag met hoe je hetzelf hebben wilt........ik was 19 jaar en al het huis uit...mooiste beslissing die ik gemaakt heb.

toedels _0/

ps...duurt het filmpje laden lang trouwens :confused: ......ben best benieuwd want hier duurt het echt nog geen 2 sec......(zeg er alvast bij "ik ben een computer en internet noob")

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laden duurde best wel een tijd hierzo... toch wel een paar minuutjes. M'n mediaplayer stond een hele tijd op connecting en toen dat eenmaal voorbij was ging het prima. Is wel normaal voor zo'n redelijk groot filmpje denk ik zo.

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er errug kewl uit beukmeister!

8. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kopie

Misschien past deze post hier beter.

Effe een vraagje tussendoor; ik heb in de pc een sb live 5.1 deze heeft een digitale uitgang (s/pdif) in welke categorie valt deze uitgang (coax,optisch)?

Kan ik de sb kaart digitaal op de z-680 aansluiten, met de benodigde kabels.
    Zo ja, op welk ingang.

En is 6 kanaals (dvd spelers toch?) beter dan 3 kanaals of niet.

Laatst las ik de ign review van de z680 en daar hadden ze het over een CGN aansluiten op de set ik vroeg me af wat dit is, een versterker?

Een beetje veel vragen maar ik wil zeker weten dat ik alles erop aan kan sluiten, namelijk xbox, pc, dvd-speler.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mooi filmpie! Voor de gasten van wow duur...: Kijk het is idd duur maar je moet niet denken dat iedereen dat ff in 1 x koopt. Dat gebeurd bijna altijd in stukjes en kan soms wel jaren duren.

10. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Antwoorden op je eerste twee vragen:

Het gaat hier om een optische uitgang.
    Deze kan je dus aansluiten op de optical in van je z680.

11. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk filmpje beuk:) Dit is idd veel interessanter dan een foto:) Heel leuk idee en heel leuk gedaan _O_

12. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook een ps2 en een XBOX

Ik had de inspire GD580 al!! surround systeem voor xbox,ps2,cube 8)

Dit systeem had ik al op mijn ps2 aangesloten deed het perfekt gewoon gelijk in ps2 steken en klaar :eek:

Voor dat hij op de xbox kon moest ik een digitale kabel set halen met een advanced scart kabel :mad:

Ik als gierige Nederlander koop de goedkoopste niet die van Microsoft zelf maar een Thirdparty (Joytech)

Ik zit nu met een probleem als ik een tijdje speel valt op eens het geluid uit en gaat hij over op de tv :'-( :'-(

Na weer een tijdje gespeeld te hebben gaat hij weer veder op surround systeem :confused: :confused: :confused:

Mijn vraag is ligt dit aan het kabel set of aan mijn surround set!! (zijn het storingen die je op een goedkope set makkelijker krijgt!!)

Want anders moet ik toch maar 29.95 neer tellen voor advanced scart kabel set!! (+vorige 19.95 + die van microsoft is toch nog 49.90 :mad: :mad: )

13. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het aan je joytecht kabel ligt, zijn geloof ik wel meer mensen die er last van hadden, maar je kan die joytech kabel toch ook weer omruilen bij de winkel waar je de kabel hebt gekocht?

14. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet bij dixons gekocht

En heb geen verpakking meer!!

DUZ!!

15. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dan gaat het niet lukken denk ik, maar er zit toch niks anders op denk ik dan een officiele kabel van microsoft te kopen

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2

Jaa eindelijk een breedbeeld, 100 hz en 72 cm ben zeer tevreden! Nu nog een dvd speler, speakerset en reciever!

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nice, wat voor 1 is het als ik vragen mag?

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Finlux 72R100MC

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    FF een vraagje aan de Home Theatre goeroes hier:

Kijk, ik wil dus goed geluid bij mn breedbeeld. Ik heb nu mn breedbeeld op mn pc aangesloten via een S-Video kabel. Dit omdat op me pc een 5.1 set hangt en er in me pc een dolby decoder zit. Maar nu wil ik dus los van me pc dvd's met dolby digital kunnen afspelen. Wat kan ik het beste doen? Losse componenten zit er voor mij niet in, als ik dat zou moeten doen zou ik gewoon te lang bezig zijn om een hele set bijelkaar te krijgen. Wat kan je me adviseren? Ik heb het niet zo op die philips huis tuin keuken setjes enzo dus...

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Amarant,

De Logitech Z-640 is dan een goede oplossing. Goede Speakers voor ene goede prijs.

Als je nog verder wil gaan, zou ik opteren voor, ofwel de eitjes, satelietspeakesr van kef, of de betaalbare Avant serie van Mordaunt Short. Beide zijn zeer goede sateliet systemen.

Lang bezig zijn is overigens niet zo verkeerd, want wat mij steeds meer opvalt is dat niet het aantal speakers maar vooral de kwaliteit van het geluid de ervaring bepaalt. Koop je eerst twee stereo speakers, dan begin je reeds goed, breidt je dat uit met bijpassende speakers (zelfde merk) dan kan er niks fout gaan. Een goed stereosysteem is tien keer fijner dat een matig surround systeem.

Ik heb zelf een stel bookshelf formaat speakers, en al mijn speakers zijn qua geluid en omvang gelijk. Ik heb alles wel in een keer gekocht, maar als ik ooit mijn systeem update zou ik voor 7.1. gaan en nog een stel bijpassende zuilen als front speakers nemen. Als je goede speakers koopt, gaan ze eigenlijk nooit (je kan er jaren mee vooruit) af. De B&O speakers van mijn ouders zijn tien jaar oud en klinken nog steeds briljant. Een goede investering is in mijn ogen beter dan een redelijke tussenweg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina