1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ze nu naast mij staan en dat is idd wat beter, ik had ze eerst echt achter mij staan en dan waren ze een beetje te zwak, het speelt nu beter.(eigenlijk staan ze nog steeds op dezelfde plek, alleen is mijn stoel verschoven ;)) Ik ga er verder mee experimenteren.

en over die obstakels, breek me de bek niet open...stomme kast zorgt ervoor dat de linksvoor speaker of op de tv moet staan, of voor de kast op de grond....ook niet ideaal. (idee, speaker in de kast zetten, maja, zul je net zien dat ik hem vergeet terug te zetten en dan doet ma de kast dicht: -snap-.

2. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede manier om mijn kamer met dolby uit te rusten, maar ben aan het twijfelen wat een goede optie is. Ik wil niet al te veel geld uitgeven (e400) en wil al mijn apparatuur erop aansluiten (xbox, video en pc, ev. losse dvd-speler, als ie er nog komt). De meeste homecinemasetjes die ik tot nu toe gezien heb hebben geen optische ingang of te weinig andere ingangen en ik ben niet overtuigd van de geluidskwaliteit (voor muziek) van 1 subwoofer en 5 sattelietspeakers.

De combinatie van een goede versterker en een grote speakerset is echter weer te duur (sonytje ofzo komt al snel op e550). Nu heb ik hier nog 4 oude speakers staan (specificatie hieronder)

Is het verstandig om een goede versterker en een goede centerspeaker te kopen en dan mijn oudere speakers te gebruiken? (kan ik later altijd nog nieuwe speakers kopen.)

2x JVC SP-S300 (10 jaar oud)
    45W power handling capacity
    6 Ohms impedance
    2x Philips F8 563 (15 jaar oud)
    120W wpmus (..?..) 80 pnom (..?..whatever...)
    4-8 Ohm

Bedankt!

3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is de Z-680 wel wat voor je al kant en klaar setje dan :p
    klik De meeste mensen zijn er wel over te spreken.

4. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    @limpbixkit
    Dank je, maar die is (volgens de site) e500, is boven mijn butget. En ik weet niet zeker of die genoeg power heeft voor wat ik zoek, ik woon op mezelf en heb een grote kamer, dus ik moet wel wat vermogen hebben. Ook zoek ik eigenlijk iets wat een component is (of erop lijkt). Maar toch bedankt voor je reactie!

5. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das een advies prijs he :)
    Check hier de price watch klik
    EDIT: Volgens de reviews is deze set één en al power ;)

6. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
  7. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    ah die prijzen zien er idd al een stuk beter uit. Thanx
    Zit ik alleen nog met het probleem dat het niet echt een component is (dus cd-spelertje of tuner aansluiten wordt moeilijk of heb ik dat verkeerd begrepen...)

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je doen.. ideaal is het niet, maar met een goede versterker erbij klinkt het vast beter dan een kant en klaar setje. Je zit alleen met de impendantie die afwijkt. Dat zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen. Maar voor die philipsen is het gemiddeld ook 6 ;)

Je zou er zelfs nog voor kunnen kiezen om ook nog geen center te kopen. Op de versterker kun je dan aangeven dat je geen center hebt en dan wordt het geluid van het center kanaal over de front speakers gemixed. Dan kun je later een complete 5.1 speakerset kopen (minipods! minipods!)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45

Als ik deze Z-680 haal is deze dan MET of ZONDER decoder zodat ik het op mijn xbox kan aansluiten?

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Met decoder, en je kan hem op de xbox aansluiten

11. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft de oplossing hier al eens gestaan maar ik vind het niet direct terug :)

Kan ik mijn tv rechtstreeks aansluiten op mijn Logitech Z-680 zodat ik ook dan kan genieten van surround sound en zoja.. kan iemand me het dan uitleggen?

12. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat het met een AV out wel kon maar dat weet ik niet zeker...
    Maar stel anders hier je vragen over de Z-680 dit is een speciaal topic over deze setklik :cool:

13. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    !!!!!LEES DE FSCKING FAQ!!!!!

Daar wordt de 680 zelfs aangedraden... dus dan heb ik wel zo'n vermoeden dat die het wel gaat doen..

Zucht...

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    je blijft bezig met die mensen, die wel posten maar niet lezen he!

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja daarom reageer ik hier niet al te veel meer, je blijft bezig met mensen die om de 5 posts hetzelfde vragen :\

16. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    thanx mensen! Ik denk dat ik een mooie versterker/reciever op de kop ga tikken! (kan ik altijd nog minipods kopen ;)

17. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol nog iemand die het ziet.

dit is de reden dat ik veel minder post als voorheen.........hoevaak ik al antwoord heb gegeven op dezelfde vraag........ben de tel al heel lang kwijt.

18. Bullet NL

Bullet NL nie zeure moar poste

Leuk Bevonden:
    0

Misschien was jij niet duidelijk genoeg :p

spreekje beukie ;)

19. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Denon heeft net een nieuw low-end modelletje uit, de AVR-1705, die prima geschikt zou zijn.

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0

als er iemand duideljk is en er veel verstand van heeft is het beuk wel, respect voor beuk _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina