1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Sjo... net mijn 2 surround back speakers aangesloten. Nu heb ik dus eindelijk 7.1. Het is alleen nu wat laat om de boel eens flink op z'n lazer te geven. Dat moet maar effe tot morgen wachten.

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Middernacht is toch juist een mooi moment om je speakers te testen, geen last van storende bijgeluiden. Althans de eerste minuten, daarna krijg je wellicht wat geluid van scheldende buurtjes :)

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch geluid hoor... maar dat geluid van die deurbel in de Battle of Helms Deep vond ik wel wat vreemd ;)

4. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    wat voor versterker heb je er tussen geklapt quackje....je weet dat je kan switchen he.
    je kan bv ook de losse eindversterker gebruiken om bv je front's aan te sturen en de denon doet dan de center,side surrounds en back surrounds.
    zo had ik hem toen in amsterdam ook draaien....ligt er maar net aan hoe zwaar je eindtrap is.

vertel eens wat meer,wij willen foto's zien........wij willen bij quack op de koffie.....WE KOMEN ERAAN :9

5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn oude Pioneer er maar tussen gezet. Niemand wil 'm immers van me overnemen ;) Deze stuurt nu de surround backs aan. Ik wil tzt wel een echte eindversterker kopen die dan de fronts moet gaan aansturen. Maar dat zal nog wel effe duren. Dit is wel een leuke tijdelijke oplossing :)

Foto's volgen.

Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  6. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je voor een 5.1 hoofd ding geen decoder nodig, het lijkt mij dan ook onzinnig om voor een koptelefoon een decoder en een advanced scart cable te kopen.

Maar ik kan je er verder niet mee helpen, mischien beuk quack of tipex, maar ik weet niet of die ervaringen hebben met een 5.1 hoofdtelefoon in combinatie met een xbox en een decoder

8. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nog eens goed gelezen, denk indeed dat je gelijk hebt.

9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
  10. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Staat een beetje weinig informatie bij over de aansluit mogelijkheden. Ik zou er dus niet veel over kunnen zeggen. Denk dat je er wel een decoder voor moet hebben. Die zal de dan wel met 6 tulpjes vanaf de decoder naar het kastje aan moeten sluiten ofzo.

Ik zet ook grote vraagtekens bij de kwaliteit van dit ding. Dus ik zou er mijn geld niet aan uitgeven.

11. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog meschien antwoord op mijn vraag :cool:

12. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat vast wel werken... maaaarrr... voor een paar tientjes meer heb je een complete speakersetjes met een dolby digital decoder.

13. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    welke raad je me dan aan,

14. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens even hier in de stad rondgekeken (ben niet zo dol op webwinkels) Ik kon de denon niet vinden (alleen denons van 1300,-...) maar heb een paar mooie aanbiedingen van onder de 400,- gevonden... Heeft iemand advies ( |:- ik ben vergeten typenummers op te schrijven en mijn kortetermijngeheugen heb ik ergens in een bierglas achtergelaten, dus jullie moeten het doen met merken...) Allen met DTS en Dolby II en optisch enzo
    Een sonytje voor 349,- maar showmodel en sony
    Een pioneer voor 379,- mooi dingetje, afgeprijst van 529,-
    Een marantz (oud model) voor 399,- ook mooi, ook afgeprijst (trouwens slechtste verkoper ooit)
    Wat vinden jullie?

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Marantz lijkt me het beste merk maar je kan het zo natuurlijk niet echt goed vergelijken :)

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

In het door hem genoemde lijstje zou ik zeker de Marantz kiezen. Kijk ook even naar de Nad en Onkyo verstekers in de ze klasse. De Onkyo en Nad verstekers voor ongeveer 400 euro kregen onlangs hele goede recensies.

Ik zou niet voor een Sony of Pioneer gaan, ze hebebn vaak ene fantastich aantal opties (op Pc ana te sluitren met USB en dergelijke) maar veelal ene nogal schel geluid.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2004
  17. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt effe wachten op die Denon. Ik bedoelde trouwens de AVR-1905. Dat is weer net een stapje groter, dan de 1705. Is net een nieuw model, dus ze zullen 'm nog niet overal hebben. Vraag effe na bij RAF ofzo. Dit is echt een geweldig aparaat. Heeft niet zoveel power als de andere aparaten beweren te hebben. Maar Denon is daar altijd zeer zuinig mee, terwijl andere merken dat graag overdrijven. Je weet iig zeker dat hij die 80wat per kanaal ten aller tijd perfect onder controle weet te houden. En de bouw van die Denon is ook geweldig, build like a tank! Brok massief aluminium. Zeker het beluisteren waard, me dunkt :)

18. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    De huidige setup.

[plaatje]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=2952[/plaatje]

Die zwarte doos rechts op de grond is mijn oude Pioneer VSX-D710S
    (nog steeds te koop voor een zacht prijsje), die nu dienst doet als versterker voor de surround back kanalen.

Net nog effe de eerste helft van Apocalypse Now zitten kijken met volume op flink hard. Hoewel dit een film is die gewoon 5.1 heeft (Denon maakt er zelf 7.1 van) klonk het al behoorlijk fijn. Veel beter ruimtelijk effect. De helicopters vlogen nu echt overal om me heen. Valt me erg mee dat de buren niet voor m'n deur stonden.. hehe :)

Morgen nog effe wat testen met Lord of the Rings voor de echte 6.1 ervaring, net al effe stukje van gedaan.. erg fijn!! 8)

Ik zal dan ook nog effe wat meer foto's maken.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ziet er mooi uit, alleen kan je de draden achter je tv niet wegwerken?

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij dat binnekort gaat doen als hij alles goed heeft opgesteld/afgeregeld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina