1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Het audiorack wil ik toch links of rechts tegen de muur zetten. Voor dat raam is helemaal niks, ziet iedere voorbijganger wat voor fijne spulletjes je hebt staan.. Dus nu heeft het nog even geen zin om het spul weg te werken :)

2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeef me, maar ik zie door de bomen het bos niet meer in deze tread. Ik wil een boxensetje kopen. Maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken.

Mijn kamer is vrij klein (+/- 4 bij 2,5). Maar volgend jaar ga ik op kamers en dan hoop ik dat ik iets groters krijg. Maar mijn vraag is dus of dat überhaupt wel zin heeft, gaat het effect niet verloren op zo'n klein kamertje? Wat kan ik het beste doen? Een volledig setje kopen, of losse onderdelen. Geld is niet echt een probleem mijn inkomen is 100 - 150 euro per week.

Wat heb ik allemaal nodig? Kunnen jullie wat voorbeelden geven? Alvast bedankt.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Losse componenten is in zowat elk geval beter. Maar ookal is geld geen probleem moet je toch wel een grens hebben van, ik geef niet meer uit dan dit bedrag.

4. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Maar moet je niet heel erg technisch zijn omdat te kunnen aansluiten (ben ik dus niet). En kunnen jullie eens een voorbeeld geven van welke onderdelen ok zouden zijn. Naja laten we het erop houden dat 600-700 euro mijn maximum is.

5. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 25O euro zijn er al Logitech Z-680 setjes te krijgen met decoder en 5 boxen.
    Iemand ervaringen met deze set?

6. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok weet toch al iets dankzij dit topic. Vraagje. Stel ik wil dts 5.1 geluid voor alleen mijn xbox zal ik dit setje kunnen aansluiten met een optische kabel en zal ik dan digitaal geluid hebben? Ik zoek een setje te kopen alleen voor de xbox dus het moet niet de hele kamer met bass vullen en het moet niet state of the art zijn maar wel budget vriendelijk
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5126849769&fromMakeTrack=true

7. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ps ik heb al zon advance skart gekocht. Zijn er nog goedkopere alternatieven?

8. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank zij dezoekfunktie heb ik net ontdekt dat die set geen decoder heeft voor dts. Jammer. Best wel misleiding die omschrijvingen...Dts compatibel en decoder voor prologic maar er staat niet bij decoder voor dts...

Ook dus de 55OO is het goedkoopste alternatief?

9. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn de 55OO ook al geen dts.De 5700 dan maar?

10. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps welke race games hebben dts?

11. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net ontdekt dat er ook nog een 55OO set bestaat met een D type nummer erachter die wel dts ondersteund. Man man wat ingewikkeld...
    Die D ondersteunt wel dts blijkbaar.
    Zou je het verschil goed horen tussen dts en gewoon digitaal? Tis een setje die zal dienen voor rond een x box en alleen voor race games. Dus niet om de huiskamer en tv te bedienen.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    pmmeke, we hebben een [​IMG] knop. Heeft er nog niemand na jouw post gepost, en wil je nog wat toevoegen, gebruik deze dan aub. Je kan hem rechtsonder in je post vinden. Dank u. :)

13. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok is die onbeperkt in tijd? OP de meeste forums kun je niet meer editen na een bepaalde periode.

Bijkomende vraag:
    IK heb de indruk maar ben niet zeker dat bijna geen enkele game dts ondersteund op xbox. Dus heeft het waarschijnlijk niet veel zin in een dts set te investeren? Dus vb prijs kwaliteit volstaat de creative 55OO of een andere set dat gewoon dolby 5.1 digitaal ondersteund? Ben ik juist?

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    kanonnen he, je vult bijna een hele pagina met je gebrabbel, als je nou eerst is leest voor dat je iets zegt word je mischien nog geholpen, want zo heeft echt niemand zin om op je Geratel antwoord te geven, en mijn tip speciaal voor jouw is:

LEES DE FAQ

15. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok blijkbaar onvriendelijke bende. Het zal wel de hollandse bedwetersmentaliteit zijn. Ik trek mijn plan wel. Muggeziften over de vorm ...

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Muggenziften

17. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA

Supurbe humor!!!

18. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    creative inspire 5700 digitaal in en dts decoder. 200 euro verzending inbegrepen.
    Indien er nog zijn die een adresje willen moet hier maar berichtje achterlaten.
    Net gekocht.
    Ok nu nog dat MC2 stuur speciaal voor xbox. Heb al een adresje of 2.

19. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eey, ff n vraagje:
    Ik heb dus nog een wat oudere stereo van Sony maar die ondersteund wel dolby surround. Maar ik heb een probleempje: hoe sluit ik die set aan op mij tv als ik maar 1 scart aansluiting heb waar mn xbox al op zit.

gr33tz, xplayer

Er zitten trouwens 6 outs achterin de stereo, niet 2. Deze moeten allemaal angesloten worden anders hebbie dus geen geluid in sommige boxen.

20. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    koop een scartsplitter...dan heb je straks zelfs scarts teveel ipv te weinig.

je sluit je xbox aan op ingangen achter op je stereo......niet op je uitgangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina