1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    how the fuck sluit je je xbox aan op de stereo, ik zie er geen uitgangen voor hoor?

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    als je de standaard meegeleverde scart gebruikt dan laat je het rode en witte tulpstekkertje uit het scartblokje en laat alleen de gele achter.

de rode en witte stekkertjes prakt u met enige liefde achter in uw versterker in een audio of aux "in" ingang.
    het gele tulpstekkertje voorziet de tv van het beeld terwijl je audiokanaaltjes nu direct je stereo voeden.......let wel....je tv krijgt nu geen audio signaal meer dus je moet altijd met je stereo aan spelen wil je geluid erbij hebben.

als je tv een audio "uitgang" heeft dan kan je die ook gebruiken dmv een tweetal tulpstekkertjes en die achter in de stereo (wederom met liefde) te pompen.

wat zelfs ook kan is een verloop stekkertje kopen van hoofdtelefoon aansluiting-----naar tulpstekkertjes.
    ook jouw tv zal bijna zeker een aansluiting hebben voor een koptelefoon die je kan benutten.
    koop bij de elektrokneuters een geschikte kabel van koptelefoon-------tulpstekkertjes en vrot(altijd met liefde)de kabels op hun plaats.

zo sluit je dus bv je xbox aan als je pro logic hebben wilt en remember..........all u need is love.

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thnx, ga het ff proberen

4. gtaer

gtaer Adje

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gewoon een set hebben onder de €200,- welke kan je nou gewoon t beste kopen als je m eigelijk alleen voor xbox gebruikt?

ik heb wel de Spherex Xbox5.1 Surround sound system op internet ergens gezien weet iemand of dit iets is en waar je die kunt verkrijgen?

AUB kan iemand helpen of raad geven!!!!!
    Ik wil deze week namelijk een set gaan kopen.

_0/

5. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
  6. gtaer

gtaer Adje

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je bij die 2e set kijkt van +/-160 staat r dat die 6 watt RMS per kanaal heeft en een subwoofer van 17 watt RMS

is dat niet een beetje heel weinig watt?

7. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    watt zegt niet altijd alles
    het is slim om naar paar setjes te luisteren want iedereen heeft een ander smaak

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

met jouw budget zit je toch min of meer vast in dit segment.......meer vermogen....kost ook meer vermogen.

luister eerst maar eens naar een van dit soort speakersetjes.......ik denk toch dat je verbaast zult staan.

9. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie ervaring met LOGITECH Z-640 ??? Ik wil'm gebruiken voor de GameCube!

12. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was van plan om de infinity 5.1 met rel subwoofer te kopen maar ben nog aan het twijfelen. Aangezien ik een niet te dure versterker wil (max. 300), graag tweede hands omdat ik dan een betere voor minder geld heb.

Heeft iemand een aantal sugesties voor een goede betaalbare versterker?
    Als ik een sony of philips dvd-speler koop is de kwaliteit van de muziek dan echt stukken minder dan een denon of iets dergelijks?

13. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek ook nog een mooi subwoofertje, liefst sony en niet te duur. Heeft iemand ergens een goeie koop gezien?

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van Poineer. Ik heb nog een fijne VSX-D710S in de aanbieding, voor weinig. 5x100W, Dolby Digital en DTS, plus een hele berg aan aansluitingen. Voor slechts 200 euri issie voor jou. Natuurlijk kun je 'm even komen beluisteren, onder het genot van een glaasje genadine ;)

Sja.. alle waar naar zijn geld. Maar ook Philips en Sony hebben high-end spul. Maar als je toch mijn Pioneer komt kopen, dan kun je gelijk even het verschil horen. Ik hoor al verschil tussen mijn iPod, Pioneer CD speler en mijn Harman Kardon DVD25. Die HK steekt er met kop en schouders bovenuit. En dan is dat nog een DVD speler. Een echt kwaliteits CD speler zal nog beter klinken.

Maargoed, je moet natuurlijk ook effe overwegen wat je er voor over hebt.

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Edit: Sorry, laat maar, kweet het al ;)

16. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik hebbem en aangesloten aan me xbox een prima setje met best veel vermogen. _O_

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de AV scart cable. Zorgt deze naast aansluiting van je set op de xbox ook voor beter beeld?

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ja.

mijn korste antwoord ooit.

:)

19. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ahhahahaa