1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag die van mij wel hebben :)

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je hebt PM. :)

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een redelijk geluids setje voor mijn xbox/gamecube. Het hoeft zeker geen geweldig setje te zijn als er maar redelijk geluid uit komt.
    Deze hierboven kwam ik tegen op de site van bart smit. Zijn deze boxen een beetje redelijk of kan ik nog beter de standaard boxen van mijn eigen tv'tje gebruiken?
    Ik ben dus niet op zoek naar van de professionele boxen maar ik wil gewoon een aardig setje voor een aardig prijsje.

edit: deze lijkt me ook wel aardig: http://europe.hercules.com/showpage.php?p=103&b=1&f=1

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de setjes waar je het over hebt weinig tot niets toevoegen aan het geluid uit je tv. Voor het geld kun je er ook niets van verwachten natuurlijk. Kun je beter doorsparen voor een creative / logitech setje

5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
  6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand ook nog een advanced scartkabel voor mij liggen? Wil er wel voor betalen ;) Of weet iemand waar ie goedkoop is?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik zoek een leuk setje boxen voor dolby ofzo.
    in iedergeval dat me geluid beter klinkt.
    erg leuk voor Halo2.
    naar de prijs zoek ik ongeveer 60/90 euro.
    alvast bedankt al weten jullie wat;)

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we weer :cool: Je hebt geen dolby setje voor 60/90 euro minima is 160

En lees de FAQ

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Creative moet je maar even opzoeken, die zijn meestal rond die prijs en 4.1/5.1 en erg goede kwaliteit.

Ik heb ook ff een vraagje, heb vanmiddag die set van Marius binnen gehad (_O_) en heb bij Media Markt een Advanced Scart Cable gekocht, althans dat lijkt erop :mad:

Ik vroeg aan de verkoper of ik daarmee dmv. een Optisch Kabeltje de Xbox aan mijn 5.1 set van Creative koppelen incl. DD natuurlijk. Hij zegt ja dus ik ga mooi vrolijk naar huis en kom ik thuis.....ja hoor....voor de zoveelste keer weer es een mogool die verkeerde info geeft bij MM :mad: Bleek toen ik thuis kwam dat ik dmv. een Coaxtail ofzo stekkertje ze Xbox op de Set moest aansluiten. Alles op Dolby gezet bij Opties maar ik weet niet zeker of ik wel goed 5.1 geluid heb nu? Dus weet iemand of ik goed DD 5.1 geluid kan krijgen dmv. Coaxtail (ofzo zoiets) kan krijgen? Of moet ik gewoon em trug brengen en een Scart met Optische Aansluiting kopen?

Alvast bedankt :)

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    WTF is coaxtail? je hebt coaxiaal en optisch, voor zover ik het weet. Maar ga gewoon naar een andere winkel, prijs voor die kabels maakt toch niet uit en zorg gewoon dat je een officiele advanced scart cable van microsoft hebt, dan heb je ook geen gezeik

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ok, ik ga voor de offciele :) Maar ik wist niet meer precies hoe et heette maar tis dus Coaxiaal. Daar heb ik dus geen maximaal 5.1 van? Ik wil natuurlijk Maximale uit mijn set halen :9

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    je kan er wel maximaal zoals jij dat noemt uit halen, maar dan moet je set wel een coaxiaal ingang hebben, en dat weet ik niet, moet je ff in je handleiding kijken

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja er zit vanalles op die Receiver :p Ik kan de Coaxiaal er wel op aan sluiten en dat heb ik ook wel.
    Ik zal binnekort maar ff een goede dvd huren waarmee ik ff kan zien of ik wel goed 5.1 geluid heb :p Met die spellen hoor je dat bijna niet.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nee, je hebt er dus niets aan als je geen decoder hebt.

16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAARGH!!! Kut Loewe... weer stuk :mad:

17. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Quack en Loewe is geen goede combo he?! suc6 met repareren etc!

18. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Loewe is gewoon geen goede combi.. ik ben helaas niet de enige die er problemen mee heeft. Vraag maar aan Beuk.. Zelfs een Philips tv gaat minder vaak stuk. Ik koop nooit meer een Loewe :mad:

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  19. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze set heb ik gister gekocht http://www.jvc.nl/product.php?id=TH-A25&catid=85

moet hem alleen nog aansluiten aan m'n xbox (moet nog alle extra kabeltjes kopen dus moet nog ff wachten), maar zijn er meerdere mensen die deze set hebben gekocht (aanbieding bij expert 190 euro)?

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook niet meer doen als je er problemen mee hebt. Maar ga je naar een nieuwe tv kijken? of ga je deze laten repareren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina