1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Het maakt idd niet uit of je degene met of zonder 'd' koopt, er zit hetzelfde in beide verpakkingen.

Groetjes iversonfan88

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ok bedankt!! Kan ik straks ook genieten van mooi geluid ;)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    pfieee vandaag HALO binnen gekregen en met 5.1 gespeelt :p
    1 woord: GEWELDIG

edit eigenlijk best off-topic maar wel de moeite waard om te melden

4. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je misschien Ghost Recon? Die moet je pas 's een keer spelen met 5.1 geluid joh;) dat is echt te ziek voor woorden zo mooi:) maar halo is ook wel vet idd jah, bijv. als je een granaatje gooit en dan om je as draait..:)

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nope geen ghost recon hier. Moto gp was ook altijd mooi om te horen :p

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag in DEEL 3 van deze thread dat de logitech Z640 geen dolby digital ondersteunt.....maar wat heb ik er dan aan? :confused: :confused:

7. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Om het in vier woorden uit te drukken:
    Vrij tot zeer weinig.

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een duidelijk antwoord maar ik zou graag en exacte beschrijving hebben.....want ze hebben het toch niet voor niks in 2002 een 9 gegeven bij het xbm.....wat hoor je wel? Etc...

9. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.l-space.org/xbox

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je hebt dan gewoon dolby suround sound volgens mij. Tis vele malen beter dan de kwaliteit van tv boxen. Tis wel leuke set maar levert alleen geen dolby digital. Je krijgt dan volgens mij gewoon uit 5 boxen hetzelfde geluid.

11. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik graag wil weten is hoe het geluid uit de creative speakers is, deze zijn 6 watt elk wat neerkomt op een totaalvermogen van ongeveer 50 watt inclusief subwoofer. Ik heb nu een totaal van 100 watt stereo! vermogen. Is zo'n speakersetje dan iets qua geluid, kan het meekomen met wat ik nu heb (behalve dan extra 5.1)?

12. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    is dat geluid van die stereo rms of pmpo?
    over mijn oude stereo zeiden ze dat het 40 watt per speaker was, uiteindelijk was het 4,5 watt rms. :{

13. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het niet verstandig is om alleen maar te beperken tot selectie mbv aantal Watt.. Het is lastig om te zeggen hoe het geluid is uit de Creative (we praten over de 5500d neem ik aan??). Het is niks vergeleken met de spullen die Quack, Beuk en dat soort lui hebben staan (bijna associaal gewoon wat ze hebben ;) ), Ik heb zelf de 5500d en ik vind em prima.
    Ik heb een niet al te grote slaapkamer, en ik luister vooral hardstyle.. Dan komt het setje prima tot zn recht.

De logitech z-680 is stukken beter, maar dat zie je ook wel aan het prijskaartje. k geloof dat die iets van 200 euro duurder is.. dat weet ik niet precies. Maar de logitech is gewoon beter. Kzou ze gewoon allebei gaan beluisteren.. En als je vantevoren al weet dat je niet meer dan 200 euro ofzo wil uitgeven, ga dan gewoon lekker voor de creative 5500d :)

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  14. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    versterker die ik nu heb is 2 x 100w MPO / 2 x 50w rms. volgens de specificaties

de eerdergenoemde speakerset is de inspire GD580

15. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp geloof k je probleem niet helemaal, of je vraagstelling...

Je hebt nu een stereoversterker(de specs daargelaten..) en je wilt nu kiezen tussen

gd580
    mooie stel speakers voor aan je versterker..

Of heb je nu de speakers al aan je versterker hangen en ben je benieuwd of de gd580 dan een algehele verbetering is..

@1: Koop gd580.. geen enkele boekenplank speaker kan 5.1 produceren.. en 5.1 owned gewoon.

@2: Qua stereo geluid kunnen sommige boekenplank speakers best beter zijn.Want als je de gd580 stereo muziek laat draaien heb je misschien een beetje minder midrange, maar omdat ik de gd580 nog niet heb ervaren weet ik dit niet helemaal zeker.

16. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu gewoon een simpele stereo met 2 speakers. Ik wil ooit een 5.1 speaker setje kopen voor de xbox. Wat ik wilde weten is hoe het geluid is van zo'n speaker setje.
    Zelf denk ik dat ik qua kwaliteit volume iets ga inleveren tov van 5.1 maar wel het voordeel heb van 5.1. In ieder geval bedankt voor de reacties.

17. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1

5.1 in drie woorden : heel erg stoer

18. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Is nogal logisch he, 1 'boekenplankspeaker' kan nooit beter zijn dan 6 onafhankelijke geluidskanalen.

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  19. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    [DELETED]

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb slechts wat 2de hands rommel hoor.. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina