1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geld nog effe niet voor een nieuwe. Dus maar weer laten repareren. Gaat me ook weer iets van 160 euro kosten.. :mad:

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Bijna wéér 1000 posts :cool:

Heeft iemand een plaatje ofzo hoe ik mijn 5.1 set het best kan opstellen/ophangen? :)

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Repareer m en verkoop m op marktplaats. Loewe tv's zijn veel gevraagd daar.

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz plaatjes van de faq doen het niet, dan maar zo....

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ik een 5.1 setje wel kan aansluiten.. heb namelijk geen scart aansluiting in me tv (kapot :)) maar heb me xbox aangesloten op de antenne aansluiting. Kan ik dan nog een setje ertussen hangen?

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand nog adresje waar ik een oficiele advanced scart cable goedkoper dan 30 euro kan kopen?

7. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    kan je de Creative inspire 5300 ook aansluiten op je xbox en heeft ie dolby digital?

8. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan hem er wel op aansluiten (met een adaptor) maar er zit geen decoder op die kan je er trouwens wel bijkopen (van creative) Decoder

9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand dit? :'-(

10. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frust...

Godver, ik word pislink hiero... :mad:
    Een 5.1 speaker set, een advanced scart cable en een versterker met een optische ingang... das alles wat je nodig schijnt te hebben!
    Ik ben echt al lang dit forum aant uitpluizen maar wordt nergens ECHT wijzer van! Websites van Philips, Sony enz enz hebben allemaal equipment van +300 euro, is er nu echt niks goedkoops te krijgen?

Please PM me als er iemand een goeie 5.1 set heeft staan voor een aardige prijs, en zo ja, waar gehaald?

bij voorbaat dank,

11. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu gelukkig een leen-tv van mijn zus. Kan ik eindelijk weer verder met Final Fantasy X-2..

[plaatje]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=3491[/plaatje]

TV is bijna nog kleiner dan mijn Denon :'-(

13. luukalfrink

luukalfrink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de bijgeleverde adapter (d8 dat die er bij zat net als de z-640)
    maar dan heb je geen dolby daarvoor heb je een decoder nodig..
    die kan je eventueel ook los kopen.

15. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een andere kabel nodig(S-video), ga voor deze:

PSXshop

16. TCB

TCB Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik wil de losse DDTS-100 Dolby Digital decoder van Creative kopen. Hierdoor ben ik niet meer afhankelijk van de paar 5.1DD setjes met aparte decoder (zoals de D5500 en Z-680).

Maar op Creative's website staat: "De DDTS-100 is een zelfstandige surround sound decoder zonder versterker. Hij is niet ontwikkeld voor het gebruik met andere luidsprekeroplossingen van Creative die een ingebouwde Dolby Digital / DTS decoder bevatten.". Slaat dit alleen op de sets van Creative (of andere merken) met een losse bijgeleverde decoder? :confused:

Nu zie ik setjes waarvan de boxen erg veel op elkaar lijken. Is de GD580 van Creative dezelfde als de P580, behalve dan mét losse decoder? Same voor Logitech's Z-680 en Z-680?

Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  17. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de gd580 en vlgens mij lijkt die wel daar erg op. ze bedoelen idd dat je alleen de boxenset van creative kan gebruiken. Ze hebben iets met de bekabeling van de subwoofer naar de decoder gedaan dat zeg maar uniek is alleen voor Creative. Zodat je geen andere merken gaat kopen. Ook zelfs de stroom loopt van subwoofer naar creative. En met n speciaal kopje zodat je niet kan zien wat de min-plus . Alleen de surround speakers kan je van n ander merk kopen omdat die gewoon op dezelfde manier als de meeste speakers zijn aangesloten aleen bij createive subwoofer zit de versterker in en die moet je dus hebben om geluid te krijgen. gewoon slim truukje zodat je perse creative produkten moet kopen.

18. TCB

TCB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's balen..... op Tomshardware zegt de reviewer van de losse decoder dat 'ie top is in combinatie met bijv. Logitech's Z-5300 :confused:

19. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker balen ik wou ook die DDTS-100 decorder kopen in combinaite met de logitech z-640 maar als je naar dit plaatje
    kijkt dan zie je dattie gewoone input heeft voor mini jacks wat uit je pc speakers komen dus moet het ijgenlijk wel werken

20. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    heej ik weet niet of het hier hoort, maar k kon het nergens vinden in de non xbox hokken. maar k wil graag weten hoe je nou een 5.1 surround set op je pc aansluit.
    als je er 1tje koopt zonder dd heb je dan een nieuwe geluidskaart nodig? en als je 1 koopt met dd heb je dan een nieuwe geluidskaart nodig?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina