nog maar een keer dan: Weet iemand of ik een 5.1 setje wel kan aansluiten.. heb namelijk geen scart aansluiting in me tv (kapot ) maar heb me xbox aangesloten op de antenne aansluiting. Kan ik dan nog een setje ertussen hangen? Dus heb de xbox aangesloten dmv een RF adapter
jaah ik denkt wel als die tenminste als je 5.1 setje een decorder heeft want dan sluit je hem aan met een optische digitale kabel ook wel TOSlink genoemd. maar een rf adapter heeft geen optische ingang ik weet niet of er rf adapters zijn met een optische ingang
Zover ik weet zijn er geen RF-adaptors met optische ondersteuning, dus dan zou het niet kunnen. Misschien is er een kastje op de markt waar je RF --> scart mee kan maken en daar vervolgens weer de advance scartkabel in stopt.
Ik zie in je sig dat je nog steeds de DDTS zoekt.... als je 'm hebt, laat je dan weten welke set aangesloten kunnen worden op de decoder (en hoe dat gaat)?
spittie_nl, je bent jezus niet ofzo Het duurd soms even voordat mensen antwoorden en ook al doen ze dat niet dan hoef je niet zo een antwoord te eisen :{
Kijk die outputs die moet je naar je subwoofer, trekken want daar zit namelijk je versterker in. Die mini jacks gaan NIET naar de boxen toe die gaan naar de SUBWOOFER daar zit de versterker in. Bijna alle creative 5.1 sets hebben die versterker in de sub zitten.
whoehaaaa........ik heb een schitterende tv gezien..........bij de media markt ....grr##$%mbblllppfff..wat een zaak. affijn...dit is hem. http://www.samsungusa.com/cgi-bin/nabc/product/b2c_product_detail.jsp?eUser=&prod_id=HLP5685WX/XAA 127 cm moooooooooooi....en wat een design..geweldig. ga ik hem kopen???? nee..........ik heb verdomme net een nieuwe................maar het jeukt wel als ik hem weer zie staan!!!
Inderdaad leuk schermpie Maar voor de shitload cash die dat ding zal kosten heb ik toch liever m'n barco en dan hou ik nog geld in me zak over
op de z-640 zit de versterker ook in de sub dus moet het wel werken, maar ik ga op onderzoek uit het moet gewoob werken
Ja het zal vast wel lukken als je n beetje handig bent met draadjes te combineren. Heb je mss n foto van die achterkant van z-640? mss ga k het zelf ook proberen want die creative speakerstje sucken
lol 4990 euro tipex....daar heb je jouw barco niet nieuw voor. blijft wel een paar centen...maar tis echt een pracht tv. anaway,ik maak de huidige tv eerst op voordat ik weer iets geks in me kop haal lol.
Al is het maar omdat mijn barco al een jaar of 7 zo'n beetje niet meer gemaakt wordt De nieuwe versie ervan (cine loopt al gauw richting de 40K, iets meer inderdaad 5000 euro valt me eigenlijk nog wel mee maar ik ben ook al voorzien dus ik laat deze even voorbij gaan
[URL=http://www.computingondemand.com/reviews/audio-Logitech-z640/pic8.gif]klik [/URL] ik hoop dat het lukt