1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JanTheXboxMan

    JanTheXboxMan Harcore Xbox Gamer

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een creative van € 200
    zeker de moeite waard. Het 5.1 geluid is fantastisch
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je wil zeggen dat de geluidskwaliteit niet al te denderend is???
    Ik dacht toch dat het stukken beter was dan datgene dat uit je tv kwam :confused:
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    "quote van the...."
    hoef je niet meer op die van je zus.



    hoef je niet meer op je zus???????.....wat is dat nu weer voor een vraag??





























    ojeee...ik lees het weer verkeerd.
    geintje :+
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  4. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je kunt beter even doorsparen en iets goeds kopen ipv iets wat "aardig" is.
    creative inspire 5500D nu 135€ bij de creative shop online:)
     
  6. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Creative: "Ga een stap verder dan gewone consoleaudio met het Creative® Inspire™ G380 2.1 luidsprekersysteem. Deze kwalitatief hoogwaardige oplossing, met zijn dynamische styling, ziet er goed uit in elke gamingomgeving en levert ook nog een schitterende resultaten, waardoor een uiterst realistische entertainmentervaring mogelijk wordt. De Inspire G380 levert fantastische resultaten, ongeacht de content en ongeacht de actie. En met de krachtige, versterkte houten subwoofer die extra basvermogen levert, kan elke gamer nu genieten van een audiokwaliteit die de capaciteiten van TV-luidsprekers ver te boven gaan."

    Lijkt me wel dus :D
     
  7. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    jah klopt heb ook net gezien maar je kan denk ik alleen met een credit-card kan betalen,weet iemand of er andere betaalmedil is
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    @ TCB, natuurlijk dat ze op de site zelf positieve commentaren gaan zetten:)

    @ !SIC! Even doorsparen zeg je! 135€ <=> 47€ is echt wel groot verschil hé! Het driedubbele...
    Ik wil gewoon beter geluid om te gamen & om films te bekijken.
    Een goeie bas vind ik vooral belangrijk en zuiver geluid.
    Het hoeft niet extreem hard te staan & ook hecht ik er niet zoveel belang aan dat in halo 2 bv ik het echt hoor dat er iemand achter me staat te schieten.

    Zijn er mensen die zo'n 2.1 hebben en er tevreden van zijn?
    Kvind 135€ nu eenmaal ietsje teveel.
    Pes 4 + halo 2 moeten ook nog aangeschaft worden immers...

    Ktwijfel nu als ik 2.1 zou kopen of niet...
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    zou wel mogen zeker voor 200€ :+
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mooie kijkbuis kerel.
    ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben....zal wel lukken denk ik :+
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    mijn advies aan tronky is........spaar gewoon effe door.
    een geluidssetje van 47 euro (een xbox game is nog duurder) waar ook nog een vette winstmarge aan gekoppeld zit is in mijn ogen puur zonde van je geld en helemaal als je al gebruik maakt van een stereo tv.
    koop dan desnoods een hoofdtelefoon als je strak geluid wilt hebben.......uit een setje van 47 euro haal je namelijk alles behalve strak geluid met dikke bassen.

    bespaar jezelf een enorme teleurstelling en laat dit soort rommel lekker liggen.
    teveel mensen (ook hier) worden lekker gemaakt met dit soort gimmicks.
    voor een ludieke prijs bied de fabrikant van het desbetreffende merk wat bijna om de maand van naam veranderd een lullig plastic toestelletje aan met een evenredig lullig resultaat als het om geluid gaat.......en dit allemaal terwijl de fabrikant zijn lul uit zijn broek lacht omdat hij hiermee zijn zakken vult en jullie met zijn puin opscheept...trap er niet in.

    geloof ook niet dat de bedenker van dit soort meuk zelf gebruikt maakt van zijn eigen high-tech.
     
  12. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    De vraag van hem was ook niet of het een top set is, maar of het een verbetering is ten opzichte van het geluid dat uit de tv komt. Ik geloof wel dat de speakers + sub van die set een beter geluid geven dan de mini-speakertjes bij een (waarschijnlijk) geen dure tv.

    Wanneer je bij een electronica zaak bent, dan 'lachen' ze je zelfs uit wanneer je zegt dat de Z-5500 een goede 5.1 set is. Dus waar leg je de lijn wat goed en niet goed is? Waarschijnlijk is die 2.1 (gezien zijn wensen) een verbetering van zijn huidge situatie: goed genoeg dus.
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Beuk zegt toch dat het geen verbetering van zijn set is? Sterker nog hij geeft ook alternatieven om toch een verbetering te krijgen.
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar van 47€ gaat het dan direct naar 130€...
    Kben nu nog steeds aan het twijfelen.


    @ Beuk het is dus echt bijna niet beter als hetgeen uit m'n tv komt??
     
  15. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een aux ingang op je stereo installatie (ervan uitgaande dat je die hebt) kan je i.m.o. beter dat even als tijdelijke oplossing gebruiken en toch even doorsparen.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    denk wel dat beuk gelijk heeft...

    sluit anders je pc-boxen eens aan. dan heb je wel een aardige vergelijking, ervan uitgaande dat je normale pc-speakers hebt.

    @beuk: niet iedereen heeft jouw budget he. niet iedereen is in de 30 en werkt:p
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt best zelf eerst 47 euro om er achter te moeten komen dat het toch niet is wat je had verwacht en vervolgens alsnog 130 euro uitgeven.

    Zou ik eerder proberen hem eens op je pc-setje of stereo aan te sluiten zoals ook wordt ge-adviseerd.
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb besloten om na de feestdagen een Logitech Z-5500 te kopen. Altec Lansing setje gaat gewoon bij me pc staan en de logitech bij de tv voor de xbox en dvd speler. Losse componenten komen wel als ik op me zelf woon. Is niet te doen op het moment voor me.
     
  19. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over een 5.1 koptelefoon.
    Ik heb een gewone versterker met DTS en 5.1
    Hier zitten uiteraard m'n boxen op.
    Als je nou een 5.1 koptelefoon koopt hoe wordt dat dan aangesloten?

    Misschien een domme vraag, maar ik heb het idee dat de koptelefoon uitgang
    op mijn versterker geen 5.1 signalen doorgeeft.

    Klopt dit?
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    toen ik nog in de brugklas zat liep ik al foldertjes in de brievenbussen te stampen om mijzelf van mijn eigen spulletjes te voorzien.
    samen met je zakgeld en een of ander mal baantje heb je zo die centen bij elkaar gesprokkelt.....'tis ook maar wat een ieder nu echt wilt.
    wil je ergens voor sparen...of geef je je geld liever uit aan andere dingen...prioriteiten stellen deed ik al toen ik 12 was.....en 140 euro....dat heb je in no time bij elkaar ook al heb je alleen maar een krantenwijkie.

    bekijk het ook zo eens............het zou zonde zijn als tronky na 47 euro betaald te hebben mij gelijk moest geven.....snappie :)


    spaar lekker door tronk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina