1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx quack, ik zal hem niet als sub gebruiken (zit wel een aansluiting op mijn versterker trouwens) Ik heb jammer genoeg geen kameropzet die een grote surroundback kan huizen... Toch maar een keer verhuizen ;)
     
  2. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een achterkant van de boxenset? fotootje
     
  3. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft zo'n normale rode en witte uitgang, een groene uitgang en dus die 5.1 uitgang met die drie kabels.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jongens, dit topic wordt veel te lang. Het wordt tijd voor een nieuw deel, maar het lijkt mij het beste als de startpost van het nieuwe deel wordt opgesteld door iemand met verstand van zaken. Iemand die even kort wat belangrijke dingen op een rijtje kan zetten. Daarnaast met natuurlijk de links van de vorige delen en de Dolby Faq.

    Is er een Dolby-Goeroe die dit op zich wil nemen? Zo ja, pm me dan even.
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    net wat pics gemaakt van de mini bios in de slaap/hobby :) kamert :)
    heerlijk om lui op je nest te liggen en dan toch nog ff een filmpje kunnen pakken.

    het nest.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/Foto%20002.jpg[/plaatje]

    vanuit het nest.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/Foto%20004.jpg[/plaatje]

    de dinkey toy bios :)
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/Foto%20005.jpg[/plaatje]

    al met al geeft dit malle panasonic ding heel leuk geluid.
    de actieve sub perst er toch 200 piek watt's uit en levert aan rms vermogen toch nog 130 watts rms.....niet gek voor een doorsnee home cinema setje...iig meer dan voldoende voor de slaapbunker.
    de tv wordt eerdaags wel vervangen door een exemplaar wat ietwat goter is dan het huidige postzegelformaat......wat voor merk het gaat worden zien we tegen die tijd wel.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  6. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, hier staat precies dezelfde kledingkast! En wij hebben net ook de slaapkamer opgeknapt/verbouwd, inclusief home cinema set. Zal ook wel ff paar pics posten.

    Het is daardoor ook wel een kabel/snoeren paleis geworden, aangezien de compu ook in de slaapkamer staat. Maar ja, in 2 kabelgoten kan je behoorlijk wat kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    en je rijd ook nog motor............nou ja zeg:)
     
  8. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjaaa...... over goede smaak valt niet te twisten! :D
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Gheghe.. heb er op mn kamer niet zo heel veel mogelijkheid voor.. die center staat nog naast te tv omdat deze foto meteen gemaakt is nadat ik em samen met me pa de trap op gedragen heb... Die center staat nu op de tv.. Sub staat dus rechts naast de tv.. linksachter staat op de plek zoals de naam al zegt, op een kast weliswaar:mad: Maar door de deur naar mijn was dit de enige mogelijkheid:mad:
    De rechtsvoor staat naast de sub en de rechts achter op een soortvan boekebplank.. de linksvoor staat op dezelfde plek als waar ie op de foto staat

    Ik hoop dat je wel tevreden bent over de tv;) :'-(

    P.S. Alweer tijdje geleden sinds mn laatste post zeg:p
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    maakt het trouwens veel uit hoe je je speakers neerzet? of maakt het weinig uit zolang de voorste maar voor je staan en de achterste ergens achter je? Aangezien ik als ik zo'n tekeningtje op i net zie staan ze er altijd van uitgaan dat je een vierkante of rechthoekige kamer heb zonder meubels met alleen een bank in het midden. :confused:
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Plaatsing is erg belangrijk, je moet toch wel enigzins proberen de speakers op de aanbevolen plekken te plaatsen, maar watje zegt we hebben niet allemaal even makkelijke kamers dus moet je af en toe concessies doen.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    vind het trouwens wel raar dat je neit per speaker kunt instellen hoe hard/zacht ie meot staan t.o.v de andere speakers. of ligt het eraan dat ik "maar" een creative 5500D heb?
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    volumes regel je meestal op de bron niet op de speakers. op me pc heb ik ook de 5500d en daar regel ik de volumes middels me audigy software.

    Zucht wat leg ik dit weer brak uit :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ksnap t wel:)

    maar je kunt toch vanuit de bron ook alles regelen. bij jou doet een programma dat, dat meot ook softwarematig rechtstreeks op de hardware kunnen. (of leg ik het nu brak uit:p)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als niemand wil doe ik het wel, zondag ofoz:)
     
  16. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de slaapkamer van beuker hier nog een(de mijne):
    [​IMG]
    De home cinema(Pioneer DV77) uit de woonkamer is naar de slaapkamer verhuisd omdat ik daar de komende tijd toch het meest DVD zal kijken/xbox zal spelen. (katten zijn trouwens errug nieuwsgierige dieren)
    [​IMG]
    Beamer boven het bed en de surround speakers er vlak naast.
    [​IMG]
    Scherm voor de beamer is een rolgordijn van de Ikea, dat voor het raam hangt(erg donker).
    [​IMG]
    De compu kast is naar de gang verhuisd ivm nachtelijke downloads, en onder de monitor staat de subwoofer.
    @ beuker: Naast jouw kast hangt een veels te duur stukje KLPD kunst |:-
    [​IMG]
    Scherm naar beneden.
     
  17. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit
     
  18. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man! _O_

    Kunnen mensen buiten ook de films meekijken :D
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    erm??? klpd kunst??

    beukie nie begrijpie?
     
  20. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was die snelheidsfoto die ik een tijdje terug gepost had(Zie beuker's grote motor brommer etc topic)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina