1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kijk hoe warm mijn roteltje wordt of beter gezegd hoe koel deze nog aanvoelt na een avondje film kijken heb ik inderdaad niet echt de indruk dat deze erg onder de indruk is geweest :) Power is inderdaad niet alles. Je 1090 zou je eens aan een 802 ofsjow moeten knopen dat is waar ze echt zouden schitteren denk ik. De 1075 is wel voldoende voorlopig voor mijn overige speakers en dan kan ik wellicht nog wat bi-ampen als ik voorlopig toch nog 5.1 draai. Advies prijs is zo te zien 1499, de 1068 advies prijs is 1699..... 3000 euro is nog te overzien ghehehehe gelukkig zat er zowaar nog opslag in dit jaar, helaas geen dertiende maand :mad: Hoe dan ook ik spaar nog eventjes in elk geval en dan komt er in elk geval een leuke rotel combi.

2. partyanimal

partyanimal Be afraid.If u dare!

Leuk Bevonden:
    0

Kijk hier us naar!!!

http://my.hifi.nl/index.php?user=268

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    zolang je tevreden bent met je spullen is alles toch ok :)

't kan altijd duurderdikkergroter en weet ik het allemaal.......maar een keertje tevreden zijn is eigenlijk veel belangrijker.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd mooi spul :D Maarja, als je gewoon goed werk hebt en een vrouw die het ook leuk vind dan valt het te doen :D

5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    das zo'n beetje wel wat ik persoonlijk ook het mooiste vind wat er op dit moment te koop is........lol die nautilus 800 serie wegen meer dan 125 kg :+ en ook nog eens versterkers van mark levinson..........echt the ultimate stuff.

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

je kan ook je vrouw "goed" laten werken 8) en zelf alles leuk vinden.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Meer dan 125 kilo :| moet je dat met 10 mensen naar binnen dragen ofzo :+

Kga trouwens zometeen me kamer opnieuw inrichten. De speakers vullen dan mijn kamer beter met geluid en ik heb dan een soort Home Theatre hoek. Wordt wel veel gedoe en zal er een paar uur bezig mee zijn maar dan heb je ook wat :)

EDIT: Je vrouw je HT laten betalen :+

8. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0
    The only true.

Maar kunnen jullie miss ook nog even naar mn vraag kijken op de vorige bladzijde van deze topic??????

/EDIT
    Alsof jij een vrouw hept....... :+

Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat was je vraag?

Ik heb ook een vraag, mijn speakers hebben bi-wire mogelijkheid (wat ik niet ga gebruiken) maar maakt het nu wat uit of ik de speakers aansluit op de hoge of lage frequentie?

EDIT: Nee op je 14e heb je nog geen vrouw meestal :)

10. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0
  11. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0

Zonder vrouw heb je wel een voordeel!
    Geen last van de WAF!!!!! (wife acceptance factor)

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

koop een set kwaliteits speakerkabel van bv monster cable of ixos.
    er zijn teveel soorten van deze merken om op te noemen maar ik weet zeker dat een goede kabel met zuiverder koper of eventueel een zilveren legering veel beter presteerd dan de standaard kabels bij welke set dan ook..........goedkoop of duur.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Beuk, nogmaals, moet ik mijn speakers op de low freq of high freq terminals aansluiten?

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ik denk(weet het niet zeker) dat als jij je speakers normaal,dus niet bi wire aansluit dat dan het filter in je speakers de box zijn werk onder normale "stereo" omstandigheden laat uitvoeren.

bi wire werkt alleen idd als je meerdere versterkers gebruikt of versterkers die jouw ook de mogelijkheid bieden hiervoor.
    hoog en laag worden los aangestuurd en hebben hun eigen versterker.

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dus het maakt niet uit of je ze op de high of low aansluit?

Waar kan je overigens monster/ixos kabel kopen?

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ik doe zelf niks met bi wire.......sterker nog...de 901's kan je niet eens zo aansluiten.
    wat ik denk is dat het filter in je speaker samen met de aanwezige elektronica al snel genoeg merkt of je gebruik maakt van je bi wire mogelijkheden.......hij zal bij een enkel setje kabels (nogmaals denk ik) zijn filter zo ingesteld hebben dat alle speakers conform de frequentie worden aangestuurd.

tipex heeft wel de mogelijkheid voor bi wire en zal je over deze speaker's wel meer kunnen vertellen dan moi :+

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En waar koop je monster/ixos kabel?

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    elke goede hifi toko heeft in zijn asortiment verschillende merken kwaliteits speakerkabels van heel goed betaalbaar tot heel goed en niet betaalbaar :+

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Even klagen over viespeukpubers. Ik denk dat veel mensen helemaal wild gaan over vermogen, terwijl niet alleen het vermogen de speaker maakt. Als je dan werkelijk voor dure speakers gaat moet je je niet laten leiden door vermogenstabelletjes maar door geluid dat je bevalt. Ik erger mij verschrikkelijk aan pubertjes die van alles roepen over het vermogen van een lidl setje, terwijl zelfs een jostbandfan hoort dat het rotzooi is.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben net bij de regenboog geweest. Ik ga dus voor de Logitech. Maar op de doos staat dat ik dit kabeltje nodig heb als ik 'm op de Xbox wil aansluiten.

Dit zit er dan niet bij. Kan ik die gewoon ergens kopen? Wat kost zoiets?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina