1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. partyanimal

partyanimal Be afraid.If u dare!

Leuk Bevonden:
    0
    By the way: Stel je us voor dat je net als die kerel uit Brabant in een klap multi-miljonair werd en alles kan kopen wat je wil en als je wat leuks ziet dat je ut dan "gwn" koopt.....(die man won de staatsloterij (20.9 milj.))

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee maar het geluid wat uit de speakers komt vind ik beter dan in de bios. Alleen mag het geluid in de bios harder dan in mijn kamer :) Maar je zit natuurlijk ook niet in de hotspot in de bios en dat kost ook al veel ervaring.

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En thuis heb je geen last van telefonerende, schreeuwende, snoep smijtende gastjes die het voor iedereen verzieken. Ik kijk thuis wel lekker :)

4. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de Denon avr-1905 gehaald.
    Kom ik daar in de winkel 399 :{ op de website stond 339.
    Ik heb de verkoper er ff op geweze kon ik hem toch voor die prijs meenemen _O_
    Ik heb hem in de kleur zwart, aangezien silver er niet meer was (je kan ook niet alles hebben ;) )
    Het is een enorme verbetering ten opzichte van mij vorige aiwa setje, maar das nogal logisch.
    Er zitten behoorlijk wat functies op...dus daar ben ik nog wel even zoet mee.
    Ik heb nu 2 3-weg philips boxen er aanhangen, niet super maar voorlopig ben ik er tevreden mee. Hoge tonen enz. klinken veel mooier.
    Alleen zit ik met 1 vraagje: Mijn aiwa sleept er meer bas uit dan de denon ook als ik de bas op de receiver vol open zet. :confused:

Gelukkig zijn deze boxen tijdelijk want ik heb al een infinity set gevonden waar ik verliefd op ben geworden :+

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd met je aankoop!

mischien moet je iets aan de settings van je receiver veranderen? en had je op je aiwa ook een sub? want die neemt de bass voor zijn rekening. Op een denon ook.

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Controleer ook even of je je speakers op "large" hebt staan en of er wel of geen sub-woofer aan staat.

7. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0
    srry zelfde post als tipex

Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    eindelijk een leuke review over de aldi/kruitvat technologie.
    what u buy is what u get is ook met audio vaak het credo.......lees dit en wees weer eens op de hoogte.

http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2176

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Grappig, de man heeft normaal Mordaunt Short speakers. Ik heb ook Mordaunt Short speakers. Vooral voor muziek heerlijke speakers. Leuk dat hij ze in dit verhaal als referentie gebruikt.

Wel apart dat verstekerverschillen dus ook te horen zijn met slechtere speakers. Ik dnek trouwens dat medion mikt op het uiterlijk van de speaker (hij ziet er van buiten best gelikt uit) en de zelfde techniek toepast als Marquant aka Yoko. Troep leveren met een uiterlijk waarmee de doelgroep gegrepen wordt. Weleens van die Marquant (zogezegd 300 watt) colossen met een stuk vloerkleed als bekleding gezien?

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    klopt.....van de buitenkant zien deze zuilen er helemaal niet gek uit en toch,ook al laat de kwaliteit te wensen over is 89 euro geen geld.

voor iemand die gewoon geluid over een paar speakers hebben wilt,via een heel simpel versterkertje om wat muziek te draaien,of om wat te gamen met de xbox en het geluid via de stereo zal je er vast niet van dood gaan.

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem liever toch maar het zekere voor het onzekere :)

*zucht* ik wil de Rotel rsp-1068 halen maar ik heb geen geld :mad: Net weer alle verzekeringen betaald, strax weer de gemeentelijke belastingen, aarggh.

Maar goed is het binnenkort weer niet hifi uitverkoop overal?

12. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0
    K ga denk k binnenkort voor de Marantz CD5400 is dit denken jullie een goede keuze??

En waarom???

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je vertellen waarom je juist voor deze cd speler hebt gekozen?

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

nu is het uitverkoop tipex..........bel raf amsterdam op joh.....ze liggen er soms voor de deur 8)

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet me effies 3.5K voor en ik stap nu in de auto :)

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    gironummer :+ ?

3.5 k???

zeker met een 5 kanaals eindversterker erbij.

Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah met een eind versterker erbij anders schiet het nog niet op, dan kan ik alleen stereo luisteren :)

Damn, vandaag nieuwe geluidskaart binnen gekregen voor in me htpc ter vervanging van me audigy 2, wat een verschil zeg. Net even the incredibles gekeken, wat een meesterlijke film is dat qua beeld en geluid waanzinnig. Op een gegeven moment dacht ik dacht het hele huis in ging storten, gelukkig waren me buurtjes er niet dus ik kon me ht effies goed de sporen geven. Kaartje maakt echt gehakt van de audigy wat een beleving, moet nog effies bijkomen :)

18. Lord Nikon

Lord Nikon - Live Enabled -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst die advanced scart cable gehaald allus aan gesloten maar nu moet je zo'n kabeltje hebben en die zat er niet bij en die zit ook niet bij m'n dolby setje waar kan je zo'n kabeltje krijgen???

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elke electronica boer heeft zo'n kabeltje aka toshlink, aka optische kabel

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kost dan wel zeker wat of niet die kaart? Heb je de screener ofzo van The Incredibles met die tekst in beeld?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina