1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kaartje kost hier 200 euro maar had hem uit amerika voor 160 :) Was inderdaad die met de tekst in beeld, 5x ofsjow een paar seconde.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm 160 is niet echt duur, even duur als een Audigy 2 toch? Moet ik even onthouden :D

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een audigy 2 is 45 pleuros hoor :)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS Platinum 24 179,00

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZS kost 56 euro, platinum krijg je er alleen kastje en wat extra zooi bij, kaart is volgens mij min of meer hetzelfde.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar jouw kaart is ook met kastje dus zo moet je het vergelijken :)

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kaart is alleen een kaart

8. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    kort maar krachtig is dit een btje goed systeem? En laat ik ff duidelijk zijn ik ben echt een NOOB op dit gebied, maar kan ik hier nu ook gewone CD's afspelen etc. En ik weet ook dat een beetje geluidsysteem een versterker en reciever moet hebben, maar wat betekent dat precies? Wat doen die elementen precies? En is ditsetje een beetje makkelijk aan te sluiten, want ik ben echt a-technisch zeg maar...

YAMAHA AVPACK104S

Specificaties:
    Satelliet subwoofer luidsprekersysteem
    5x105 Watt
    Surround weergave: Dolby Digital,Dolby Pro-logic,Dolby Pro-logic 2,DTS
    5.1 kanaaluitgang
    Weergave: DVD,DVD±R/RW,CD,CD-R/RW,VCD,SVCD,DivX,MP3,JPEG
    1 DVD
    RDS tuner
    3 Audioingangen
    4 Videoingangen
    Geen opgave Videouitgang/Videouitgangen
    On screen display
    Afstandsbediening
    Hoogte: 20,2 cm
    Breedte: 43,5 cm
    Diepte: 31,5 cm
    Gewicht 11,6 kg

Prijs: 499 Euro

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien effies een type vermelden met deze specs kan ik niet zoveel. Een yamaha fascination is het?

10. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Done sorry

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien zijn het de
    NS-P100 speakers set
    Yamaha RX-V350 receiver
    Yamaha DVD-S550

Al met al een hele leuk beginnerssetje waar je lekker je dvd-tjes, cd-tjes etc mee kunt beluisteren en ook je xbox prima op kunt aansluiten. De grooste kast op je foto is de versterker receiver, de kleinere is je dvd speler.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Op je plaatje in het patstopic zag ik een kasje dus vandaar ;) Maar goed, lekker boeiend ook :+ Trouwens die screener van Incredibles zou 6.1 hebben, merk je daar nog wat van of niet?

13. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik de Yamaha 640 Versterker en die was makkelijk aan te sluiten. Er staat op de achterkant welke box er ingeplugd moet worden. Zo gedaan... ;) 500 Euro is goedkoop en je hebt alles erbij zitten, leuk om er mee te beginnen :9

14. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar nu de hamvraag: issie goed? :) wat kan ik er van verwachten, btje bioscoop kwaliteit of toch beduidend minder?

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit plaatje? :)

Ik heb niets van 6.1 gemerkt, draai op dit moment ook voorlopig 5.1 tot ik over een half jaartje oid geld heb voor nieuwe back-surrounds.

@X BelieveR: Voor 500 pleuro's kun je nooit een bioscoop evenaren natuurlijk maar je zult er ongetwijfeld een boel herrie mee kunnen maken.

16. the game is on

the game is on Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heren ik heb ff een vraagje. Ik heb onlangs de actie van de Bart smit gekocht, het Qware 5.1 soundsystem. Toch kan ik hem voorlopig alleen gebruiken als 2.1 systeem omdat de standaardscart uitgang maar 2 audio uitgangen heeft die door middel van een verlengkabel in de hoofdreceiver van de soundset geplugd kan worden. Mijn vraag is nu of ik een advanced scart kabel moet hebben, of een scartkabel zoals op het plaatje hierboven.

Het lijkt mij niet dat ik de advanced scart kabel nodig heb want ik heb nu al de audiotulpuitgangen uit de scart gehaald en op de verloopkabel van de soundset aangesloten. Op het plaatje van de advanced scartkabel is te zien dat dat niet kan omdat de kabel is afgesloten.
    Kan iemand mij met dit probleem helpen?

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kweet toch zeker dat ik op je plaatje in het patstopic ene kastje zag, een heel ander plaatje dan deze inelkgeval :confused: Maar goed. Ziet er wel goed uit, waar voor gebruik jij je HTPC allemaal?

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat je boven je ziet is geen scart, dat is een kabel die bij die geluidskaart hoort haha ;) Een advanced scart kabel heb je niet nodig idd omdat je geen optische ingang hebt. Dolby digital of DTS e.d. zal je niet krijgen dus.

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is toch echt hetzelfde plaatje, wellicht iemand anders die iets vergelijkbaars heeft gepost.

Ik gebruik me htpc op dit moment voor 1 ding en dat is het kijken van dvd's en hdtv, met de nadruk op dat laatste want hd rulez. Veel meer wil ik er ook eigenlijk niet mee doen :) Dus niet gamen, internetten of verzin het maar, ding is dus ook helemaal kaal geplukt met een minimale hoeveelheid software.

@the game is on, wat voor aansluitingen zitten er op dat ding?

20. partyanimal

partyanimal Be afraid.If u dare!

Leuk Bevonden:
    0
    @tipex hoe kun juh HDTV op juh pc ontvangen???

dat kan tog alleen met een satteliet ontvanger????

En is HDTV 1080p of 780p????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina