Ik wil 2 Xboxen op m'n TV aansluiten. M'n Sony TV heeft 2 Scarts waarvan de ene RGB ondersteunt en de ander S-Video. M'n versterker heeft 1 optische en 1 coax ingang voor digitaal meerkanaals geluid. Ik heb al 1 advanced scart cable welke de RGB en Optische ingang in beslag neemt. S-Video of Composite en COAX blijven dus over voor de andere Xbox. Tot nu toe gevonden: Optisch omzetten naar Coax: Conrad: Opto-Coax switch POF-380 €21,95 (350654) Lik Sang: RGB/S-Video Xbox Cable with optical-out €16,- of: Hier een kabel gevonden met S-Video en Optische DD5.1 €19,95 Samen met deze €7,95 Scart adapter heb ik dan S-Video op de TV-Scart. Heeft iemand al eens geprobeerd om van de optische sensor het digitale signaal af te tappen om zo een Coax aansluiting aan te sturen? Hier staat de methode: http://wrongcrowd.com/xboxspdif/ Dat zou weer een optich->coax converter schelen..
Ik vind die oordopjes van de iPod wel goed zitten eigenlijk. Maar zou ook wel wat anders willen hebben omdat ik de kwaliteit van deze doppies toch wat vind tegenvallen. Ik zit zelf te denken aan de Sennheiser PX100 of de PX200. Handige opvouwbare headphones met perfect geluid. Ik denk dat die Sony's toch een stap achteruit zijn, in vergelijking met de Sennheisers die je nu al hebt.
Hmz, ik denk helaas niet dat dit voor mij persoonlijk een goede optie is.. Kga s ff zoeken of sennheiser ook van die streetstyle modellen heeft, of van die clip-ons (bedankt voor de response quack) edit: !! POST NR 400 !!
Khad eventjes rondgeneuzeld op de site van sennheiser (aangezien de kans groot is dat ik voor dit merk ga) en ik kwam dit model tegen, de specs en de looks bevallen me wel
hallo dames en heren, ik heb een vraagje, en hoop dat iemand me kan helpen. het is als volgt:ik heb een xbox met een gewone (bijgeleverde) kabel, en ik heb een stereo-installatie met dolby pro logic (dus niet het befaamde 5.1), maar aangezien het ding wel 5 speakers heeft (rechts,links,centertje, en 2 achterboxjes,geen subwoofer) dacht ik (en hoop ik) misschien is het toch mogelijk om de 5.1 te gebruiken die de xbox ondersteunt. Is het zo dat als ik het scartstukje van de kabel haal, en ik stop de video-uitgang(tulp) in de videoingang van de tv, maar ik stop de rode en witte tulp in de aux ingang van de stereo (het past, dat heb ik gezien), en ik zet de xbox op dolby pro logic(of op gewoon), dat dan de xbox zorgt voor de 5.1? kan dit , werkt dit? ik geloof dat ik al de informatie gegeven, heb ik iets gemist, roep maar. alvast bedankt
Ten eerste kan het niet omdat 5.1 6 speakers heeft, 5 normale en een subwoofer, ten tweede is 5.1 digitaal en prologic niet. Ten derde is het geluid van een rode en witte tulp analoog. Conclusie: NEE, dit werkt niet.
HEt kan wel wat je zegt, je hebt dan alleen geen 5.1 maar 5.0 en geen digitaal maar analoog. HEt klinkt wel leuk totdat je echt(digitaal) 5.1 hebt gehoord, maar wat jij zegt moet lukken, had ik eerst ook
Nee dat kan niet. Kijk maar wat hij vraagt. En dat kan dus niet als je analoog werkt en als je denkt van wel ga dan maar weer met je Z-640 spelen...
yo bedankt, jammer dat het niet werkt, ik heb t trouwens gewoon gedaan en het is dan misschien geen 5.1, maar t klinkt wel heel dik, en als r n granaat achter me ontploft, dan hoor ik m achter me.. dope shit toch
Met gewone surround sound heb je inderdaad ook al best aardig geluid; met name bij games als Halo is dat wel redelijk. Maar het haalt het echt niet bij het echte DD geluid. Dus toch zorgen voor een 5.1 set en die advanced scart aanschaffen, want dat geluid is duizendmaal beter en spectaculairder dan "gewoon" surround.
Ik heb een vraag. Ik wil voor toekomstige games zoals Halo2 en Shadow Opps een mooi geluid hebben. Ik wil echter geen home cinema set enzo kopen, maar alleen Surround Sound. Ik heb een keer gelezen dat er een 2.1 setje was die speciaal voor de consoles is gemaakt alleen ik wil het liefst 5.1 alleen weet ik niet of die er is. Kan iemand mij helpen om een 5.1 geluid te krijgen die makkelijk aansluitbaar is voor de xbox en het liefst goedkoop is. Alvast bedankt.
creative inspire gd580, goedkoop en met DTS, dolby digital 5.1 en dolby prologic II dus helemaal compleet, is niet te vergelijken met losse componenten maar is voor de prijs een zeer goed systeem. xbox aansluiten is heel eenvoudig, ook de instellingen gaan automatisch. http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=509 Als je nog interesse hebt, heb ik misschien een nieuwe gd580 (incl 2 jaar garantie) voor 150 euro voor je.
Nieuw en nooit gezien en gebruikt, had per ongeluk 2 besteld en betaald en kon niet meer annuleren, doos is nog gesealed(dus inhoud in de doos niet gezien alleen de doos aan de buitenkant). me buurjongen zou hem van me overkopen maar heb al n week niet meer gezien of gehoord, ik zie hem morgen maar hij zal em denk k niet kopen anders had k wel iets van hem gehoord.
en dan ff snel tussendoor....vanaf vandaag is het laatste deel van lotr....return off the king te koop bij de dvd boer. dus eerdaags wordt het weer een lord off the rings nacht bij beukie als ik alle 3 de films er in een keer doorheen stamp...........weet niet of ik het volhou lol.