1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je zeker dat die resolutie van 1920x1080 klopt? Lijkt me wel een beetje erg veel? Mijn pc gaat maar tot 1280x1024

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resolutie klopt jah :) Je hebt ook een goeie projector / monitor nodig om dat aan te kunnen. Mijn lcd monitor gaat ook niet verder dan 1280x1024 maar voor mijn Barco is 1920x1080 geen enkel probleem.

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. the game is on

the game is on Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    nee dit is een pro logic decoder uit de oertijd van de surround.
    't verbaast mij dat dit uberhaupt nog verkocht wordt want deze variant is ook allang weer vervangen door pro logic 2.

deze decoder verwerkt geen digitale signalen en is enkelt analoog.
    je ziet ook aan de achterkant dat deze alleen werkt met cinch(microfoon) en tulp aansluitingen en geen optische digitale ingang heeft.
    zou je deze kunnen en willen gebruiken dan heb je nog steeds geen 5,1 surround maar gewoon een stereo signaal dat op een simpele manier uit elkaar wordt gepluist tot een surround mengelmoes.
    het klinkt beter dan gewoon stereo tijdens gamen.............maar komt niet eens in de buurt van 5,1.

6. the game is on

Leuk Bevonden:
    0
    De set die ik nu heb heeft niet eens een optische digitale ingang, maar werkt ook met het het aansluiten van tulpstekkers (3 x 2) die vervolgens alle drie in de hoofdreceiver geplugd moeten worden. Alleen heeft mijn Xbox maar een zo'n aansluiting (2 tulpstekkers die verlengd worden in één aansluiting) zo hou ik er dus 2 over. MMM... jammer, maar helaas heb het in ieder geval geprobeerd.

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dat setje niet omruilen voor iets anders? Zo te horen heb je ook geen advanced scart kabel.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je zou toch terug naar bartsmit gaan, waarom doe je dat niet. Kheb net een stukje gekeken op die hogere resolutie en dat ziet er al lekker uit! Ben benieuwd om het ooit nog is op een groot scherm te zien (Barco *zwijmel).

9. the game is on

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is alleen dat ik hem door iemand anders heb laten kopen voor me toen ik op vakantie was. Nu ik terug ben blijkt dat ding alleen stereo te geven en geen 5.1, maar nu kan ik hem niet meer ruilen (ben te laat). Daarom probeer ik eerst ff te kijken wat ik er verder nog mee kan. Maar anders verkoop ik hem wel. Hij was ook niet superduur ofzo (E40).

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net effies voor de grap me telefoon misbruik voor het filmen van me woonkamer, resultaat is een afschuwelijk filmpje, een telefoon is duidelijk geen videocamera :)

Hier te kijken dus

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Denk niet dat je zo'n ding kan verkopen maar je kan t altijd proberen.

Vind dat filmpje best goed voor een mobieltje.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nu kon me monitor ineens wel die resolutie aan maar dan moest je wel gaan scrollen door je monitor zegmaar haha. Moet wel prachtig beeld zijn met zo'n barco op een lekker groot scherm :)

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    me media player loopt hier al een tijdje vast....kan er niks mee(ctrl .alt .del)
    ik download hem wel tipex.

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol ....die hele battarij met afstandsbedieningen op de tafel haha.
    ik herken ook de puinzooi aan kabels aan de achterzijde van de versterking lol.

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die kabelzooi is klote :) Maar goed op dit moment wordt er als het goed is in duitsland een nieuw meubel voor me in elkaar getimmerd, daar kan de hele pest zooi een stuk netter in worden weggewerkt :)

En een pronto is ook geen overbodige luxe maar goed de helft is eigenlijk niet nodig maar ach het staat wel interessant :)

Beuk weet je trouwens of die rotel rsp-1068 goed leverbaar is?

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Doe je je oude audio rack dan weg? Wat vraag je ervoor? ;)

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem wilt mag je hem hebben, heb deze zelf in mekaar geprutst dus het was niet echt duur, je moet hem alleen wel ophalen. Is iets meer dan een uurtje rijden voor je.

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ja hoor geen probleem dacht ik zo.
    de meeste "betere" audio toko's hebben deze wel op voorraad.
    vergeet niet dat de rsp1068 gewoon de rsp1066 is met alleen een vernieuwde pro logic 2 chip.
    voor de rest zijn er totaal geen wijzigingen in zowel software als hardware.
    hij kost evenveel als de toenmalige 1066 die ik heb maar wellicht kan je nog ergens een nieuwe 1066 op de kop tikken voor een "mooi prijsje".......kijk eens goed in de rondte.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe hoog istie en hij is neem ik aan lekker stevig? Hoeveel planken heeft ie?

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Beuk, wat ik begrepen is er toch wel flink wat gewijzigd aan de 1068 hoor, de verschillende reviews die ik er van gezien heb noemen behoorlijk wat verschillen waarvan de grootste waarschijnlijk wel de upgrade van de dacs zijn, deze zijn geupgrade van 24/96 naar 24/192. Ook zijn er nieuwe dsp chips, verbeterde power supply, bass management, eindelijk afstanden opgeven voor speakers en nog wat kleinere zaken. Hier http://europe.rotel.com/reviews/pdfs/hometheater/rsp1068-ultimate-av usa jul04.pdf is er wat meer over te lezen. Dus het wordt vrijwel zeker de 1068 en met heel veel mazzel misschien nog wel deze maand.

@pimmy, het zijn zo uit me hoofd 5 planken, waar vier draadeindes van een meter door heen gaan. In het meubel kun je dus 4 apparaten kwijt en eventueel er nog bovenop. Alles in hoogte verstelbaar door de moeren hoger en lager te zetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina