1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ook een hoogte in getallen? Ik moet namelijk eerst weten of hij past op de plek waar ik hem dan zou willen :+

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De draadeinden zijn een meter lang, dus max 110cm hoog

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    OK perfect! Dan past hij er precies in, even vragen of me pa het er voor over heeft om dat stuk te rijden :+

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij wilt even kijken hoever het precies is en alles. Ik laat het je natuurlijk nog weten :)

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 uur en 12 minuten volgens de routeplanner :) Kan je gelijk een echte ht zien ghehehe

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd ben wel benieuwd naar het beeld van je Barco en je sound. Kan me pa het alsnog horen en zien.

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het wel joh :)

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mag ik dan ook mee? :+ Zou ik ook welis willen zien/horen.

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ik heb destijds rotel/b&w zelf gesproken in rotterdam en die kwamen zelf met deze info die ik hier deelde.

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lees net je "pdf".........heeft rotel maar een verhaaltje aan mij verteld?
    dan moeten we maar gaan sparen voor de 1098 vind je ook niet.....

te koop.

rotel rsp 1066.

komt u maar!!!

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon genept beuk :) Jaag je bus daar door de voorpui :) Ghehehe jah die 1098 is leuk maar om 2000 meer te betalen voor een schermpie, zijn tuuwk nog wel wat meer verschillen maar die zijn niet zo schokking geloof ik.

@Aarsgat: van mij wel heur

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer nieuwe foto's gepost in "foto's van je stekkie" thread :)

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ben stiekum toch al een beetje aan het slurfen over het net.....de rsp 1098 moet hier over de balie gaan voor een slorige 3500 euro.
    daar lul je nog wat centen vanaf maar ik denk dat in duitsland de kansen een stuk aantrekkelijker zijn........ik zoek stilletjes door.

tipex werp jij ook eens een blik waar die 1098 voor een mooi prijssie staat.

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een beetje gekeken naar de prijzen maar nergens echt cheaper gezien, je moet mazzel hebben dat iemand een voor een mooi prijsje 2de hands weg doet denk ik. Kopen in duitsland is ook niet mijn ding, weet niet hoe rotel dat doet qua garantie, is dat wereldwijd?

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    als je hem bij een "rotel" dealer koopt dan is er nooit een probleem.
    wanneer je al je zooi vanaf internet haalt dan kan het wel eens lastig worden met eventuele service en schade afhandelingen.
    denon bv en al helemaal de importeur(penhold in geldermalsen) geven je geen garantie als je je stukkende denon aanbied die je een week daarvoor bij www.appiehappieaudio.com gekocht heb.

een dealer is een dealer,je krijgt bij de aankoop alle officiele papperassen erbij waarmee je bij alle service punten terrecht kan....en zo hoort het ook.

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar juist de dealers houden zich vast aan de adviesprijsjes dus veel meer dan 5 a 10% valt er waarschijnlijk niet af te lullen

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    in duitsland zijn er wat belastingen aangaat (op zo'n beetje alles) leuke artikelen te scoren die hier in de lage landen aanzienlijk meer geld moeten kosten namens onze geweldige overheid.
    eerlijk waar.....mocht ik de koop overgaan van bv de rsp 1098 neem ik deze actie serieus in overweging.
    het hangt alleen van het feit af wat bv de raf(waar ik alle spullen gekocht heb) terug zou willen geven voor de rsp 1066 als ik hem zou inruilen.
    geven zij een nette prijs terug dan bespaar ik me de moeite en scheur ik alleen maar richting amsterdam.

nog even wachten.....de motor krijgt ook nog een hoop aandacht(als je denkt dat audio duur is koop dan maar eens een motor en ga hem tunen :+ ) en zodra dat hoofdstuk een beetje is afgesloten(dat gebeurd waarschijnlijk ook nooit) dan kijken we weer een wat in de rondte voor wat huiskamerspeelgoed.

18. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel netjes zijn van de RAF als ze een mooi schappelijk prijsje gaven voor je rotel, of ander wellicht toch aan een particulier. Tunen is ook duur jah, dat laat ik maar aan me waifie over en als ik hoor wat al die aanpassingen allemaal kosten dan ben ik blij dat het haar hobby is :)

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    leuk voorbeeldje........1 achterband voor de motor......staat gelijk aan 4 nieuwe banden voor een auto.

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Djeeze belachelijk en hij gaat vast niet zo lang mee als een autoband :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina