1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb besloten voortaan die vraag maar te negeren, laat ze maar eerst is hun hersens gebruiken.

2. Caps13

Caps13 Guest

yo, ik heb hier nog een submoover liggen maar is die ook apart aan te sluiten op m'n xbox? BvD

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je 'm op een Receiver aansluit, en deze vervolgens weer op de Xbox aansluit dmv een optische kabel, ja.
    Anders, nee.

4. Caps13

Caps13 Guest

oke bedankt

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Graveheart is op zoek naar speakertjes op HTForum.nl zie ik :+ Al reactie van "King" gehad?

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, hij had ze al niet meer.
    Eergister maar een hifi zaak in de buurt gemaild, tegen welke prijs de 601 en 602 geleverd kon worden.
    Uiteraard nog niets van gehoord. :mad:

Denk dat ik binnenkort maar eens een dagje naar de RAF moet ofzo. :cool:

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit is het moment, overal krijg je aanbiedingen, met me rotels kreeg ik er zo 10% af en dat was gewoon telefonisch :)

8. lil_LeLuen

lil_LeLuen Excel Saga freak

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon je dvd speler op je tv aansluiten, je x-box op je dvd speler en via je dvd speler dolby surround nemen... zo heb ik het werkt erg goed hoor :)

MZZL,
    Danny

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff probleem #2. Ik wou king arthur lekker gaan kijken, hup zet de film aan en loop naar beneden voor de nodige rantsoenen. Toen bleek het dus echt gewoon door te dreunen dat geluid en hij stond nog niet eens echt al te hard. Dus mijn vraag is, wat moet ik doen om het te dempen. Ik heb al gelezen van stoeptegel met daaronder vibrapods. Maar die vibra pods kosten zeker weer een fortuin?

Dus mijn vraag, hebben jullie nog tips om alles een beetje te dempen?

Er zitten trouwens al spikes onder de speakers.

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de grond een dikke rubberen tuin tegel van 80x80 ofsjow, hebben ze bij de gamma en dergelijke, daar bovenop heb ik een iets kleinere betonnen tuintegel met daarop de sub op spikes.

11. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, probleem ik ga verhuizen en krijg hierdoor ook een andere opstelling, nu vraag ik mij af hoe ik de kabels voor de surroundspeakers weg moet werken. Ik wilde ze namelijk naast de bank plaatsen die in het midden van de kamer komt (of is dit geen goed idee?).

Nu moet de kabel dus iig 3 meter van de muur (ervan uitgaande dat ik de rest van het stuk de kabel langs de muur laat lopen) naar de bank toe. Dus nu lijkt mij dit niet de ideale situatie omdat je dan dus over de kabels struikelt en het er lelijk uit ziet (al zal dat nog meevallen aangezien ik zwarte vloerbedekking heb en de kabels ook zwart zijn), de bank verder naar achteren plaatsen is ook niet echt een optie omdat ik dan te ver van de tv af zit.

Wie begrijpt mijn situatie en heeft enig idee wat te doen?

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kun je geen sleuven in de ondervloer maken?
    Op die manier kun je de kabels verbergen.

Probleempje is wel dat je aan je opstelling vastzit, denk ik.

13. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hier wel goed zit ( in dit topic ) Ik ben van plan om een 5.1 set te gaan kopen en bereid om wel 80 euro :) eraan uit te geven.. maar ik kan niet echt mooie setjes vinden...deze link hieronder sprak mij best aan..denken jullie dat die goed is of niet? Ik hoef geen complete thuis bios of wat dan ook, gewoon een normaal geluidssetje :{

http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=406029

Anders nog andere aanraders van setjes?

14. Capuera

Capuera PES4 ownage _0_

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, ik wil een 5.1 setje aanschaffen, maar ik heb een vraag: hoe zorg je ervoor dat je het geluid op je PC aansluit, en zonder dat je kabels moet veranderen ook op je xbox kan aansluiten? :confused:

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    'k kan me vergissen, maar uit deze set krijg je geen Dolby Digital 5.1
    Wel krijg je er Dolby Surround uit.

't is maar net wat je wil, I guess. Ik zou persoonlijk doorsparen voor een set met een decoder erin.

Dan moet je een set hebben met meerdere ingangen. Zoals bijvoorbeeld de Logitech Z-5500.
    Deze kan op 3 verschillende bronnen tegelijk worden aangesloten als ik me niet vergis.

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  16. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen dolby digital en dolby surround dan ? ( Ik weet het, ben niet echt om de hoogte van zulke dingen ) .

Hoe duur is een redelijk dolby digital setje ?

17. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik wil graag een nieuwe receiver, maar bestaan die ook als 2.1
    Ik heb nu 2 goede boxen voor rear en een leuke sub en k ben niet van plan nog meer speakers te gaan kopen, of moet ik dan wel een 5.1 en de helft er niet van benutten.

18. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    Logitech Z-5500 5.1

Die is 302 euro..is dat goedkoop of duur voor een dolby digital?

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die heeft al een opvolger en die is 290 euro geloof ik. Maar je hebt creative setjes met Dolby Digital van ietsje meer dan 100 euro.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Er bestaan genoeg 2.1 recievers, NAD is daar geloof ik wel thuis in. Moet je maar even rondkijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina