1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Is de Van Den Hul D-352 beter dan de CS-122? Althans, het verschil in geld waard?
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het er niet aan af :) Maar ze hadden die andere destijds niet dus ben ik eentje duurder gaan zitten :)
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ja moeilijke keuze sta ik nu weer voor. Eerst goede versterker of eerst kabel... Ik heb nu 150 euro ofzo weer dus misschien is het verstandiger om eerst even door te sparen voor versterker.
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst lekker die versterker kopen die zal een veel grotere verbetering leveren dan een stukkie kabel
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jap ik hoor het ook al op HTForum. Nou dan ga ik maar weer hard verder met sparen. Hang je die Denon van je trouwens aan je PC en istie altijd in die periode beschikbaar voor de verkoop? :+
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem kan verkopen verkoop ik hem anders hang ik hem aan me pc.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok ik merk het wel, tegen de tijd dat ik geld heb vraag ik er wel weer naar. Bedankt voor de wijze raad weer ;)
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik mijn stereo boxen kan aansluiten op mn xbox? ik heb geen scart aansluiting op me tv dus is dat mogelijk?
     
  9. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen scart aansluiting hebt hoe sluit je dan je xbox op je tv aan??
    En je kan gewoon de witte en rode stekker in je versterker of stereotoren doen.
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je stereo systeempje moet gewoon in het beschikken over een aux functie en een rode en witte tulp ingang hebben dan steek je de rode en witte xbox kabels erin (die overigens erg kort zijn,kan je gewoon verlengen d.mv. van een kabel met aan 1 kant female en aan de andere kant male stekkertjes)
    Dan op de aux functie drukken en voila.
    Overigens bezit niet elke stereo torentje die optie.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Met een RF-adapter? Dan moet je vanuit de koptelefoon uitgang een kabeltje naar de AUX ingang van je stereo trekken.
     
  12. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs je nou zo'n trust gameconsole-surroundset van 30 euri koopt kan je die dan direct op je xbox aansluiten of moet je weer allerlei fratsen uithalen voordat je geluid uit die boxen kan krijgen?
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Michiel... @%!@%!@%!%%!@%!^@^$*$& gebruik die fokking zoekfunctie en de faq toch
     
  14. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurd er hier nog wat?
     
  15. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat als je sacd's wil afspelen je een dvd/sacd-speler nodig hebt die is voorzien van een multichannel-uitgang (zow een met voor elk kanaal een apart tulpkabeltje). Kun je de multichannel sacd signalen niet gewoon door een toslink of coaxial kabeltje laten lopen????
     
  16. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een kopieerbeveiliging, kan inderdaad niet via coax/toshlink.... althans dat is een hele tijd zo geweest, wellicht dat er inmiddels wel spelers zijn met een digitale uitgang.
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee niet echt :'-( nu ik verder voldoende weet moet ik dus weer lekker sparen :+ en heb ik niet veel te zeggen. Maar we kunnen wel natuurlijk al die doeds uitlachen die met de goudenvraag komen: "Hoe moet ik mijn piepotek 5.1 2000watt pmpo surrrrrround set op mijn xbox aansluiten????!?!?!?!???!!!!???" ;)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Weinig, weinig.

    Ben zelf was info en prijzen aan het vergaren.
    De bekabeling ben ik nog niet helemaal over uit.
    'k wil uiteraard wel kwaliteit, maar ook niet teveel per meter betalen.

    Moet nog eens even goed kijken wat ik nou allemaal precies moet gaan kopen, aan kabels en aansluitspul. :cool:
     
  19. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik zit hier ook maar te wachten op me spulletjes, het was kennelijk allemaal op voorraad behalve mijn kabeltjes, hopelijk heb ik het toch nog allemaal voor het weekend dan kan ik fijn spelen.

    In de tussentijd maar eens uitzoeken hoe ik mijn koffiezetapparaat op m'n xbox kan aansluiten.
     
  20. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina