1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vraagje:
    Ik zou indien mogelijk mijn PC-speakers willen gebruiken om dolby digital geluid te krijgen vanuit mijn XBox.

    Mijn speakers zijn van Creative type 5400 (5.1 systeem).

    Maar is dit systeem voorzien van een optische ingang? :confused:
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe je dom... dat is toch geen antwoord op me vraag |:-

    EDIT/ Je kan dus ook geen koptelefoon in je Xbox doen? Oja, enk heb trouwens geen koptelefoon uitgang/ingang... :eek: écht mega vaag, waarom heb ik dat? Goed beeld maar geen geluid! Iemand moet toch wel een oplossing weten?

    Nogmaals:

    - RF Switch gekocht
    - RF Switch gaat in me TV (Antenne ingang)
    - RF Switch gaat in Xbox
    - Ik zoek kanaal
    - Goed beeld
    - K*t geluid, khoor alleen maar geruis :{
    - Meerdere kanalen zoeken lukt... zijn er niet :{

    Help?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  3. hiddenijboer

    hiddenijboer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    advanced scart en composiet beeld

    Ik heb een vraagje, hopelijk kan iemand me helpen: ik ga een advanced scart kabel kopen om een optische verbinding tussen mijn xbox en mijn (binnenkort te kopen) digitale receiver te krijgen. Probleem is alleen: mijn TV ondersteunt geen RGB (al eens geprobeerd met een dvd speler). Mijn vraag is dan ook: wordt bij de advanced scart kabel zowèl composiet àls RGB verstuurd of alléén RGB?

    Bij voorbaad dank :)
     
  4. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv ondersteunt ook geen rgb, maar de advace scart cable werkt er perfect op. Zou bij jouw dus ook gewoon moeten werken
     
  5. hiddenijboer

    hiddenijboer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! dank je wel :)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Aangezien ik toch echt aan een HT wil beginnen, ben ik dus op zoek naar 2 B&W DM 601 S3's.
    Maar, nu kom ik net de KEF Q1 tegen, wat mij ook een hele goeie speaker lijkt.

    Zouden de experts hier iets meer licht op kunnen schijnen?
    (Behalve dat ik er maar eens naar moet gaan luisteren?)

    [​IMG]
    B&W DM 601 S3

    [​IMG]
    KEF Q1
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kef is ook geen slecht merk in elkgeval, daar hoor je ook veel goeds over.

    Ik heb ook een vraag, ik heb nu dus 2 B&W DM640i als fronts maar ik moet bookshelf speakers als surrounds (vanwege de prijs en ruimte) maar is er een bookshelf versie van die DM640i?
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo alle spullen zijn binnen, het was nogal klote om te vinden maar gelukkig had ik tom tom op me foon en konden we het toch goed vinden na een tijdje. Al zooi thuis gauw effies snel aangesloten om te controleren of het werkt en dat bleek het geval te zijn :) Kan alleen zoveel shit instellen dat ik er nog wel effies mee zoet ben geloof ik :)
    Foto's volgen nog wel als ik dit weekend wat meer tijd heb.

    @pimmy: Je hebt de DM600i (http://www.bwspeakers.com/downloadFile/speakerModel/DONE-_product_info_DM600i.pdf) en de DM610i (http://www.bwspeakers.com/downloadFile/speakerModel/DONE-_product_info_DM610i.pdf), dat zijn zo te zien de bookshelf versies van de 640i

    @Graveheart: Kef maakt erg mooi speakers dus die zijn zeker het overwegen waard. Voor reviews kijk ik altijd op www.ecoustics.com daar staan heel veel reviews van bladen / hifi websites en dergelijke. Kun je in elk geval lezen of het aansluit bij wat jij wilt van een speaker. De Q1 produceert niet echt vel laag als ik het zo lees maar het is ook een bookshelf speaker dus ook niet zo vreemd. Hoe de 601 dat doet heb ik nog niet echt naar gekeken maar dat zal ook wel niet zijn sterkste punt zijn. Het is ook altijd nuttig om te informeren of bepaalde speakers goed samen gaan met bepaalde merken receivers, sommige merken gaan nu eenmal beter samen dan andere.

    Ohjah en lekker luisteren ghehehe :)
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt Tipex, weet jij misschien ook of ik als ik eventueel 2 mooie 8 ohm speakers vind. Of ik er dan een weerstand tussen kan stoppen zodat ze 4 ohm worden want de voor speakers zijn dus 4 ohm.
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    zijn er al klachten mbt geluidsoverlast in en rond de buurt van obdam binnen gekomen?????
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Neu zit op me werk :mad: Ga nu naar huis dus kan niet lang meer duren. Zat gisteren wel effies te testen en om de 1 of andere vage reden stond het volume op opeens op max, dat was redelijk hard ghehehehe. Moet alleen vanavond weg dus kan morgen pas echt wat testen
     
  12. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Upgraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaade :)

    [​IMG]
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Woew!!

    Gefeliciteerd tipex!!
    Ziet er strak uit allemaal :9

    * limpbixkit kan niet w88 tot hij ook ooit zoiets aan kan schaffen
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoooly shit! Wat een mooi ding zeg _O_ ik heb nog nooit van dat merk gehoord, het zal wel te exclusief zijn voor mijn klasse :9
    Wat zijn de specs? :p

    edit: Ik heb al even de website gecheckt, wat een belachelijk mooie spullen zeg...poe...daar kan ik alleen van dromen... _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  15. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn frontspeakers (Driade D70 vloerstaand) zijn 4Ohm terwijl mn surrounds en center 8Ohm zijn maar het geeft helemaal geen problemen. Dus waarom wil je perse een weerstand ofzo??
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  16. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik later groot ben.........
     
  17. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb zo'n beetje alles samen met mn broer van 15 gekocht (50% & 50%). En werk bij de stadspost wat ongeveer 8 euri per uur verdient. Gemiddeld verdien ik ongeveer 12 euro per week. En daar bij komt ook nog de 6 euro per 2 weken voor het wegbrengen van de Telegraaf bij en nog 10 euro zakgeld per maand... Dus als je het maar lang kunt volhouden om te sparen kan ik veel moois kopen. Verder krijg ik owk nog wel geld voor mn verjaardag van familie enzo... En neej zow rijk zijn we hier in Drenthe niet........... :+ :+ :+


    /EDIT:confused:rry van de 3 achter elkaar posts |:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  18. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren we gaan hier verder met Deel 6 van dit topic.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oftewel, topic gesloten. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina