1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tipex, 22 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    nee da gekke ding heb wel drie ingangen maar geen uit dus.
    maar in iedergeval bedankt! maar dan heb ik dikke pech mja kan nie alles hebben :'-( morgen even bij een zaak kijken die die jamo speakers heeft staan dus hoop dat het wat word mzzl _0/
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    het kan eventueel ook met een hoofdtelefoon aansluiting die dan aan de voorzijde van je tv zal zitten.

    er zijn gewoon verloopstekkertjes in de handel te koop van koptelefoon.....naar 2 tulpjes.
    tis wellicht wel een vreemd gezicht zo'n kabel voor uit je tv naar je receiver...maar het werkt wel.

    hoop alleen wel dat je een stereo tv heb glimwurmpie......anders word het niks.
     
  3. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ja danke voor de tip daar ga ik ff me kloten zo. ik heb nog wel zoon stekkertje zat bij mijn joko toko dolby setje geloof ik.maar ik had ff de handleiding van de tv ziten lezen en daar staat in dat ie virtual dolby seround is ofzoiets dergelijks mja we zullen zien he. :+


    edit ga je nog racen vanaaf beuker?
     
  4. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik zit met een dilemma.
    Wat is beter een Creative 5500 of een Logitech Z 5300.

    De Z5300 is +- 150euro.
    De 5500 is +- 160euro, maaaaar op Paradigit.nl is die maar 100euro.
    Dit vind ik een zeer mooi bedrag. Is het de moeite waard om voor 50euro extra de Logitech te kopen of is de Creative voor 100euro een goede?

    En deze kunnen allebei op me Xbox en/of computer toch?
    Gaan deze ook op stand alone dvd speler en gewoon tv?
    Graag zou ik ook willen weten wat ik dan nog extra moet kopen. Kwa bedrading.

    Iemand? _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  5. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ging wat fout.
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de 1e pagina van deze thread al doorgelezen???
     
  7. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja meneer, nu wel.

    Ik weet dus alleen nog niet of het de 60euro waard is om een 5300 te kopen of een 5500 van Creative voor 100euro.

    De 5300 heeft iig geen decorder, maar die kan ik wel gewoon aansluiten op pc, Xbox, tv, en Stand alone dvd speler?
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees, eens wat reviews... :{
    Vergelijk de 2 dan, of ga bij media markt luisteren.
     
  9. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan heb je geen dolby digital cq dts
    Dus ik zou het niet doen aangezien het niet echt iets toevoegd, in tegenstelling tot dolby digital
     
  10. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maandag doen, maar het kan nooit kwaad om de mening van andere te horen ;)
    Reviews heb ik al geleden, ze hebben alle 2 plus en min punten..
     
  11. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wel verschillende plus en minpunten lijkt me zo..
    dan kan je kijken wat je belangrijker vindt
    je kan ook sparen voor een betere set.. }:]
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst een complete home cinema set gekocht van LG,
    ik heb er ff een vraagje over, je kan namelijk je xbox er op aansluiten met een gele een, rode en een witte tulp ingang, dat heb ik gedaan. maar ik weet nu niet zeker of ik ook gelijk dolby geluid heb!
    dus weet iemand dat, en wat moet ik doen om-als ik het nog niet heb- wel dolby te krijgen?
     
  13. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geen dolby, nu is het alleen stereo volgens mij, als je LG een optical in heeft, moet je een advanced scart kabel kopen voor je xbox en een toslink (zie begin thread)
     
  14. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen een Advanced Scart kabel en een Optische kabel / Toshlink kopen, maar wat kosten deze bij elkaar?
    Als ik dan morgen ook me Creative 5500 koop ben ik klaar toch?
     
  15. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Advanced SCART kabel € 30
    Optische kabel € 10-40
     
  16. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt nu me laatste vraag.
    Hoop dat het gaat lukken.

    Mijn Xbox staat in een andere kamer als mij pc. Omdat ik mijn Creative 5500 voor zowel pc als Xbox wil gebruiken, wil ik mijn Xbox aan mij pc aansluiten en mijn Creative 5500 ook.

    Kan ik nu op mijn pc Xboxen en gebruik maken van mijn Creative 5500?

    Ik weet dat je deze nodig heb op je pc naar Xbox te zetten:
    [​IMG]

    Maar dit lijkt me stereo?

    Ik heb een onboard geluidskaart waar mijn 5500 dus gewoon op past.
    Maar hoe ga ik dit fixen om nu ook nog me Xbox erbij te zetten en gebruik maken van 5.1 geluid.

    Iemand die me een duidelijk uitleg kan geven.

    Ik heb al overal gezocht in deze topic, maar deze bizare vraag is nog niet gesteld :D
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Ik heb een Harman Kardon AVR130 Receiver gekocht! Oow wat is hij mooi _O_

    [​IMG]

    Hij staat hier nog uit, want hij is aan het aklimatiseren ;) dat moest van de verkoper van de Correct in Rotterdam, dus dat doe ik dan wel even.
    Het is trouwens een zwarte, normaal zie je alleen de grijszwarte combo, maar ik heb mijn handen weten te krijgen op een vette zwarte, vind ik wel strak.

    Trouwens ook een leuke aanbieding: vet dikke optische kabel van 32.95 voor 10 euro, omdat er geen doosje om zat *)

    Owja, mij apparatuur staat zeg maar op een soort verhoginging in mijn kamer, en die is zeg maar bekleed met vleorbedekking. Nu las ik in de handleiding, dat het niet verstandig is om het op vloerbedekking neer te zetten. Ik heb er nu een plaat onder geschoven. Heeft dat met het stof te maken? :confused:
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu net eindelijk mijn bestelling van Hermes binnen maar nu blijkt dat er aan dat kastje gewoon een scart vast zit. Wat nergens op de site blijkt. Dus nu zit ik met nog zo'n ding. Ik probeer te vinden hoelang die kabel is en of ik er misschien toch nog wat aan heb maar kan het nog nergens vinden.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mooie receiver hoor. Zou je ook een foto willen maken als ie aanstaat? Ben wel benieuwd hoeveel lichtjes dat ding heeft. :)
     
  20. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer mooi ding _O_ wat voor boxen heb je er bij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina