1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tipex, 22 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Dealer belde net ze hadden de rotel weer terug, gerepareerd en wel. Het bleek een kapotte voeding van het videogedeelte te zijn geweest. Dus kan hem weer ophalen, allleen geen idee wanneer :)
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ach geef ze een week of drie en hij ligt weer bij de shop 8) 8) 8)













    geintje :+
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ligt al in de winkel maar ben te druk om hem op te halen dit weekend waarschijnlijk.
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    doe ik me toch ff voor als hansje schaaps :+.......zal hij de verschillen zien lol.
     
  5. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    eey die beuker! ik zie je nie meer op pgr2...? maar goed heb net al men jamo zooi binnen gehad+jbl center nou nog ff iemand hebben die sterk genoeg is om al die troep omhoog the shouwen 8)
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    van tillen krijg je ook dikke armen dave :+...........heb je je spullen boven en je word een beer...kan toch niet mooier.




    veel plezier ermee man.
     
  7. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ja normaal zou je zeggen is goed voor een mens.mja ik zit nog steeds in de positie dak nog geen 10kg van de grond af krijg na men crash :cool:. en ik denk zeker wel dak er veel plezier mee ga krijgen.heb trouwens wel andere recieverNU al want kwam daaro voor die boxen en toen stond er een 650 dus heb ik ff gerolen met geld er bijj vond die kerel goed dus nu heb ik wel 7.1 seround :)
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    was gisteren gewoon hier in almere naar de pers/nederlandse premiere van constatine geweest(vanaf volgende week in de bios)...en wauw..heftige film zeg.


    http://constantinemovie.warnerbros.com/

    de entree was erg leuk gedaan met allemaal acteurs verkleed in zombie outfits,half vergane kadavers en andere bloody creeps.
    veel bekende nederlanders over de rode loper die maar al te graag weer met hun kop in de belangstelling wilden treden.....(zie het als een soort van mediageilheid)...en die door een waas van persfotovolk hun weg naar de entree vonden.
    de altijd malle mental theo zat recht achter mij en een stukkie verderop nam ik ali b(niet te verwarren met de wereldberoemde proletarische tassenplukker) nog waar met een zooitje van dat andere petjesvolk.
    de dresscode was "black"......dus moest ik ook in het pak gehesen worden(en dat is niet helemaal mijn ding).

    de film was fantastisch.....the exorcist meet the matrix zal ik maar zeggen...al vanaf het begin word de toon gezet en je schrikt je werkelijk tijdens de film jezelf aan paar keer echt de koelere.
    special effects zijn fenominaal en de verzonnen creaturen zijn van het formaat die je de komende 2 weken toch even onder het bed laten kijken of er niet eentje onder hangt....creepy as shit.

    de afterparty was erg leuk met live optreden's van intwine en martijn kolkman samen met het hele yorin fm team.
    later werd de gehele radio uitzending gepresenteerd vanuit de zaal....gratis vreten en zuipen maakt zo'n avond ook wel om door te komen :)

    intwine speelt op de planken geweldig en heeft een nog grotere indruk op mij gemaakt dan die zij al hadden verwekt bij mij.....en looooool wat is die roger klein zeg :+
    al met al een leuke avond die ons ook nog een wereldfilm voorschotelde...absolute aanrader boys and girlies en straks een "must have" voor op dvd.

    de neuk allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    constantine game lijkt me ook vet, maar films worden toch niet besproken in de dolby thread? O-)
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Me rotel is weer terug, *blij* Hij klinkt gooooooooooooooed, kan dat ding eindelijk eens een beetje gaan inspelen :)
     
  11. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang heb je erop moeten wachten?? wat was het probleem?
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt goed, hoe ben je eigenlijk aan een uitnodiging gekomen :)
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn vriendin werkt in showbizzzzzcountry en heeft altijd kaartjes voor film,voetbal,concerten,tv uitzendingen en weet ik het allemaal.
    ik kan zelf niet altijd mee ivm met mijn werk en er vrij voor nemen doe ik nooit(of het moet wel iets heel erg bijzonders zijn).

    't lijkt allemaal heftiger dan dat het is pimmy......op dit soort avonden ga je maar gewoon naar de bios met wat ander klapvee dat niet kan leven zonder die malle media.......tis vreemd volk hoor.
     
  14. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    en beuker maakt entree in zijn drie delig pak :p

    edit: beuker na vandaag nog weinig op live te vinden vandaag begint het gewoone leven weer dus, op naar engeland! _0/
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    *mompelt iets over Surround, Dobly-Digital...*


    Zo dames, ook voor jullie gelden de regels he :).
    Dit heeft niets met de thread te maken, wissel adressen etc uit via PM. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  16. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    De voeding van het videogedeelte was kapot kennelijk, deze is vervangen. Al met al ben ik hem exact 3 weken kwijt geweest. Als ik niet gebeld had was het waarschijnlijk nog wel langer geweest.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dus je hebt hem nu terug? En hoe klinkt ie?
     
  18. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er een half uurtje naar kunnen luisteren en dat klonk erg goed, concert van linkin park met JayZ is echt da bomb op dat ding. Maar de komende tijd moet hij nog een beetje inspelen en moet het allemaal nog net wat beter gaan klinken.
     
  19. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    (gaat wel over me pc,maar me xbox is daarop aangesloten dus toch een xbox vraag ;))

    Rare vraag misschien maar ik wil graag weten hoeveel draden een 5.1 Z5300 heeft.

    Mijn moederbord boekjes zegt het volgende

    1 aansluiting voor links en rechts rear
    1 aansluitting voor links en rechts front
    1 center/subwoofer.

    Kan ik het dan aansluiten?
    Het lijkt me dat 5.1 5 draden heeft of vergis ik me?
    En hoe zit het dan met dat ik 1 aansluiting voor center en sub heb.

    Iemand??
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik heb de FAQ doorgelezen, maar ik heb toch nog een vraagje: kan je met een dolby prologic versterker ook surround-geluid krijgen uit je xbox, of moet je daar een dolby digital versterker voor hebben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina