was gisteren gewoon hier in almere naar de pers/nederlandse premiere van constatine geweest(vanaf volgende week in de bios)...en wauw..heftige film zeg.
http://constantinemovie.warnerbros.com/
de entree was erg leuk gedaan met allemaal acteurs verkleed in zombie outfits,half vergane kadavers en andere bloody creeps.
veel bekende nederlanders over de rode loper die maar al te graag weer met hun kop in de belangstelling wilden treden.....(zie het als een soort van mediageilheid)...en die door een waas van persfotovolk hun weg naar de entree vonden.
de altijd malle mental theo zat recht achter mij en een stukkie verderop nam ik ali b(niet te verwarren met de wereldberoemde proletarische tassenplukker) nog waar met een zooitje van dat andere petjesvolk.
de dresscode was "black"......dus moest ik ook in het pak gehesen worden(en dat is niet helemaal mijn ding).
de film was fantastisch.....the exorcist meet the matrix zal ik maar zeggen...al vanaf het begin word de toon gezet en je schrikt je werkelijk tijdens de film jezelf aan paar keer echt de koelere.
special effects zijn fenominaal en de verzonnen creaturen zijn van het formaat die je de komende 2 weken toch even onder het bed laten kijken of er niet eentje onder hangt....creepy as shit.
de afterparty was erg leuk met live optreden's van intwine en martijn kolkman samen met het hele yorin fm team.
later werd de gehele radio uitzending gepresenteerd vanuit de zaal....gratis vreten en zuipen maakt zo'n avond ook wel om door te komen
intwine speelt op de planken geweldig en heeft een nog grotere indruk op mij gemaakt dan die zij al hadden verwekt bij mij.....en looooool wat is die roger klein zeg
al met al een leuke avond die ons ook nog een wereldfilm voorschotelde...absolute aanrader boys and girlies en straks een "must have" voor op dvd.
de neuk allemaal.
Klik om te vergroten...