Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tipex, 22 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Canton een ECHT topmerk, pfff..... _0/
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

    [​IMG]
    Canton Digital 2

    *)

    Die heb ik thuis staan, kom maar een keer luisteren als je nog steeds niet geloofd dat Canton een topmerk is :cool: .

    Edit: http://www.dooyoo.de/lautsprecher/canton-digital-2-1/
    Edit2: je moet natuurlijk wel duits kunnen hé;). Ze hebben trouwens in de lijst van een duits audio-blad gestaan bij de 100 (dacht ik) best geteste boxen ter wereld toen ze nog gemaakt werden. Mar natuurlijk is Canton geen topmerk hé :+ _0/ .
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynaudio, Audiolab , B&W ik kan er nog wel een paar opnoemen maar die maken heel wat betere luidsprekertjes dan Canton..

    Ik zou igg Mission verkiezen boven Canton.. *)
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hiet geen discussie over gaan voeren O-) Een audiomerken discussie 'welke beter' kom je toch nooit uit...
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Canton is niet minder dan Mission ofzo hoor :) Bij top merken denken de meeste mensen toch echt aan hele andere merken. Je boxen zullen vast wel goed klinken maar goed.
     
  6. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    4 euro ... ik zal ff voor een plaatje zoeken

    Aan de ene zijde een stekkertje dat ook aan je oordopjes zit, aan de andere zijde een rooie en een zwart/witte tulipstekkertje.
    Bedoel je dit:

    [​IMG]
     
  7. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt kan je die gewoon krijgen bij de winkel waar de xbox verkocht word of niet

    en is zoon Arena 675 geluidsset wel een goeie geluidsset of niet
    wie heeft er ervaring met deze speakerset
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  8. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat je geluidsset betreft, geen flauw idee... Over dat kabeltje, ik heb hem bij Expert gekocht. Maar ook te koop bij Dixons, Dynabite, MediaMarkt enz enz.

    Ik gebruik 't kabeltje om te linken tussen mijn MP3 speler en de versterker via de AUX-uitgang op de versterker;)
     
  9. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor je reactie
    ik ga het wel eventjes bekijken bij de mediamarkt
     
  10. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Graag gedaan..;)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hebben de mensen die hier regelmatig posten nog een update gehad van hun spulletjes? Zo ja, showen! :cool:
     
  12. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie morgen toevallig niets te doen heeft, kan eens gaan luisteren en kijken bij Hobo Hifi in Haarlem en Amsterdam. Daar showen ze de nieuwe speeltjes van Denon, de AVC-A1XV AV-versterker en DVD-A1XV DVD speler:

    [plaatje]http://www.hobo.nl/webwinkel/catalog/images/AVCA1enDVDA1.jpg[/plaatje]

    Natuurlijk wel effe zelf je favoriete DVD's en CD's meenemen :)
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow!, lijkt me echt gaaf om te zien/luisteren helaas is die zaak een beetje uit de buurt (Groningen)

    Tevens vallen deze "monsters" buiten mij budget... 8)

    Heb nu zelf overigens wel een (tijdelijke) vervanger nodig, mijn denon is kapot :'-(
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds op zoek naar een goed surroundversterkertje 2dehands, maar ik kan er geen vinden. Laatst deze gevonden, maar die was (waarschijnlijk) nét verkocht:
    [​IMG]

    Kheb ook 'n luxman gevonden met een nieuwprijs van 1800 euro's. Lijkt me best relaxt :cool: . Heeft iemand eigenlijk ervaring met het merk luxman of weet iemand of het een (heel) goed merk is? M'n vadertje heeft 'n luxman staan (volgens mij High-End) die die aangesloten heeft op de rest van z'n installatie. Dat klinkt echt heel erg goed (logisch met van die High-end, boxjes erbij, maar toch), maar is luxman ook nog een goed merk op het gebied van surroundversterkers? Of kan je dan beter een denon of harman kardon nemen?
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  15. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hatsee

    was en ben niet zo vaak hier meer te vinden...druk as de koelere :{ maar heb gisteren nog een gaatje gevonden om een nieuw speeltje aan te schaffen...leuk ding by the way maar heeft niks of weinig met surround te maken(hij neemt wel dolby digital op :) )

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/sony%20handycam%201.jpg[/plaatje]


    direct opnemen op een dvd'tje ipv een bandje....geinig toch.
    ben er nog mee aan het kloten want instellingen genoeg.......zal dit ding leuk gaan gebruiken met de in de maak zijnde motor dvd.....stay tuned 8)
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0

    Leuk ding Beuk!Zo gelijk opnemen op een dvd-tje is toch een stuk practischer geen gekut meer met bandjes. Vraag me alleen af hoe dat ding dolby digital op kan nemen.
     
  18. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is het de: DCR-DVD91E
    Audiosysteem: Dolby® Digital AC-3 2ch
    Ingebouwde microfoon: Stereo

    Lijkt dus gewoon stereo te zijn wat ik eigenlijk al vermoede, zelfs het meest luxe model kan geen 5.1 opnemen. Een aantal zijn wel 5.1 surrounds sound voorberreid whatever that may be. Met alleen een stereo microfoon kun je nooit 5.1 dd opnemen als je het mij vraagt :) Die hdtv cam van sony leek me wel geinig maar om daar nou 3K aan uit te gaan geven....
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    nee klopt tis geen 5,1 maar gewoon 2 kanaals.
    heb van de week eens tijd gehad om eens te klooien met de camera en er een dvd'tje vol met onzin mee vol gefilmd.
    heb er gelijk maar een pakkie van die dvd-rw'tjes bij gekocht die uiteraard opnieuw gebruikt kunnen worden.
    per schijfje kan je een half uur beeld en geluid opslaan wat van uitzonderlijk hoge kwaliteit is ook mede door het gebruik van een fatsoenlijke glazen lens die in deze camera zit ipv van een kunstof exemplaar wat tegenwoordig nog bijna overal in zit.

    dvt'tjes kunnen op de camera eventueel helemaal ge-edit worden maar op de pc gaat het een stuk beter met de juiste software.
    zodra je een aantal schijfjes vol heb ga je aan de slag achter de computer en stamp je een normale dvd er helemaal mee vol.....super makkelijk dit ding.

    zal zodra ik echt iets leuks heb staan op dvd eens kijken of ik iets kan posten hier.
    we zijn al begonnen met wat motor dvd'tjes/video filmpjes en half juni wordt mijn nieuwe auto afgeleverd die het wellicht ook wel leuk doet op de camera.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  20. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe auto? Leuk vertel!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina