@pim: wordt een leuke ruimte dude, ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen de komende tijd, kom maar op met die foto's.
Er zijn op het moment flink wat lcd's en plasma's die in elk geval prima 1280x720 kunnen weergeven, 1920x1080 displays zijn nog niet echt te vinden hier maar die gaan wel snel komen. Deze zijn dus meer dan geschikt om te gebruiken in combinatie met de 360 en ps3. Mijn eigen lcd tv-tje heeft ook een native resolutie van 1368x768, die is dus ook prima geschikt al zal ik daar weinig meer op gamen nu ik me beamer heb
Voor wat betreft mijn portemonnee, dat is gewoon een kwestie van keuzes maken. Ik geef weinig geld aan roken, drank, uitgaan en dat soort zaken uit en dat scheelt een boel geld waar je dan weer andere zaken van kunt kopen. Ook gewoon de verschillende forums in de gaten houden kan een boel geld schelen, zijn maar weinig dingen die ik orgineel heb gekocht, me beamer is ook 2de hands, scheelt toch weer.
Als iemand een keertje zelf hd wil bekijken of de verschillen tussen lcd, crt wil zien dat kan altijd
éen waarschuwing als je het gezien hebt ben je verslaafd
Klik om te vergroten...