Ha mensen,
Ik ben van plan om binnekort mijn oude stereo versterker eens te vervangen door een leuke dolby digital versterker / Home Cinema set.
Nu weet ik niet wat wijsheid is, een compleet nieuwe Home Cinema Set te kopen, of om mijn versterker te vervangen door een dolby digital versterker en een subwoofer en centrespeaker los te kopen.
Ik heb momenteel deze 2 boxen aangesloten (bose 301):
en heb ook nog 2 oude zuiltjes van een onbekend merk
(limit volgens mij)
Deze zou ik dus gewoon aan kunnen sluiten op een eventueel nieuwe versterker en gebruiken om mee te beginnen. alles wat ik dan nog nodig zou hebben is een subwoofer en een centrespeaker.
Het is ook een optie om een complete set te kopen zoals je ze tegenwoordig overal ziet. een DVDspeler/recorder incl. de speakers.
Ons budget hiervoor ligt ergens tussen de 600-700 euro.
Zelf zat ik te denken aan een versterker van Harman/Kardon te kopen, en voorlopig de speakers die ik al heb te gebruiken.
Wat is jullie advies? Waar moet ik vooral op letter bij het aanschaffen van versterker / speakers? Wat moet ik vooral niet kopen?
Ik ben geen "fijnproever" als het om geluid gaat. Wanneer het voor een leek goed zuiver klinkt, ben ik tevreden. Volume vind ik wel belangrijk.
Rally-ho
Klik om te vergroten...