1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    was inderdaad cynisch, ik ben nu aan het sparen voor een
    • 1. lcd/plasma(moet ik nog goed uitzoeken)
    • 2. een yamaha versterker 7.1
    • 3. jbl 5.1 speaker set (om te beginnen, moet natuurlijk ook 7.1 worden)
    • 4. xbox 360
    :+ *) 8) _O_ O-)

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Gelukkig maar. Goede lijst. Yamaha versterker ene goed idee. Bij speakers hoeft meer niet beter te zijn. Twee goede surround speakers achter en ene mooie center is in de meeste gevallen genoeg.

Ik heb zelf een Onkyo met 5 speakers (meer kan ik ook niet goed kwijt, ben ik bang). Yamaha versterker is een goed plan. Speakers zijn ongelofelijk persoonlijk, Veel luisteren naar alle speakers in je prijsklasse. Ik begon met luisteren bij bose, ging via JBL naar Kefs en wete ik veel wat ik wel niet beluisterd heb en uiteindelijk kwam ik bij Mordaunt Short uit. Wishlist is altijd leuk, en vooral het kijken en luisteren is leuk.

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ff wellicht een domme vraag(ook al bestaan die niet).

word de video uit op de 360 alleen maar component of komen er ook hdmi kabels op de markt??????

of ben ik te vroeg met dit soort vragen???
    ik zag in een post van wally walrus(paginaaaaaatje terug) dat alles component was terwijl ik ook ergens gelezen had dat de 360 ook hdmi ondersteunen zou.
    questions questions questions???????

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er komt ook een HDMI kabel als het goed is: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEkuApVkEFYZCWEDkY.php.

:cool:

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    als ik dit verhaal lees is er niks zeker.........

maar aan de andere kant is er in deze hele branche nooit wat zeker lol.

we zullen het allemaal wel zien..............maar een ding is wel zeker.....ik heb vreselijk veel zin in die nieuwe xbox :)

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Bij de fully loaded pack zit een component kabel. Component vs HDMI is ene heet gesprekspunt. Sommige mensen beweren dat er bijna geen verschil is. Ik denk echter dat het vooral aan de gebruikte bron ligt. Maar goed feitelijk is HDMI beter. Ik weet niet zeker wat het argument van Microsoft is om voorlopig alleen component aan te bieden (misschien meer TV's in omloop met zo'n aansluiting?).

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij zit er in het luxe pack een HDMI kabel:

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee, achtereenvolgens van links naar rechts(onderaan): Harde Schijf component kabel( joypad erboven) een USB kabel voor de joypad en een headset. De HDMI kabel komt later pas (zie brochure).

9. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je daar een USB-kabel noemt is een ethernetkabel hoor...!!! dit staat op de xbox-site

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, kan ook, klein plaatje ;) (nou ja, USB komt gelukkig dichter bij een ethernetkabel dan een HDMI kabel).

11. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    mischien is deze vraag al te vaak gesteld, maar ik had nie veel zin om alle die 7delen door te gaan bladeren :eek:

maar kun je met deze soort stekkertjes
    je audio set op een of andere manier aansluiten op je xbox.

want heb op mijn pc wel audio set van 5.1 maar als het even mogelijk is wil ik die ok op mijn xbox kunnen aansluiten
    weet iemand hier een oplossing voor O-)

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 5.1-geluid wilt hebben, koop dan een advanced scart. Een andere manier om DD te krijgen uit je xbox is er niet. Meer info daarover in de dolby faq:).

Enne, wat is nou eigenlijk HDMI? Is dat die kabel voor hdtv's met drie tulpstekkertjes voor verschillende kleuren? Of is dat de componentkabel?

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is component ja, dit is een HDMI kabel:

[plaatje]http://www.dhcones.com/images/HDMI.jpg[/plaatje].

HDMI is hetzelfde als DVI, alleen kan HDMI tot 8 kanaals geluid doorgeven.

14. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    owkeey,, laat de dolby maar weg zeg maar.... wat heb ik dan nodig om zulke stekkertjes om te zetten, om op mijn xbox het geluid te horen :confused:

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    En DVI is dus hetzelfde stekkertje, maar dan minder geluidskanalen. Geeft zoiets ook beeld door? Ik heb dat stekkertje nl nog nooit gezien:D. Waarvoor wordt het gebruikt?

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    DVI kan geen geluid met zich meedragen, alleen maar video. Een DVI stekker zit er wel anders uit:

[plaatje]http://www.scsicablesource.com/images/hdmi-dvi-1m-combo.jpg[/plaatje]

Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beamer hebt moet je natuurlijk ook een scherm hebben. Hoeveel ben je daar ongeveer aan kwijt?
    Is dit eigenlijk een leuke beamer: http://www.projectorcentral.com/NEC-MultiSync_MT1040.htm
    Hij stond tweedehands aangeboden. En wat is de resolutie? Hoe donker moet de kamer eigenlijk zijn om normaal te kunnen projecteren?

18. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kamer moet voor beste resultaat gewoon pikke donker zijn, hoe donkerder hoe beter.
    Resolutie van dat ding is 1024x768, staat gewoon op je link :) Staan maar 3 reviews, niet echt veel.... ken hem verders niet.

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel kost nou zo'n scherm? Enne, ik wist wel dat de resolutie op de link stond, maar vorige keer had ik het ook weer verkeerd en ik wou 't ff zeker weten:).

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schermen heb je in alle soorten en maten en kwaliteiten, van een paar euro als je het zelf maakt tot 1000 a 1500 euro

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina