ik denk zelf dat zij ervan uitgaan dat mijn tv geen component om kan zetten naar dvi.
ik geloof er namelijk niks van dat in dit stekkertje het signaal op een of andere manier softwarematig bewerkt wordt door een chip of iets dergelijks.
het philips scherm wat ik hier heb kan via de dvi ingang met alle signalen omgaan.
al stop je er een component signaal in,een vga,een hdmi en uiteraard dvi......het maakt de tv niks uit want hij slikt alles door dezelfde poort.
daarom vind ik het ook zo raar dat die knakbollen zeggen dat dit niet gaat werken.......ik kan mij niet voorstellen dat dit lullige stekkertje het signaal alleen maar one way doorstuurt van dvi naar component en niet andersom van component naar dvi....als het van de ene kant erin kan...dan moet het (volgens mij maar mischien ben ik gek in deze) ook de andere kant op kunnen gaan.
anyway......heb een andere goede kabel gevonden die gaat van component uit......naar vga.
ik heb bij de tv een verloopstekkertje erbij gekregen dat dit ook gewoon doorlust.
probleem opgelost alhoewel ik niks geloof van het commentaar bij de eerste bestelling
Laatst bewerkt: 14 sep 2005