1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft geen decoder en mogelijkheid tot het aansluiten van een optische kabel

2. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    das wel echt minder, kan ik em alleen gebruike voor mijn pc...maar nog steeds een relax ding

3. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo ben alweer een tijdje geweest, ben sinds een paar weken een tijdelijke 5 daagse hardwerkende kneiter :+ Gelukkig duurt die pret maar tot januari anders ben ik vet gestresst de komende zomervakantie :D

@Beuker: Je setje heb je die soms opgehangen met die Vögels standaards Multisupport?? Dan mag ik hopen dat je Rotels niet zwaarder zijn dan 20 kilo anders kunnen ze wel eens naar beneden donderen... Laat we dat maar niet hopen :)
    Sinds deze zomervakantie heb ik ook deze houders en ik moet zeggen dat ze er gelikt uitzien. Helaas heb ik niet zoveel ruimte, waardoor het bij mij er aardig rommelig uitziet.

4. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    hoorde vandaag van een collega dat ik beter voor een samsung dvd speler kon gaan, dan van yamaha. klopt dit?

5. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er ten 1ste aan wat voor samsung EN wat voor yamaha..naar mijn mening is yamaha een stuk serieuzer met audiobezig dan samsung...maargoed het hangt er van af welke type, prijsklasse etc. ik bedoel..zo kan je wel bezig blijven. 8)

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    gisteren nog een leuk ding gekregen via het werk van mijn vriendin.

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/sony%20%20portable%20dvd..jpg[/plaatje]

geinig apparaatje met een heel leuk schermpie,kan in de auto geinstaleerd worden,leest cd,dvd,dvd-r,dvd-rw,mp3,div.x en weet ik het allemaal,heeft een aansluiting voor bv een ps2/xbox(of andere bron),een optische digitale uitgang en zelfs afstandsbediening......whahahaha.....bij een handheld dvd speler????

dit is van de sony site de specs.

http://www.sony.nl/view/ShowProduct...nl_NL&pageType=Overview&category=Portable DVD

7. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    alleen de dvd speler en mijn processor hangen aan de wand met die "vogels" steuntjes.
    geloof dat mijn dvd speler een kilo of 5 a 6 is en mijn processor een kilootje of 8 dus dat is geen probleem.

de versterkers die daaronder staan wegen elk een dikke 40 kilo per stuk en staan daarom ook gewoon op de grond.........vrees idd dat de steuntjes dit niet zullen trekken en zelf neem ik het risico niet om een gat in de muur te trekken,en een bomkrater in mijn vloer te creeëren als het zooitje naarbeneden komt zeilen. :+

8. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja..en als die vogels het al houden trekken ze je eindversterkers je muur wel om... :9

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    40 kilo??? Ik dacht dat mijn versterker met z'n 20 kilo zwaar was:D.

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3

per stuk _O_

kruiwagen wordt meegeleverd bij deze amps 8)

11. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ben ik ff blij dat mijn versterkertje maar 13.5 kilo weegt :)
    Als hij zwaarder was geweest had in ieder geval mn gipsmuurtje het niet gehouden :eek:
    Enige nadeel vind ik wel dat hij zo diep is, maar dat is zowat met elke versterker...

Beuker kreeg jij trouwens alle kabels wel makkelijk weg?? Alleen bij mij moeten er al drie scarts richting mn tv en dan heb ik het nog niet eens over RCA kabels en voedingskabels :)
    Zelf wil ik pas alles verbergen als echt alles er is. Ik wil namelijk ook nieuwe scarts kopen, omdat de meeste maar 1.5 meter zijn. Terwijl de meeste minstens 2 meter moeten zijn...

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou eigenlijk zo zwaar in de versterkers? De voeding? Want het is volgens mij ook zo: hoe beter hoe zwaarder. Volgens mij zijn ze het spreekwoord 'klein maar fijn' vergeten:).

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik las ook over dat gewicht veel zegt over de versterker. Toen ik toendertijd aan het shoppen was, las ik dit in de ZDNET review:

"Regarding the AVR 130's modest power rating, we'd like to bring up another specification that's almost always a more reliable predictor of build quality and power: the receiver's weight. The AVR 130 tips the scales at 23.8 pounds, right up there with many 100-watt-per-channel receivers. In comparison, Sony's STR-DE895 receiver (110 watts x 6) weighs 21 pounds. That's why we weren't at all concerned with the AVR 130's modest ratings, and our listening tests confirmed that hunch."

Kewl :)

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ik verwerk alles in kabelgoten zoals je goed kan zien onder de tv en langs de wanden.
    de goot blijf je uiteraard altijd zien maar dat ziet er in mijn ogen 10 keer netter uit dan alleen maar losse kabelmeuk
    let even niet op de nog op deze foto los hangende kabeltjes...deze zijn inmiddels vervangen en keurig opgeborgen in de gootjes :)

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/lcd%20tv%20woonkamer%20001.jpg[/plaatje]

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    @Beukie: nooit aan een beamer gedacht eigenlijk? Zou ook wel mooi zijn met dat setje en je hebt er zo te zien ook genoeg ruimte voor.

16. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik de Z-5500 kan halen voor minder dan 250?

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even een update over de Marantz SR8300. Tijdje geleden hebben we deze weggebracht ter reparatie, omdat vaak alleen de subwoofer maar speelde, en de rest van de speakers niet. Vandaag kregen we een telefoontje van de winkel, het is inderdaad een probleem met de voeding. Maar omdat het nog binnen de garantie valt, wordt ie gratis vervangen! :cool: Gelukkig maar 8).

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    weet je nog wat ik dacht wat het evetueel kon zijn :+

ben blij dat het opgelost wordt :)

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, inderdaad, jij gaf het al aan :cool:.

Maar we zijn erg blij dat het nu opgelost wordt, kan dat brakke camping radio`tje ook weer de kast in :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina