Die Rotel heeft een TFT-schermpje, geen LCD.
Tja, wat staat er op mijn lijstje. Ik heb net een versterker gekocht, frontjes, center en surround. Ik had wel genoeg munten . Ik heb dus nu een 5.1-setup waar ik nog zelf 2 SB-speakers bij ga maken. Tegen de tijd dat 6.1 standaard is koop ik wel een goede center maar dat vind ik nu nog niet nodig. Wat ik nu graag wil, is iig een breedbeeldtv. Ik heb nu zo'n geval uit de middeleeuwen staan, en als je widescreen moet gaan kijken op zo'n 50 cm ding, dan moet je bijna een verrekijker erbij pakken . Jammer is dat ik daar nog wel genoeg munten voor heb, maar niet de goede ouders. Die vinden dat ik wel genoeg heb aangeschaft de laatste tijd.
Na die breedbeeld zou ik ook nog wel een normale dvd-speler willen kopen, want ik draai nu de dvd'tjes op m'n xbox. Dat gaat opzich prima, maar het is eigenlijk gewoon 3 keer niks wat er uit dat ding komt. Hij heeft de laatste tijd ook moeite met films die DTS ondersteunen, maar gelukkig heb ik nog garantie.
En als ik heel ver vooruit kijk (nouja, ik denk een jaartje ofzo) wil ik ook nog wel een betere sub dan dat ik nu heb staan. Het is wel zo dat ik soms weleens subwoofers van 500 euro heb gehoord, maar die het niet haalden bij de bas die er uit de MFB's komt, dus wat dat betreft ben ik wel tevreden. Ik heb ook wel het gevoel dat het aan de accoustiek in de kamer ligt, want volgens mij zijn de MFB's en mijn kamer perfect voor elkaar. Als je het niet gelooft, kom dan maar een keer luisteren . Maar toch wil ik een keer een echt goede subwoofer van rond de 1000. Daar heb ik alleen de munten niet voor .
Edit@X-zibit: en die pro-logic versterker dan ?
Laatst bewerkt: 17 aug 2005