Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan zullen ze inderdaad een afsplitsing moeten maken naar een optische uitgang ja.:)

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. Hier beneden staan cantons van 5000 eulootjes en die komen niet lager dan 28hz. Opzich vind ik dat al wel erg laag, maar als je hoort hoe laag subjes komen van nog niet eens de helft van dat geld...
    Ik hoor trouwens iedereen vaak als ze het over goede subwoofers hebben altijd over de SVS-subwoofers. Waarom zie je die nooit in winkels, in reviews, enz.? En zijn het echt de beste subwoofers in hun prijsklasse? En zijn het vooral de cilinders die zo goed zijn?

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Rel schijnt ook wel een vooraanstaand HT subwoofermerkje te zijn...

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor Rel mag ook fijn beuken vraag maar aan onze beukers :)

Ik wil zelf 1 dezer dagen ook een svs-je bestellen, ben er alleen nog niet helemaal uit welke het gaat worden. Twijfel nog tussen de variant die tot 16hz gaat en de 20hz variant. Ben bang dat de eerste overkill is maar we zien het wel :)

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    16 HHHHHEEEEEEERTZZZZZZ.......tipex.

overkill bestaat niet.......als mijn rel q400e tot aan de grond gaat en zelfs daaronder dan weet je meteen dat je nog naar de tandarts moest vanwege die losse vulling die er dan bijna uitlazerd.

tis gewoon een kwestie van ff goed afstellen en dan kan je sub beter wat overbemeten zijn voor the job.

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ben je van plan die te gaan bestellen? Ik zat gisteren toevallig te kijken op de site van SVS en ik zag dat het qua prijs niet echt uitmaakt welke vande twee je besteld, maar dat de verzendkosten daar wel ontzettend hoog zijn.
    En hoor je 16hz eigenlijk nog wel? Ik vind trouwens dat die subjes van svs helemaal niet zo duur zijn. Als je bedenkt dat je voor 550 euro een subje hebt dat vanaf 16hz kan weergeven is dat niet mis:+ 8) .

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Jsus, ik zat net ff te kijken en ze hebben ook subs die vanaf de 12hz kunnen weergeven8) .
    Tipex: waarom ga je eigenlijk voor een cilinder? Wat is er zo speciaal aan dat ding, wat maakt hem beter dan zo'n vierkant blok:p?

Edit: vanaf hoeveel hz kan je eigenlijk horen?

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze rechtstreeks uit de VS bestellen of bij de gast van htforum maar dat is wat duurder, want dan moeten zij er ook nog wat aan verdienen.

Ik zit meer aan de SVS PB12-Plus/2 te denken, is geen cylinder.

16hz hoor je niet meer maar voel je waarschijnlijk alleen maar.

9. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Druk die een Cilinder kan leveren is groter..maar je hebt ook direct een wolkenkrabber in je huiskamer staan. Relletjes vind ik érg mooie subjes, maar die zijn wat duurder en SVS heeft gewoon een goeie bang for the buck zoals ze dat op het HTforum zeggen. Maar voor mijn kamer is zo'n sub echt een overkill dan blaas ik mijn gipsplaten wandje eruit. 8)

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik op mijn kamer al helemaal niet aan een goede sub beginnen:D. Wat zijn de afmetingen van jou kamer dan limpbixkit?

11. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    16 - 18 m2 zoiets denk ik... meh..over 2 jaar ben ik weg O-)

12. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuw Creative systeem (de Creative P5800) maar nu heb ik een probleemple met de software. ik heb een standaard AC'97 Audio geluidskaart, maar hier moet gewoon 5.1 op kunnen, want een vriend van mij heeft precies het zelfde.. dus weet iemand de software die ik hier voor moet hebben? en zo ja waar kan ik het vinden?

Alvast bedankt

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al op hun site gekeken?

14. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    Jup op de site van creative heb ik geen drivers of iets kunnen vinden..

15. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    vraag aan je vriend de software, hij heeft waarschijnlijk wel de software en anders wel ergens op de pc staan

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    @tipex: op welke afstand projecteer jij eigenlijk met je barco? En hoe breed wordt het beeld dan?

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Barco hangt op ongeveer met de voorkant van de projector op 3.4 meter van het scherm en projecteerd dan 2.4 meter breed. Zelf zit ik er een metertje of 4.5 a 5 meter vanaf.

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe diep is die barco eigenlijk?

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is 110 cm lang

20. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3

oooooooohhh....je barco..:+

ik dacht wat anders joh........dan kan je de pinda's ermee van de grond rapen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina