Koop nou geen beamer met een resolutie minder dan 1280 x 720... Ga je gegarandeerd spijt van krijg. Over een jaar is alles HD en dan sta je daar met je beamer die die resolutie niet weer kan geven, erg zonde... Als je nog even wacht kun je voor 1000 euro tweede hands perfect een beamer kopen die in goede staat verkeerd, gecalibreerd is en een native resolutie heeft van 1280 x 720, denk dat je dan een stuk beter uit bent... 
Heb even wat meer opgezocht over die beamer.. Een contrastratio van 400:1 is wel erg laag, totaal niet geschikt dus om mee te gamen of film te kijken. De lichthoeveelheid van 1500 ansilumen maakt hem alleen nog maar minder geschikt, je mist dan straks al het detail in de donkere gedeeltes waardoor je de helft gewoon niet ziet. Op de officiele site wordt deze beamer ook aangeprezen als presentatie beamer die makkelijk mee te nemen is.. Beter kijk je even verder naar zoals ik al zei HD-beamers:
Panasonic PTAE700
Epson TW200H
Hitachi PJ TX100
En als je goedkoper aan een beamer wilt komen zijn de volgende ook goede keuzes maar die hebben dus geen HD-resolutie:
Epson TW10H
Infocus Screenplay 4800
Zijn er vast meer maar die schieten me momenteel even niet te binenn...
EDIT: Over die DVD-speler, mooie speler met zeer goede geluidskwaliteit. Alleen jammer dat hij het beeld niet kan scalen naar een hogere resolutie maar ik weet niet of je over een HD Ready weergever bezit.. Anders maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit.
Laatst bewerkt: 13 okt 2005