1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het volgende probleem heb mijn xbox 360 aangesloten op mijn suurround syteem met optische/digitale kabel.

Alleen soms doet hij het een lange tijd en soms niet meer waar kan dit aan liggen?

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Welk setje heb je en wanneer doet hij het wel en wanneer niet?

3. mrt2k

mrt2k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg alleen geluid uit mijn center speaker, als ik me ipod aansluit op me xbox 360. me setje is logitech 5.1 5500. Ik kan op dat decoderding niets instellen, aangesloten met optisch kabeljte op xbox 360. weet iemand ik me muziek over 5 boxen laat afspelen?

4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

creative gd580 met optische/digitaleingang soms selecteerd hij wel dolby digital maar soms met zelfde game ook niet !

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Dolby D niet gewoon handmatig instellen?

6. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    ja normaal toch wel?!

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Met m'n denon kan dat iig wel. Ik zou eigenlijk denken dat bij de goedkopere systemen je het alleen maar handmatig zou kunnen doen...

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had eigenlijk weinig tijd maar was toch in de buurt ;). Op zich niet zo heel nuttig geweest. Mijn voorkeur ging wel uit naar de Yamaha, hoofdzakelijk vanwege m`n goede ervaringen met Yamaha. Maar ik ga zeker nog eens luisteren naar andere receivers i.c.m. die speakers.

Aha, bedankt voor de tip. Dan ga ik die merken ook nog beluisteren i.c.m. de Yamaha receiver. Onkyo schijnt eenzelfde sound te hebben als Yamaha, en daar heb ik weleens Elac zuilen op horen spelen. Ik was erg onder de indruk in ieder geval :). Dus toch nog nuttig bezig geweest :cool:.

9. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ofwel is hij nog steeds aant het eten ofwel durft hij niet :+

/Mod ANders blijf je eens een keer ontopic. Pim

jaja ik krijg altyd schuld :{

en ik ben NIET DE ENIGE !!!

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  10. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf niet zo thuis op het gebied van Dolby enz. Toch ben ik me meer aan het verdiepen omdat ik steeds meer ervaar dat het geluid een enorm belangrijke rol speelt bij het gamen en een goed geluid het plezier enorm verhoogd. Nu ben ik eens aan het oriënteren voor een leuk setje, mijn (game)kamer is niet enorm groot, zal ong. 5 bij 5 meter zijn. Mijn budget ligt tussen de 300 en 400 euro. Wat raden jullie mij aan en waarom? Bij voorbaat dank!

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom voor dat geld geen dolby koptelefoon van philips of pioneer.
    Geen gezeur met de buren en je hebt echt geweldig geluid.

12. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit liever echt tussen de actie in dan met een koptelefoon op, en we hebben een vrijstaand huis dus geen last van buren :9

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Je zit liever tussen de actie.
    Nou dan moet je echt eens zo'n koptelefoon proberen.
    Je kan je eigen niet voorstellen dat ze zo dicht bij een setje komen kwa geluid.
    Je hoort het van alle kanten komen

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Bij een set ook hoor... :{
    Heb zelf een JVC th-a85 voor 444 bij de mediamarkt kunnen kopen, maar deze wordt niet veel meer gekocht (ouder model enzo, bij de winkels die em wel nog verkopen kost ie rond 450 tot 700 euro).

Igg voor die prijsklasse heb je genoeg materiaal dat geluid redelijk goed en hard kan weergeven, het haalt het natuurlijk nooit bij de denon, marantz en yamaha stuff, maar dat hoeft ook niet :)

Je moet gewoon es naar de mediamarkt ofzo gaan, vraag je aan een medewerker of hij een (muziek) dvdtje in verschillende setjes wilt stoppen die binnen jouw budget vallen en daar een je een beetje op richten.
    Succes!

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  15. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    tis wat lastig spelen op xbox live als je 2 koptelefoons op je kanis heb.........ik heb een flinke meloen maar dit wordt mij net ff te druk vrees ik.

16. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou inderdaan een combinatie moeten dan, dat zou wel chill zijn.

17. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar gewoon speakers :cool:

[​IMG] [​IMG]

Zoals jullie het zien moet ik nodig mn kabels wegwerken... Helaas zitten mn Vogel Kappen al hartstikke vol met kabels, gelukkig heb ik achter mn kamer een bergkast waar ik ze daar naar toe loodst. Kunnen gelijk die kabelgoten weg, mooi karwijtje voor in de vakantie :)

Mn Rechterrrrr Front Speaker
    [​IMG] [​IMG]

Centertjee
    [​IMG] [​IMG]

Achter Speakerrrs
    [​IMG] [​IMG]
    Zoek de verschillen :+

En dat wordt aangevoerd door mn Yamaha RX-V640RDS & Yamaha DVD-657 Speler

Nu zoek ik alleen nog een HDTV, xbox360 en een goede sub + veel tijd :p

Zou trouwens een Rel Quake niet té veel van het goede zijn voor mn set, wil er trouwens een subwoofer rond de 300 euro en dan kom ik eigenlijk alleen bij de Yamaha subs :)

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Netjes hoor Wallie!

19. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes ja, maar die tv past natuurlijk niet bij zo'n set he? :+ ;)

20. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Danku :)

Ik weet het die tv is te erg, op zich kan een 37 cm beeldschermpje nog wel met dvds, maar met spellen veels te klein :D

Ben nu aan het sparen voor een LCD 26"/32" en die wil ik dan ophangen aan het wandje. Probleem wel is dat het wandje uit gips bestaat. Ik wil die muurbeugel aan de muur verankeren, maar dan weet ik nog steeds niet of het sterk genoeg is voor een LCD die tussen de 13 en 20 kg weegt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina