1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook altijd, als ik iets ga kopen wat ik echt leuk vind neem ik niet genoegen met mindere spullen maarja op sommige dingen moet ik wel bezuinigen want op dit moment geen geld :{
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En ook dat probleem ken ik. ;)
     
  3. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor stereo gaat heeft Correct hele leuke Kef zuiltjes/zuilen staan voor een leuke prijs. Het zijn niet de aller nieuwste, maar ja anders stonden ze ook niet in de koopjeskelder :cool:

    Ik moet toegegeven dat ik er al een tijdje niet meer ben geweest, ben een beetje aan het afkicken en dat is niet de bedoeling :eek:

    Misschien komt het ook dat ik een tijdje niet meer naar school ben geweest O-)
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer een upgrade. M'n oude tv kan weg in m'n mini-ht'tje, want nu staat er de NEC VT540K. Echt relaxt dingetje voor het weinige geld dat ik ervoor heb betaald! Ik zal nog wel een keer foto's maken (ik noem geen tijd meer, want daar houd ik me toch niet aan:D), maar hij staat nu nog op een of ander tafeltje dat ik uit de schuur heb gejat;).
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [​IMG]

    Dat beestje dus. ;)
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom je TV weg eigenlijk? Beamer is nou niet het geschikst om TV op te kijken lijkt me :)
     
  7. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je hem over een tijd aan het plafond hangen of ga je hem op een kast / tafel zetten?

    Trouwens heb je met deze beamer wel voldoende beeld, volgens mij had je een keer verteld dat je kamer had van kleiner dan 3 meter :)
     
  8. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja als je eenmaal een paar knappe speakers hebt gekocht, kan je daar gelukkig ook wel een tijdje mee doen, dat dan weer wel ;)
     
  9. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Graveheart ik bedoelde dat niemand verder kijkt dan zijn neus langer..is en altijd direct merken zoals B&W en Denon gaat schreeuwen.
    Zijn ZAT andere merken die soms nog goedkoper zijn. Moer je maar eens kijken naar Cambridge Audio of iets dergelijks. Die nieuwe Azur 540D klinkt echt super voor het geld en zeker ook in stereo wat ik bij mijn denon toch wel gemis vindt.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zow ik ben ook weer is gaan upgraden... bij Ikea ;)

    [​IMG]
    Het nieuwe audio/tv meubeltje :)

    Ook nog een relaxe 2.5 zits zwartleren bank. Ga me kamer beetje verbouwen zodat het wat bioscoop vriendelijker wordt, isolatie verhaal gaat helaas niet meer door, besloten het geld in andere dingen te steken en het nam toch wel erreg veel ruimte in beslag en dat was gewoon zonde.

    Ik post foto's als het af is :)
     
  11. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om de Logitech Z-5500 speakers te kopen, maar als ik sommige reviews lees, zeggen ze dat de Z-5500 set niet optimaal is voor het luisteren naar muziek, maar meer bedoeld is voor gamen en andere dingen.

    Is dit werkelijk zo? Ik gebruik mijn speakers namelijk hoofdzakelijk voor het luisteren naar muziek, en dan wil ik wel waar voor mijn geld hebben.

    Dus... als het echt zo is, zou je me dan een andere set kunnen geven, die beter is voor het luisteren naar muziek? De Z-5500 kosten zo'n € 300,-, dus in die buurt moeten de betere alternatieven ook zitten, als deze er zijn.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je een wat ruimer budget hanteerd kan je ook voor losse componenten gaan, zie www.schaaps.nl voor in ideetje daarvan :)
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, die. Ben er nog een beetje mee wezen expirimenteren. Zelfs met daglicht in de eco-stand krijg je een heel acceptabel plaatje. Ruim voldoende om goed op te gamen iig:) .
    Er is alleen één ding wat ik helemaal niet snap: waarom zit de stroom-aansluiting in vredesnaam aan de voorkant? Wat heeft dat voor zin:D?

    Ik heb geen kabelaansluiting op m'n kamer. Eigenlijk ook geen behoefte aan en het mag niet van m'n ouders. Ik zal zo wel een paar foto's maken, dan wordt het vanzelf duidelijk waarom ik het fijn vind dat de tv weg is (als de foto's lukken, 't is al donker;)). Want zo'n lompe bak minder op de kamer is een grote verbetering.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond de 4 bij 3,5 dacht ik. Ik kan maximaal een beeld projecteren van rond de 1,80 breed, en dat vind ik ruim voldoende.
     
  15. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's me een beetje teveel van het goede.
    Ik hoef er niet een hele woonkamer mee in te richten: ik moet gewoon mijn computer, die in mijn slaapkamer staat, voorzien van speakers.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even een foto gemaakt. Het scherm komt van een oude diaprojector dus die is waarschijnlijk maar tijdelijk. De projector staat nu trouwens nog op een tafeltje maar komt nog aan het plafond te hangen.

    [​IMG]
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nice hoor :)

    Nog ff update over de kamerverbouwing:

    Ben om 16:30 begonnen en heb gewerkt tot 23:00, ouwe troep is opgeruimd, gesorteerd en wat weg moest wegegooit. De huidige kast heb ik opnieuw in elkaar gezet en de helft weggegooit. Het nieuwe audio/tv meubel heb ik inelkaar gezet en staat op zn plek. Alle kabels etc. gesorteerd. Nu is het één chaos van apparaten en snoeren maar ik ga morgen alles neerzetten, stofzuigen en aansluiten. Meubel is erg netjes trouwens, erg stevig en zat ruimte voor alle apparaten. Dus morgen komen de foto's.
     
  18. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Pim, hoe duur was dat meubel van je?
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    70 euro's
     
  20. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, je ziet in de beginpost een plaatje onder welke hoeken je de speakers het beste neer kunt zetten, maar waar kun je het best de subwoofer plaatsen?

    @JKI: Gave "kick" lamp die van kleuren kan veranderen (heb ik ook8) )
    & ik zie dat je een lege plek hebt voor je scherm, waar zit je als je gamed, op een bank? Iig zou daar een fatboy zwaar relaxt zijn, ik game er zelf ook in en het zit fenomenaal.

    greetz wooly
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina