1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit man :)

    Ik zie dat je ook in de kerst / nieuwjaar sfeertje zit echt vet man :cool:

    En wat is trouwens je volgende planning ??? je kabels wegwerken ??? het ziet er namelijk niet uit :)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  2. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet zoveel uit denk ik, net wat je fijn vind. Je moet er wel voor zorgen dat ie niet te ver van de rest komt te staan. Je zou 'm, als er ruimte voor is, tussen de rechterfront en center speaker kunnen plaatsen of andersom natuurlijk. Maar correct me if 'm wrong :)
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet 'm op de luisterplek en sluit hem aan. Dus precies waar jij altijd gaat zitten. Kruip dan door de kamer en luister waar de bas het mooist is. Daar moet je hem dan neerzetten;).

    Ik zit gewoon op m'n bed als ik game. Daar heb ik 2 best geinige dingen op staan waar je tegenaan kan zitten, die laat ik nog wel zien. Maar fatboys zouden nu ik eroverna denk best relaxt zijn! Je kan ze makkelijk onder het bed gooien en als je erop wilt zitten leg je ze gewoon voor het bed neer. Dalijk m'n moeder ff lief aankijken:p .
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx*) . En ja, die kabels... De meeste kabels die je onder het kastje ziet zijn van de controllers, maar als je die weghaalt zie je nog heel veel andere kabels die iets verder naar achter liggen. Eigenlijk is daar weinig tegen te doen, die kan je niet wegwerken omdat ze bijvoorbeeld tussen de dvd-speler en de versterker liggen. Maar de kabels daar omheen werk ik nog wel weg. Ze liggen alleen zo rommelig omdat er nogal veel mee gebeurde de afgelopen weken:) .
     
  5. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zo te zien heeft deze geen optische ingang ... dus kan je hem niet gebruiken
     
  7. Frank.V

    Frank.V HomeTheater

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0

    ziet er vet uit man!!!!

    misschien ook nog even een foto maken van het scherm als de beamer aanstaat
    is ook altijd wel leuk
    en die kabels tja daar zit ik ook mee is altijd zo'n gedoe....
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    YEAH! Ben klaar met de kamerverbouwing :D

    Althans, bijna klaar, de bank moest uitelkaar om hem boven te krijgen en toen gingen 4 bouten er niet meer terug in, dus moet morgen even naar de doe het zelf zaak. Ook gelijk even 2 goede coax kabels kopen, 1 van 1 meter en 1 van 10 meter. Had altijd vreselijk slecht beeld vanwege slechte kabels die langs een verwarmingsbuis lopen en heb nu dus ook een kabelversterker, vandaar die 2 kabels.

    Maar behalve dat vind ik het errug goed gelukt, je komt er wel achter dat je minder ruimte hebt dan je dacht maar de ruimte die ik heb benut ik ook echt lekker.

    Ik ga nu even foto's maken dus die zie je dan zo verschijnen.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Fotoooo's

    Zow, foto's zijn gelukt, helaas lukken sfeerfoto's niet met die kut camera. Maar ga er maar van uit dat het gezellig is :)

    [​IMG]
    Let vooral niet op de DVD collectie (ook de zwarte doosjes zijn allemaal films, en ja, ze zijn minder legaal.) Besteed me geld alleen aan mooie boxsets en verder koop ik er liever leuke spullen voor bios/drumstel als ik dan toch aan die richting geld uitgeef.
    [​IMG]
    Pearl Masters Custom MMX :cool:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Een van de mindere dingen van de HT, een oude Sony versterker
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Best aardig dacht ik zo :) Plannen qua styling:
    *Wat meer van die sfeerlampjes
    *X360 een Woody faceplate geven
    *Iets voor op de witte muur (dat zwaard en het dartbord hangen dus boven de TV en ertussen zit een lekker stuk witte muur) Voordeel van die witte muur is dat er ruimte zat is voor een projectie scherm :+

    Plannen qua performance:
    *Sony reciever vervangen voor goede 5.1 reciever
    *Betere DVD speler
    *Center Speaker :eek:
    *Rear speakers (kunnen helaas niet echt achter de sweetspot dus die zullen een beetje naar beneden/opzij gericht worden)
    *Goede speakerkabel en digitale bekabeling als het 5.0 tijdperk is aangebroken :)

    Zo, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  10. Frank.V

    Frank.V HomeTheater

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)[/QUOTE]


    Ziet er al mooi uit!!!!
    maar zeker goeie kabels kopen dat is een van de dingen die goed moet zijn in je set..._O_
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk dan eens wat foto's pim :) Ziet er goed uit dude, staat wel aardig vol zo te zien maar wat wil je met zoveel spullen :)
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Een erg goed begin voor een mooie ht! Vooral die B&W'tjes zijn erg mooi! Maar zit je daar niet heel erg dicht op?
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog wat foto's gemaakt:):

    [​IMG]
    Zo'n plaatje komt er ook nooit op zoals ik het wil hebben:+ .
    [​IMG]
    Dekbedovertrek van m'n broertje gekregen met sinterklaas:p .
    [​IMG]
    [​IMG]
    Als we toch bezig zijn met instrumenten showen:).
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Beetje drukke kamer JKI, maar die beamer ziet er wel goed uit. :cool:

    /edit : Al die lichtsnoeren, is dat juist niet totaal funest voor de lichtopbrengst van je beamers?
    Oftewel, heb je in het donker niet een veel mooier plaatje?
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb nou eenmaal niet zo'n grote kamer, maar ik heb alles er toch ingepropt gekregen:p .
    Eigenlijk valt dat wel mee. Ik doe ze wel uit tijdens het kijken, maar dat komt omdat ik ze teveel vind afleiden. Het ziet er zo druk uit als je een film kijkt en dat gekleurde lichtsnoer staat aan. Het heeft ook wel invloed op de lichtopbrengst, maar niet heel veel.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zou je eens een foto willen maken met die snoeren uit, vanuit je kijk positie?
    Ben wel benieuwd hoe dat er nou uitziet.

    (Hoe oud was je ook alweer? Want ik denk steeds dat je 13 bent, maar dat zal wel meevallen.)
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net 1 maand 14:p . Dus een maand geleden had je gelijk gehad met dat ik 13 was;). Ik zal in de loop van de dag wel een foto maken met de lichtsnoeren uit.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je dan al dat spul zelf betaald?
    Gespaard van zakgeld / verjaardagen ofzo?

    Of hebben je ouders bij gedragen?

    Netjes, op die leeftijd. Ik kon het doen met een stereosetje van Akai, een 37cm TV en een PSX. :)
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, alles zelf betaald. Ik bezorg elke week folders en als je dat een tijdje doet en alles tweedehands koopt kom je al een heel eind:).
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt iedereen voor de reacties :+

    Het staat inderdaad wat vol maar je kan alles gewoon goed gebruiken. Kga daarnaast nog mijn bureau wat verschuiven waardoor er net wat meer ruimte is.

    Kijk afstand is nu 2 meter met dat bakbeest dus dat is goed. Maar als er dan is een keer een beamer/projector komt dan komt dat weer 60 cm bij ongeveer :)

    Maten van het HT gedeelte in de kamer: 2.75x1,85 Dus ik heb dan een beamer nodig die op 2.75 afstand ongeveer 1,85 aan beeld kan produceren :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina