1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ken iemand die kroonsteentjes gebruik voor zijn PLC-besturing.
    Is een sensorkabel tekort dan plaats je er toch een kroonsteentje tussen.

    Ik zie een kroonsteentje als een tijdelijke oplossing.
    Bij mij is alles gesoldeerd of voorzien van een AMP stekker.
     
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik, simpele boxjes. Van de Creative GD580, dit stelt dus weinig voor en daarom verliest het via een kroonsteentje ook relatief weinig kwaliteit.
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou sowieso niet van verlengstukjes. Als het allemaal in één keer kan ga ik er niet 10 verlengstukjes tussen proppen:).

    Ik vroeg me trouwens af wat jullie nou de mooiste speaker vinden (qua design)?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    B&W. Prachtig design, bijna iedere speaker. :)
    De KEF Q serie, ook prachtig.
     
  5. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Piega spiekers wel mooi :)

    Heel strak zeker dat metaal, heel modern. Helaas lijken de meeste speakers wel op elkaar...

    Ik heb nog oude 2.1 (passief) piega setje staan die van me opa is geweest
    Zeker 10 tot 20 jaar oud :eek:
    En je raad het vast al die heeft de zelfde looks wat ik hierboven heb geschreven...

    Maar goed er zitten een paar modellen bij die weer anders zijn en zeker nog veel meer modellen die ik niet heb gezien (en dat zullen er heel veel zijn ;))
     
  6. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    vandaag een mooie setje binnen gekregen...logitech z-5450 wireless. Vet mooi geluidje komt er uit en lekker geen kabels over de vloer (rear speakers dan):)
    ik ga maar ff mn onder/boven buren lastig vallen hehe.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook:). Vooral de B&W 802's vind ik erg mooi. Kefjes zijn ook wel aardige speakers qua design:).
     
  8. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Die 802's zijn idd mooi, en zwaar! Ik heb laatst een paar bij iemand afgeleverd, die dozen leken wel koelkast dozen, maar dan 80kg per stuk:p
     
  9. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Chario en Dynaudio contour monitoren. :p
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die afgeleverd gekregen:D . Er is dan wel 1 voordeel: als je ze eenmaal hebt staan komen ze nooit meer van hun plek af:p .
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja... als ze eenmaal staan ja. Maar deze stonden bij een klant die wilde luisteren. Dus ze moesten een week later weer terug de doos in :p
    Maar met twee man is het wel te doen.
     
  12. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo enige (hele lange) tijd ben ik weer aan het xboxen geslagen effe een update over mijn setje is behoorlijk wat veranderdt :)
    [​IMG]
    [​IMG]

    *Harman Kardon setje,
    *Minipods (mmmm klinkt lekker hoor)
    *Xbox 360
    *Samsung 32inch lcdtje :)
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk setje! Maar wat is dat voor centerspeaker? En wat heb je voor achterspeakers? Als ik jou was zou ik trouwens het gedeelte naast je tv iets minder 'leeg' te maken, want het is wel een beetje aan de kale kant:).
     
  14. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    de center is net als mijn surrounds van magnat de symbol5100a (zeer goed getest overal)
    Het lijkt ni inderdaad wat kaaltjes alleen zo groot is de woonkamer niet en de rest compenseert zeg maar.

    Moet wel zeggen dat het op de foto groter lijkt dan in werkelijkheid :)
     
  15. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel heel erg strak, zeer vet, ik houd wel van een moderne look _O_ _O_

    greetz wooly
     
  16. Juriaan

    Juriaan Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel vet uit :)
    maar toch weer kaaltjes,
    hoeveel heb je hier totaal aan uitgegeven ?

    Ik heb trouwens een oud pioneer Hifi setje, via de aux, klinkt geweldig*)
     
  17. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel oef veels te veel volgens mijn vriendin:) ik denk in totaal 3000-3500 ongeveer.

    Tja weet je waar je voor werkt he :)

    Ik zal eens wat fotos van alles maken dan valt het wat meer in perspectief en lijkt het niet zo kaal :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  18. Juriaan

    Juriaan Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, de kwaliteit van HK is echt super:) ik heb dan de JBL Creature II, en de OnStage, t klinkt gewoon geweldig :D
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de prijs te zien heb je alles blijkbaar nieuw gekocht. 2dehands vallen er ook leuke spulletjes te halen:). En dan zit je vriendin (in dit geval mijn ouders) niet zo dwars omdat het om vaak kleinere bedragen gaat:p . Ik heb in totaal ongeveer 1000 uitgegeven (incl. beeld) en alles is tweedehands. Toch ben ik zeer tevreden met m'n set. Ik heb met bepaalde dingen ook wel heel erg mazzel gehad: ik heb bijvoorbeeld mijn centerspeaker en surrounds (magnat vector serie, center is vector 13 en surrounds vector dipol) gekocht bij iemand voor 30 euro*) . De beste man had zich vergist in de nieuwprijs. Ik zag laatst mijn centerspeaker in een winkel staan en daar werd hij nog aangeboden voor 200 euro's dus ik ben wel tevreden met 'n koopje:p .
    M'n versterker heb ik gekocht voor 250, terwijl die volgens mij ook veel meer waard was. Hij mailde mij nl omdat ik een versterker zocht (advertentie marktplaats) waarin hij zei dat hij de AVR3801 van denon had en er 300 euro's voor vroeg. Ik belde 'm op en zei dat ik hem wel voor 250 bij hem wilde komen ophalen en dat vond hij goed:). Toen ik daar een paar dagen later aankwam (tja, het was aan de andere kant van nederland dus ik kon niet meteen komen) zei hij dat hij een beetje spijt had dat 'ie hem aan mij had verkocht omdat hij veel hogere boden had gekregen. Maar hij hield zich aan de afspraak:) .
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    als ik over de aanschafkosten ga beginnen dan pakt mijn vriendin meteen weer al mijn bankpassen af hahaha.........nouja.....je maakt het dan weer goed om haar toestemming te geven om de winkel leeg te kopen als ze schoenen wilt :+

    geld moet rollen....anders was het wel vierkant :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina