1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind hem goed klinken, maar die bass vind ik ook niet al te super...
    Maar dat heb ik opgelost door de speakers om te draaien. De subwoofer staat nu naar buiten in plaats van naar binnen. Scheelde dag en nacht. Nu heb ik weer mn muziek op mn front staan ipv op mn subwoofer.
    Verder kan de set niet op alle versterkers, omdat hij teveel bass geeft. En omdat ik Yamaha had ging ik voor deze. Hiervoor had ik namelijk een 2.1 passief setje en dan klonk super, alleen amper bass.
    Sluit ik de 5.0 set op mn oude sony, dan staat mn bass uit en dat klinkt het net goed. Maar die probleem heb je vast ook bij kieskeurig gelezen ;)
    Verder klinkt hij lekker en ook kan hij lekker hard zonder klank te verliezen.
    Jammer dat bassreflex aan de achterkant zit, want dat geeft wel mooi geluid.

    Maar dat is nu trouwens verleden tijd, ik heb namelijk een subwoofer gekocht :D:D
    Het is dezelfde als die ik net noemde, alleen deze is niet beschadigd en ik krijg er nog 5 meter kabel bij. Dus ik kan hem volgende week afhalen en dat voor maar 400 euro :)

    Trouwens MJ Acoustics Pro 50 en Rel Quake II, het maakt geen ene reet uit, ze komen allebij uit hetzelfde fabriek en hebben ongeveer dezelfde prijs. De sub die ik kon halen was al in de aanbieding, maar de winkel verscherpte die prijs en kreeg ik er nog een kabel erbij kado :9
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina