1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt:). Op wat voor afstand projecteer jij met je sony? Is het eigenlijk niet zo dat als je een beamer tweedehands koopt met een nieuwprijs van rond de 1000 euro,dat je dan heel erg slecht beeld kijkt? Of is het dan toch nog wel leuk om een film te kijken?

Edit: ik kan geen beamer vinden met een projectieafstand van minimaal 2 meter. Komt dat omdat m'n Engels niet goed is of zijn ze er echt niet:D?

Edit2: laat maar, ik had niet gezien dat je het in feets in moest vullen :+

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt kiezen tussen feet en meter dacht ik....

Ik projecter op 5.5 meter ongeveer, mijn sony heeft een longthrow lens, meeste beamers hebben short throw. Je moet gewoon eens wat beamers kijken, een epson tw10 is best een aardige instap beamer die ruim binnen je budget valt. Nadeel is dat je weinig zult vinden in je budget wat ook 1280x720 gaat ondersteunen. Maar goed je kunt altijd met iets minder beginnen om te kijken of het wat voor je is.

3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe ce spelert erbij... *)

Het gaat om een marantz cd 7300, echt een mooi ding, het speelt mijn dvd speler compleet weg.
    Nu nog een klasse A stereo versterker erbij. }:]

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie dvd-speler! Maar waarom ben je niet gewoon voor een denon gegaan, aangezien je er zelf ook een hebt als versterker...

@tipex: is het verschil tussen die twee resoluties dan zo groot?

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @JKI: resolutie van de tw10 is: 854 x 480 dat is toch wel erg beperkt, gamen is er wel goed op te doen zolang je het beeld niet te groot maakt. Maar het is wel erg leuk als je kunt gamen op 720P, dat verschil is ernorm.

6. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er strak uit !
    En je vond dat je dvd speler al mooie cd's afspeelt :)

Mijn dvd speler is nu ook binnen, gister hadden ze opgebeld dat ik hem kon ophalen. Jammer genoeg was ik in Groningen dus moet ik wachten tot zaterdag :eek:

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548

M'n nieuwe spelertje.
    MAar, nu komt de vraag, wat heb ik nou precies aan dat HDMI ?

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Daarmee kun je hem aansluiten op een HDTV.

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie dvd-speler GH! Kocht je hem eigenlijk omdat je binnenkort ook een hdtv gaat kopen (of heb je die al) of gewoon om te upgraden:)?

@tipex: deze twee beamers hebben wel allebei een resolutie van 720P en zijn nog goedkoper dan de TW10...

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Xbox werd brak, deze was mooi. Vandaar. ;)

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @JKI: beide native resolutie van 800x600

12. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dan Native Resolution in en waarneer kan je dan wel HDTV op die projecter bekijken ?

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een lcd / dlp heeft een paneel met een specifieke resolutie, de native resolutie, alles wat dat ding als input accepteerd wordt naar de resolutie geschaalt. Je moet dus bij een lcd een paneel hebben van native resolutie van 1280x720

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is een upscaling DVD speler. Als je die aansluit via HDMI of component kabels, dan heb je de mogelijkheid om DVD's te kijken in progressive scan op een verhoogde resolutie (720p of 1080i). HDMI is DVI maar met daarin ook audio (het audio sgnaal wordt ook doorgegeven).

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oftewel, een leuke en goeie speler voor €149,- ?

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is de Best buy van HCC (beste speler voor de beste prijs) op DVD gebied. Hij spelet teven Dic X af. Als je ene HDTV hebt kan je alle upconverten, en huidige DVD's in 720p kijken. (Zelf gebruik ik dara mijn PC voor met theatertek) Zeker een mooie speler voor dat geld! _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2005
  17. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik in deze thread heb lopen posten.. maar ik wil toch even wat voorleggen..

Ik luister zelf veel muziek.. ik had eerst Sennheiser MX400 oordopjes, daarna de PMX60 neckhphones..Het voordeel van de oordopjes was dat ze een lekkere sterke en diepe bass konden maken.. alleen zorgde dit er ook voor dat de midden en hoge tonen een beetje flets en plat klonken.. De PMX60 heeft een prima midden en hoog gebied..en ja, de bass is warm..warm - maar niet sterk... Wat ik dus nu zoek is een gesloten model dat beter is dan de PMX60. Liefst de krachtige bass van de MX400 en de warmte en helderheid van de PMX60.

Ik hoop dat dit niet gezien wordt als een post waarbij ik twee dingen zeg en vervolgens eis dat jullie lijsten met producten produceren, maar als een een duwtje in de goede richting...

Groetjes!!

Apex

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je goed geluid wilt moet je is naar Shure of Etymotic oordopjes kijken en als je echt te veel geld hebt naar Ultimate Ears. Deze dopjes zijn niet al te best verkrijgbaar in Nederland maar er is op dit moment wel een inkoop actie van. Moet je maar even kijken op www.inkoopacties.net. Die Sennheisers stellen niks voor vergeleken met laatst genoemde dopjes.

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nog 1 laatste vraag. Hoe kom ik erachter of m'n spelertje regiovrij is?

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Google? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina