1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Volgens mij wel,maar anders kun je daar wel iets op vinden ;)

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    kwak er een regio 1 dvd in...............je komt er vanzelf achter.

er is vast wel iemand in je vriendenkring die verschillende dvd's heeft uit net zo veel verschillende regio's.

leuke speler idd voor weinig knaken,veel plezier ermee.

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand waar je zo'n dvd kan kopen waarmee je je speakers op een gelijk volume krijgt (dmv een decibelmeter)?

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    dis volgens mij bijna dezelfde als jij heb of niet tipex??????

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar waarom is zo'n dvd zo ontzettend duur?

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ze net te vergelijken :) Lijkt er als 2 druppels water op maar deze is wat recenter zo te zien, iets betere specs.

@jki: Tsjah, lastig aan te komen ensjow dus kan de prijs omhoog. Wellicht effies in het buitenland checken.

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat dit wellicht de opvolger is.

heb wel ooit eens gehoord dat deze schermen van sharp afkomstig zijn.........weet jij daar iets meer van???

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker ding beukie

11. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    whahahaha.....hoe moet ik dit lezen sjoerdie :+

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het zijn toch geen sharp schermen beuker? Philips maakt zijn eigen panelen in samenwerking met LG. Alhoewel, deze serie panelen zou weleens uit een andere fabriek kunnen komen vanwege de betere specs. Je hebt deze TV ook zonder digital media reader (9966 geloof ik). Supermooie TV.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2005
  13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal geen verstand van die setjes, maar weet 1 van jullie of dit een goede is?

http://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=113&product=9306

Zo ja, wat voor een soort onderdelen heb ik verder nog nodig behalve dit setje? Ook vroeg ik me af wat nou beter is, want ik heb dit 7.1 setje of een 5.1 setje van logitech, of een homecinema set met een dvd speler enzo erbij.

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2177,CONTENTID=9486

Ook vroeg ik me verder af of het mogelijk is als je een setje hebt films die op tv komen in 5.1 of 7.1 surround geluid te kijken? Of wat je hiervoor nodig hebt om dit te kunnen.

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
  15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ehh, bestaat nog niet :) . Films op tv worden in mono (...toch:D?) uitgezonden. En ookal zouden ze in stereo uitgezonden worden, je bent al heel wat jaartjes verder als ze films op tv in dolby digital uit gaan zenden;). Zou me btw wel vet lijken!

16. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    .

Trouwens toffe pics op HTforum :eek:

Ennu Graft is niet minder dan Limpbixkit, moet je maar kijken naar setje. Hij is precies hetzelfde als die op het HTforum ;)

Dolby Digital kan je nu al hebben als je digitale tv hebt, alleen kan je de meeste programma's alleen in dolby surround afspelen :)

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Films op TV zijn vrijwel allemaal in stereo. Via ene Pro Logic versterker wordt stereo omgezet in surround geluid. Uitzendingen kunnen dus al plaatsvinden in Pro logic 2 formaat. Via digitale Radio/TV decoders kun je surround uitzendingen beluisteren. De meeste uitzendingen zijn echter in stereo (ik heb slechst één Dolby Digital film gezien via mijn decoder en die was in het Duits!!!)

18. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, goed geraden. :+ :p

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ook al heeft philips altijd over de lijn beschikt om zelf beeldbuizen te maken kan een samenwerking met een ander merk wel eens financieel hele leuke cijfers opleveren.
    lg was idd daar ook een voorbeeld van maar ook die staat nu geheel op eigen benen los van philips.
    loewe gebruite ook altijd philips beeldbuizen maar is sinds een jaar of wat over gegaan op toshiba.

los van het feit waarvandaan de schermen zelf komen heb ik de volste 110% vertrouwen dat het met de meeste lcd tv's tegenwoordig helemaal goed zit.
    als je een beetje op de hoogte bent en je weet wat je wilt dan is de kans dat je de boel verkloot zeer klein.

de neuk :)

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet anders in de winkel wel heel erg veel slechte lcd's. Met van die fletse kleuren, onscherp, maar vooral kleuren die natrekken (of hoe je dat dan ook zegt:D). Als je als demonstratie-video een wedstrijd van het nederlands elftal laat draaien toen ze nog in die fel oranje shirts speelden gaan denk ik de meeste tv's helemaal de mist in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina