1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zul je films moeten kijken via de scart of s-video.

2. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ???? films kijk je toch gewoon in die pioneer dvd speler...krijg je toch gewoon dolby digital..die pioneer sluit je aan met je scart op je tv...de xbox360 via je component in de tv, optische kabel vanaf je component naar je optical IN van je pioneer setje

3. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    JKI bedoelt of er op die dvd speler component opzit, het antwoord is nee dus hij moet het via s-video of scart aansluiten aan de tv. Had die dvd speler namelijk component kan hij films afspelen met Dolby Digital/DTS en Dvds kunnen kijken met Progressive scan wat een scherper beeld heeft (575P ipv 575I).
    Dus als ik jou was zou ik dvds kijken op je 360, heeft scherper beeld en je hebt toch 5.1 geluid. Tenminste als je 360 geen dvds naar de klote brengt :)

@ JKI: Zit er dan nog ook verschil met geluidsverschil met MP3 ?? Het is toch overal redelijke kwaliteit :)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    MP3 is op het moment de slechtst mogelijke kwaliteit:). Maar natuurlijk wel handig omdat de files zo klein zijn.
    Ik bedoelde de geluidsqualiteit van zo'n harde schijf in het geheel. Dus niet de qualiteit van de muziek die erop gedonderd wordt.

5. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik was zowiezo van plan om die dvd speler gewoon via scart aan te sluiten net als normaal, en als me xbox 360 mooier beeld geef dan kan ik ze alsnog gewoon daar in doen en dan dolby suround maar het is dus geen probleem die optische kabel als ik gewoon in de dvd speler zelf die film bekijk.
    Da was eigenlijk m'n vraag :)

grts en thnq voor alle info.

vanavond ff aanschaffe :d

6. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Het is net zo slecht als je mp3 op je computer hebt staan, er zal maar weinig verlies in zitten. Wat wel kan zijn is dat er verlies optreed als mn harddisk de muziek gaat versturen naar mijn receiver. Ik neem aan dat die aansluitingen minder goed zijn dan die dikke denon dvd speler...
    Maar ik dacht misschien dat die denon 2800 de MP3 files kon upscalen, waardoor je beter geluid hebt :)

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik dus;).
    Ik dacht dat in de review op areadvd stond dat de denon mp3's heel goed afspeelde, dus dat zou dan wel mooi meegenomen zijn.

8. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoeveel ga je dan je dvd speler verkopen dan ?
    Want als je denon voor 300 krijgt is hetzelfs goedkoper dan je dvd speler houden (harmon kardon) en een harddisk erbij kopen +/-200 euro.

Dus harddisk niet interessant :)

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop 'm vandaag te verkopen voor 100 euro (er komt vanavond iemand kijken als het goed is).
    En ik denk dat ik die harddisk voorlopig maar even laat zitten:).

10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Woow 100 euro das wel lekker, voor hoeveel heb je hem gekocht ???

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm. Volgens mij voor 80 euro (half jaar geleden). Toen was hij het nog waard, nu staat hij vaak te koop voor maar 60 euro ofzo, dus als ik er 100 (90 kan ook nog wel:)) euro voor krijg ben ik blij:).

Edit: check deze link eens. Geen geld voor die dingen (als ze het goed doen): http://shop.rightthing.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=65

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  12. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    woow dan heb je er gewoon winst op gemaakt :D Heftig :)

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn achterspeakers en centerspeaker zou verkopen, dán zou ik pas veel winst maken. Die heb ik nl voor 30 euro gekocht:cool: .

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Koper heeft me net een mailtje gestuurd dat hij 'wegens vervoer' deze week niet kan komen:{ .

15. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi was ik weer :p

Ik heb het setje gekocht en komt een mooi geluid uit enzo

alleen nu heb ik een probleem, bij b.v CoD2 hoor ik mezelf niet schieten voren,(ik hoor ze ook bijna niet praten als ik naar ze kijk maar als ik omdraai hoor ik ze iets beter 8er me) en dat is best wel lelijk, bijna zelfde probleem bij g.r.a.w daar hoor ik mezelf links voor schieten ipv voren ?

Kanalen staan allemaal goed volgens de test en het zit goed aangesloten. Ligt dit dan aan de spellen ? want bij dvd's is wel alles helemaal goed. Instellingen heb ik bij audio ook al veranderd naar 5.1 digital output.

Grts

Edit:: Ik heb het denk ik al gevonde, me dvd/versterker moest op advanced suround / game

Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel zeker of je centerspeaker hard genoeg staat?

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik had dus een Logitech Z4 2.1 gekocht, en omdat ik die niet zomaar kon aansluiten op mijn 360 zei iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, zo gezegt zo gedaan, maar het kon nog steeds niet, omdat ik met een groene stereo kabeltje zat die daar niet in kon.
    Dus hij zei dat ik een tulp kabeltje moest kopen waar aan de ene kant die groene zat, en aan de andere kant een rode en een witte, opnieuw zo gezegd zo gedaan en alles aangesloten.
    Maar nu werkt het geluid alleen op mijn 'tv' en als ik hem op ''het 360 kanaal'' zet en de 360 laat spelen gaat hij altijd door met het geluid van de vorige zender, of hij gaat naar iets vaags over olifanten toe.
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Groen kabeltje? Heb je foto's van hoe je het nu hebt aangesloten?

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ze even maken.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het 'groene kabeltje'

Zo is het aangesloten nu en dat groene kabeltje heb ik dus voor die zwarte vervangen.

Dit is dat scart blokje dat ik heb gekocht samen met die tulp kabels die ik erbij gebruik.

Zo zit het achter op mijn tv.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina