1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MM ede heeft in de hoek. Alle recievers staan. Met boxen links voor rechtsvoor een sub en boxen achter je. Met een bepaalde systeemkast kunnen ze alles wat jij wilt op elkaar aansluiten.. Zo heb ik ook mijn Losse componenten samengesteld

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    thanx:D

Ook lees ik dat veel receivers een microfoon hebben,maar wat kan je daar dan mee??
    En nog iets,als ik bijv me reciever op me x-360 aansluit dan kan ik daar toch gewoon dvd,s en cd,s mee bekijken/luisteren of moet je echt zo,n speciaal deck hebben die bij de receiver hoort.
    Zo niet,wat is beter??

Edit:
    En nog iets ,kan ik als ik wil gewoon 7 van die monsterboxen op zo,n receiver aan sluiten en een subwoofer?
    (niet dat ik daar het geld voor heb maar vroeg het me gewoon af)

M.v.g

3. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Microfoon bedoel je denk ik mee.. uh ff naam kwijt.. Maar daar kan je je boxen snel en eenvoudig mee instellen.. Meet je kamer op etc en stelt je receiver snel in..

Ja je kan met je xbox360(aansgesloten op receiver met optische kabel) DVD CD's mee bekijken/luisteren... Je hoeft er geen speciale dvd speler voor te gebruiken... Mijn mening is echter wel dat een DVDspeler toch beter is zal meer afspelen.. Ik heb namelijk wel eens dat de xbox haperrrrt met dvd's. En dat zul je met speler niet zo snel zien.. Maar het is zeker mogelijk om dvd's mee te kijken

Als je receiver 7.1 ondersteund is dat mogelijk ja.. Subwoofer komt er los op op de subwoofer ingang

EDIT Kijk hier eens naar mijn set http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=43643.0

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ joostpolletje

Je maakt me dag weer goed!!
    echt super dat ik aan jullie al mijn vragen kwijt kan echt toppie,begin het beetje bij beetje te snappen.
    En Joost damn!! wat een wrede spullen heb je ik ga het even lezen want ben wel benieuwd.
    En ik zie dat je een hddvdrecorder hebt.
    Is dat gewoon een dvd speler in hd of....???Wat kan je daar precies mee?
    ps:hoeveel dingen kan je op een receiver aansluiten?
    want ik heb hier een ps2,xbox360 gewone xbox en mischien nog een dvd speler??
    En kan je het geluid ook op je tv aansluiten ik heb een samsung hdtv 32" le32r41.

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  5. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje Dankje ;)

Heb zelf ook heel wat vragen gesteld voordat ik er wat van begon te snappen.. En als we elkaar allemaal beetje helpen kan geen kwaad natuurlijk! Ja zijn idd leuke spullen geworden ja ben er ook heeeel blij mee!!

Die HDDVDrecorder. is dus een dvdspeler die hd ondersteund 720p 1080i.. En je kan het ook opnemen in HD. Er zit een 160 gig hardeschijf in waar je alles van je tv kan opnemen.. Dus wel ideaal.. Ligt aan je aansluit mogelijkheden van de reciever.. de 360 sluit je aan met optische kabel.. Dus een optische ingang is vereiste. de dvdspeler is een ingang voor heb m zelf digitaal coaxiaal. Weet zelf niet hoe de ps2 en gewonen xbox er voor staan.. moet je ff kijken hoe denk ook optisch.. Dus optische ingang is dan ook vereiste. Geluid van je tv kan er ook op aan gesloten worden ja.. simpel rood wit tulp kabeltje en voila.!!

6. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Heey joost wat ik me trouwens afvraag...
    Je hebt een dikke LCD tv van rond de 1000 euro en dan wil je ook nog een Beamer :)

7. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ja... Luxeprobleem he.. Ja wil een groot scherm op me muur maken.. En dan een HDbeamer kopen.. En daar lekker op gamen en films kijken... En de LCD tv voor tv kijken enz.. Mischien dat ik ook eerst me receiver ga upgraden ofzo..

8. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo je reciever upgraden??? Ik neem aan dat hij de speakers makkelijk aan kan, waarom niet voor nieuwe speakers :)
    En heeft je reciever minder vermogen dan kan je erook voor kiezen om een voor/eindversterker bij te nemen :)

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  9. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook waar... Eerst een goeie paar front speakers.. Wil zoiezo een receiver met hdmi op de duur...

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: wat heb je in vredesnaam aan een hddvdrecorder? Tv wordt niet uitgezonden in HD en er zijn ook nog geen BR-discs oid op de markt...

11. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar ik neem aan dat er dan ook nog een HD in die recorder zit.
    Op een gewoon 4,7gb schijfje (of Dual layer) kan je toch niet zo veel hd materiaal opslaan. Mss heeft ie wel ethernet aansluiting dat je de beelden ervan af kan ftp'en oid.
    Mss dat het dan dus een HDDHDDVD recorder is. :+

12. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Op de toekomst voorbereid zijn!!!

Kan nu wel geld uitgeven aan een zonder HD.. Liever meer geld en dan met HD

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    HD. Over bijv. component kan ook HD doorgegeven worden.

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    zou zelf wat meer neerleggen en voor hdmi aansluiting gaan

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nou weet je wat het is die pioneer die ik op het oog heb is ook al een eurootje of 400/450 dus dat is voor mij persoonlijk wel genoeg;)
    Maar waarom kan ik beter voor eentje gaan met hdmi?
    Is dat beter dan?
    Omdat jki zei dat die ander ook hd kan doorgeven?

Greetzz smok3y

17. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Voordeel van deze recievers is dat ze meestal diverse videosignalen kunnen upscalen en via de HDMI uitgang naar je TV kunnen sturen.

Dit houdt in dat je de verschillende videobronnen (DVD, videorecorder, gameconsole, DVD recorder) kunt aansluiten op je reciever kunt aansluiten en maar 1 HDMI kabel vanaf je reciever naar je TV hebt lopen.

Dit in plaats van:
    - HDMI vanaf DVD speler naar TV
    - Scart vanaf gameconsole naar TV
    - Scart vanaf videorecorder naar TV
    - Scart vanaf DVD recorder naar TV
    - Etc.

een andere optie is om geen reciever te kopen met HDMI uit, maar je DVD speler rechtstreeks aan te sluiten via HDMI op je TV

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Een hdmi ingang dient op de dvdspeler te zitten, wanneer deze hdmi op een receiver zit (overigens alleen receivers die erg duur zijn) is deze voor het switchen van inputs. Hiermee kun je dus meerdere hdmi bronnen gebruiken icm je receiver.

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  20. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als je geen dvd speler hebt met HDMI..is het dan niet onnodig om zon receiver te kopen..

Of kan ik me gewone dvd speler er ook gewoon op aan sluiten..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina