Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Neem mij als voorbeeld:cool: .

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Werk jij dan :+

3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of een creative setje kopen, Of logitech zag hem net nog bij de MM heb je een subwoofer 5 boxen, Een simpel kastje die alles regelt, daar klik je de 360 in en je hebt ook surround. Niet mijn ding, maar als je echt perse wilt.

Kijk ff op de Z5400 5500 Als ik me niet vergis

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  5. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nogl een noob op dit gebied maar kan ik mijn gewone AV kabel die nu op m,n Xbox 1 zit gewoon ook aansluiten op de 360?, heeft hij op de xbox 360 console de zelfde ingang aan de achterkant als bij de gewone xbox? (ik bedoen het draadje waar aan de ene kant de scart zit en de andere kant de AV die je in de xbox moet doen)

Dan kan ik namelijk mijn gewone oude sterio setje erop aansluiten als ik hem eenmaal heb, ik hoef niet zo nodig Dolby Digital:cool:

Alvast Bedankt:b:

6. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met de naam Linkin park helpen we hier niet..

nee, dat kan niet ;)

7. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    lolbroek:cool: ,de 360 heeft dus niet een zelfde aansluiting achterin als de xbox?, ok das niet cool is er een andere manier waarop in mij Logitech X5-30 kan aansluiten zodat alle boxjes werken in gewoon stereo?

Oftewel hoe sluit ik dan mijn Setje aan op de 360?, wat bij de xbox kan kan tog ook wel bij de 360?

Thanks!

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  8. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je doelde op: Kan ik mijn xbox (advanced scart) cable gebruiken om stereo geluid te krijgen op de 360?

Dat antwoord was NEE.

In principe is de (standaard) kabel van een 360 hetzelfde opgebouwd als die van xbox. Ik geloof dat er iig dezelfde aansluitingen opzitten. (Rood, wit, geel)

Dan kun je dus zonder problemen je X 530 er aanhangen zoals je bij je xbox ook al deed.

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Enige nadeel is dan wel dat je geen HD hebt...
    Als je toch al geen hdtv had kan ik je wel aanraden om de kabel voor de 360 te kopen met s-video uitgang. Dat is een stuk beter dan de composite.

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  10. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    ok badankt;) , maar ik heb nu een scart kabl in mijn xbox zitten met een kastje in het midden een een oranje, witte en roden plug waarvan ik de rode en witte alleen gebruik, het is geen avanced scartkabel want hij is 3th party.
    Dan heb in een kabeltedie zit vormt tot een jach waar ik weer 2 splitters in heb zitten om alle boxjes te doen werken...

Maar ik heb de hele avond gezocht en heb geen scartkabel kunnen vinden voor de 360 met zo,n kastje in het midden, alleen veel voor de xbox1
    weet iemand misschien waar ik zo,n scartkabel met kastje in het midden kan vinden?

En nee ik heb een gewone tv geen hd dus dat geeft niet

Nou ik hoop dat het een beetje duidelijk:cool:

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je hele verhaal niet:D. Wat wil je nou precies aansluiten, waarop wil je het aansluiten en hoe?

12. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Linkin Park

Duidelijk, Duidelijk.
    Maak foto's daar hebben we meer aan.
    Kijk naar de kleuren het wijst toch allemaal voor zich.

Ik hoop voor je vriendin dat je wel weet waar je welke "plug" in moet steken.

13. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al gezegd dat ik er de ballen verstand van had, ik heb het zo goed mogelijk uitgelegd maar in werkelijkheid snap ik er ook niks van omdat ik het niet heb aangelegd...

Ik zal dr ff een foto van proberen te maken.
    (@ Lipbiskit: Ik snap niet zo goed was bedrading met m,n vriendin te maken heeft:emo:, vind de opmerking een beetje beledegend maar zal het voor deze keer niet zo opvatten:cool: :b: )

14. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het volgende mogelijk is?

Ik heb een Home Cinema Set van Philips. Deze set beschikt niet over een digitale ingang. Ik maak op dit moment gebruik van Dolby PLG 2. (Mijn speakers en subwoofer zitten vast met kabels die aan het uiteinde een rechthoekig blokje hebben met een bepaalde kleurr die overeenkomt met de achterkant van de ingangen op de speler, om makkelijk te vinden waar welke box in moet)
    Mijn vraag is ofdat het mogelijk is als ik deze decoder van creative aanschaf:

http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=136&product=9468

Of het dan mogelijk is om op een bepaalde manier het Dolby Digital signaal door de speakers van mijn home cinema set te krijgen?
    Bij deze set krijg je namelijk een switchbox
    http://media.gear.ign.com/media/620/620558/img_1907054.html

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven want anders rest mij niets anders dan een compleet nieuwe set aan te schaffen.

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    WTF is Dolby PLG 2???

16. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, Dolby Prologic 2

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Aha:). Dus dat komt er uit de dvd-speler van je setje? Dan is het enige wat je kunt doen een nieuwe versterker + dvd-speler kopen als je je luidsprekers wil blijven gebruiken...

18. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
  19. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. ff een vraagje hiero.
    Ik heb een TV, DVDspeler, en een 360. Ik wil een surround setje (d-digital) aanschaffen. Maar die wil ik wel graag voor alle 3 de apparaten kunnen gebruiken. Moet ik dan een set zoeken met 2 optische ingangen? En hoe sluit ik dat aan?

20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    De DVDspeler kan je of Optisch, of Digitaal Coaxiaal aansluiten. Dus op je set met een Optische kabel, Of een Digitaal Coax Kabeltje. De 360 MOET via optische aangesloten worden. Dus een optische ingang is een vereiste! De TV via tulpplugjes, Rood Wit...

Kabel:
    Optische Kabel > Oehlbach, Monster, Qed, VandenHul (de betere/duurdere merken)
    Dig Coax Kabel > Oehlbach, Monster, Qed, VandenHul (de betere/duurdere merken)
    Rood/wit tulp kabeltje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina