1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm deze hadden ze dus niet

2. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam idee dat je bijvoorbeeld 1 meter netwerkkabel zonder plugjes moet kopen, want op mijn netwerk kabels staat dat daar 100 Ohm doorheen kan gaan, deze kabels zijn buigzaam en er zit een klein laagje rubber (ofzo) omheen, en in 1 netwerk kabel van 1 meter heb je innegeval al 8 keer 1 meter kabels die 100 ohm aan kunnen, misschien is dat dus wel een idee

3. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs een receiver gekocht: de Pioneer VSX 415-s..(ergens goedkoop kunnen krijgen, en veel positiefs over deze receiver gehoord) nou ben ik op zoek naar een leuk 5.1 setje.. heeft iemand nog tips? Ik heb een budget van ongeveer 300 euro.. is daar wat leuks voor te krijgen, of kan ik beter nog doorsparen en een iets duurder setje kopen? Ik hoef niet persé echt über geluid te hebben.. maar gewoon een leuk setje. ik zal het setje voornamelijk gebruiken voor films en voor muziek.. alvast bedankt voor de reacties!!

4. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
  5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat 'ie 1200 euro wil uitgeven aan speakers_0/ .
    Lijkt mij het beste van de 2 (Infinity niet meegeteld).
    JVC heeft er nooit om bekend gestaan dat ze goede luidsprekers maken...

6. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Het toevallig, Ik heb de reciever ook. (zie mijn sig,voor ervaringen/pics) Zelf heb ik de JBL SCS200.5 erop. Het geluid is al heel behoorlijk, goed laag, zuiver geluid... Dus een goeie koop. Kijk eens naar deze set!!

Die SCS 178 is ook nog een optie!

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zal ff mijn verhaal vertellen. Heb een Denon 1705 gekocht tweedehands, zal wel ongeveer zo duur zjin geweest als jouw Pioneer. Hierop wou ik dus iets als een JBL 5.1 of 6.1 setje aansluiten, en kon naar een Denon 5.1 set gaan luisteren. Dat klonk dus echt totaal niet, het was gewoon geluid meer niet, kon me echt niet boeien. Daarom heb ik dus besloten voor zuilen te gaan. En ben nu bijna zover dat ik ze heb. Het enige nadeel is dat je er meer aan uit zult moeten gaan geven, maar je krijgt er zoveel meer voor terug. Ga maar eens luisteren naar een 5.1 setje en 2 fatsoenlijke zuilen (Monitor Audio Bronze B4 bijvoorbeeld)

Even snel een edit: Ik zeg hiermee niet dat de JBL set van bijv. Joost niet goed klinkt, deze hebben me al een paar keer verrast toen ik films keek bij een vriend, vooral de sub is een echte krachtpatser.

Josst ga werken :+

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  8. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Joost heeft weekend :)

Nee maar zijn budget laat niet zo'n bedrag toe, Waar wij over praten met zuilen. Hij kan mijn setje over paar weken wel kopen :)

Zoals gezegd klinkt dit setje wel heeel aardig

edit: ik luister naar Ben harper

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik wou eerst ook rond de 1000-1200 uitkomen in totaal. Maar ik geef liever iets meer uit zodat ik ook veel meer heb. Dus ff doorsparen, en lekker alles op zn tijd kopen.

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

True!! Maar ligt aan de persoon he

Ik heb dan eventueel wel de SCS200.5 voor hem te koop

11. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt voor al jullie reacties!! Ik zal proberen binnenkort eens even naar wat setjes te luisteren... ik zat zelf ook al naar dat jbl setje te kijken, de SCS 178. ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen!! en het oog wil natuurlijk ook wat! maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Edit: Maakt het trouwens niet uit dat de Impedantie van die speakers 4 Ohm is? de receiver volgens mij 8 ohm...

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  12. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Madison je hebt PM

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de speakers en versterker hebben waarschijnlijk alletwee een impedantie van 4 tot 8 ohm. Dus dat kan prima op elkaar worden aangesloten.

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje en ik heb geen idee waar ik hem anders moet stellen. Ik heb de Creative Inspire 5700.

Ik ben nog steeds tevreden(hij valt soms even een seconde weg en dan weer aan). Maar ik wil een DVD-speler aanschaffen. Nu had ik de vraag welke eisen moet ik stellen aan de DVD-speler zodat ik deze geluidsset erop kan aansluiten? En weet iemand misschien een goede DVD-speler. Ik wil gewoon een goedkope DVD-speler waarop mijn geluidsset werkt.

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
  16. m_vansprang

m_vansprang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een echte nederlander die alles altijd zo goedkoop mogelijk wil. Daarom de vraag: Is de Philips MMS 260 een geschikt setje voor op de xbox 360. Het is een 5.1 surround setje en ondersteund dolby digital en dat voor 50 euro. Dus... een goede set of geld hier het aloude gezegde dat goedkoop duurkoop is??

17. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is totaal niks voor mij, Je kan er ook helemaal niets van verwachten denk ik, alles is mooi meegenomen voor die prijs, Om de 360 aan te sluiten MOET er een dolby digital decoder op zitten, en een optische ingang. Beschikt een set niet over deze eigenschappen, kan je de 360 er niet op aan sluiten!!

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Alle dvd-spelers kunnen op het setje worden aangesloten (in surround). Dus kies een mooie uit:).

Heeft geen optische ingang, dus dan houdt het op:).

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geen zin, om er ff naar te kijken. Maar idd een andere optie zoeken.

als je er weinig budget in wilt stoppen, kijk dan eens naar de Logitech setjes Z5400/5500 zijn mensen enthiousiast over die ze hebben!!

20. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb net de Logitech Z.5400 gekocht en het is echt een topset:D. Echt mooi en krachtig geluid. Voor 200 incl verzenden is de set te krijgen, maar voor dat geld heb je echt iets moois:).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina